Όπως για παράδειγμα ο οδηγός που καταγγέλει ο αναγνώστης μας που κατέληξε να είναι προιστάμενος ΦΥΛΑΚΑΣ, αφού ένα χρόνο απουσίαζε λόγω κατάγματος στο πόδι.
Διαβάστε:
“Είμαι οδηγός στην εταιρεία Ο.Σ.Υ. Πρόσφατα μάθαμε για την ιεραρχική εξέλιξη ενός συναδέρφου που εδώ και ένα χρόνο κρυβόταν και πληρωνόταν ως προϊστάμενος σε άσχετη θέση.makeleio
Σας καταγγέλλω την αυθάδεια και την σκανδαλώδης θηριωδία και παρατυπία που συνεχίζεται ακόμη και σήμερα στην ΟΣΥ ΑΕ.
Ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Στέφανος Αγιάσογλου, παρά τις 75 μετακινήσεις και αναθέσεις σε θέση ευθύνης, (είναι αναρτημένες στην ΔΙΑΥΓΕΙΑ), εργαζόμενων στις Οδικές Συγκοινωνίες (ΟΣΥ) που υπέγραψε την 1η Μαρτίου 2023 , τις πρώτες ώρες δηλαδή της ανείπωτης συμφοράς στα Τέμπη, συνέχισε την ψηφοθηρική και σκανδαλώδη επικύρωση αναβάθμισης κλακαδόρων, χωρίς καμία ένδειξη σεβασμού στις οικογένειες των αδικοχαμένων νέων ανθρώπων στη μοιραία αμαξοστοιχία, τα ίδια τερτίπια δηλαδή που έφεραν τον ΟΣΕ σε αυτή την τραγική κατάσταση.
ΑΝΙΚΑΝΟΙ και ΑΣΧΕΤΟΙ άνθρωποι να τοποθετούνται σε θέσεις ευθύνης για ψηφοθηρικούς λόγους.
Συγκεκριμένα, υπάλληλος κολλητός και γλύφτης των προεδρείων των σωματείων, ο οποίος είχε προσληφθεί ως οδηγός από το 2007, την τελευταία πενταετία έχει κατέβει από το τιμόνι με γνωμάτευση ιατρού, για ένα κάταγμα στο πόδι. Όλη αυτή την περίοδο εκτελούσε ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ χρέη φύλακα στον Οργανισμό ( λόγω προβλήματος υγείας!!!), την ώρα που δρομολόγια των λεωφορείων δεν εκτελούνται, λόγο έλλειψης οδηγών.
Την 1η Μαρτιου 2023 με απόφαση του κύριου Αγιάσογλου μετατάσσεται σε ΦΥΛΑΚΑ!!! από οδηγός, γιατί έχουμε πολλούς οδηγούς και δεν χρειαζόμαστε τόσους, και στις 13 Μαρτίου 2023, ως δια μαγείας ο συγκεκριμένος υπάλληλος είναι υγιέστατος και ικανότατος να μπορεί να γίνει προϊστάμενος και να ηγείτο των φυλάκων χωρίς βέβαια καμία εκπαίδευση και κανένα τίτλο σπουδών στο αντικείμενο.
Τέτοιες όμοιες περιπτώσεις συνεχίζονται και το 2024 στην ΟΣΥ, αναθέτονται προϊστάμενοι πιο πολλοί από τους υφιστάμενους, προϊστάμενοι στον εαυτό τους, προϊστάμενοι σε άσχετες θέσεις κτλ.
Τα σωματεία μας είναι πουλημένα, ανταλλακτικά για τα οχήματα δεν αγοράζουν, οχήματα σαπίζουν στα αμαξοστάσια και δεν βγαίνουν δρομολόγια, οδηγοί βολεύονται κάνοντας τους κλακαδόρους σε κάθε πολιτική συγκέντρωση που τους καλούν και βουλιάζουν την εταιρεία εις βάρος του λαού που περιμένει στις στάσεις για ώρες”.