Φιρμάτου καλλιτέχνη ο οποίος κατά τα άλλα δεν βρίσκεται στο προσκήνιο της δημοσιότητας εδώ και πολύ καιρό. Ο εν λόγω φιρμάτος πάντα έχει αγκαζέ την κιθάρα του, γράφει τραγούδια, με τα περισσότερα κλεμμένα κουπλέ, είναι δε και αρκετά φάλτσος όταν τραγουδά, χάνει τις νότες που το καταλαβαίνει ακόμα και ο καθένας, χωρίς να έχει μουσικό αυτί.
Στο ιδιόκτητο νυχτερινό κέντρο του στην Αθήνα έκλεισε για εμφανίσεις με μια μεγάλη αρχόντισσα του Ελληνικού πενταγράμμου, την οποία όμως κατά βάθος ζηλεύει πάρα πολύ.
Η δουλειά έκλεισε και ξεκίνησαν τις πρώτες ημέρες των εμφανίσεων τους.
Όμως όταν βγήκε στην πίστα πρώτη η αρχόντισσα (βάσει προγράμματος) και τραγούδησε για 30 λεπτά, δίπλα της με το μπουζουξή, ξεσήκωσε όλο το κοινό, και από εκείνη την ώρα εμφανίστηκαν οι πρώτες διχόνοιες από την πλευρά το ιδιοκτήτη – καλλιτέχνη, ο οποίος με την σειρά του βγήκε να εκτελέσει το πρόγραμμα του πάντα με την κιθάρα στο χέρι, αλλά δεν μπόρεσε να πάρει επάνω τον κόσμο.
Μετά από παραβίαση χρόνου του προγράμματος του (45 λεπτών) ξαφνικά και απρογραμμάτιστα ανέβασε στην σκηνή και την γυναίκα του καλλιτέχνιδα όπου πλάκωσαν τα ντουέτα για άλλα 10 λεπτά, με τον κόσμο να είναι μουδιασμένος εντελώς.
Ανέβασε την σύζυγο καλλιτέχνιδα μόνο και μόνο για να πικράνει την αρχόντισσα η οποία έδειχνε με όλλα αυτά στενοχωρημένη.
Έβλεπε ένα πρόγραμμα όπου ο ρόλος του κάθε καλλιτέχνη και η σειρά του προγράμματος που παραβιάστηκε ήταν άρτζι μπούρτζι και λουλάς.
Αφού κατέβηκε το ζεύγος από την σκηνή, ανέβηκε και πάλι ο μπουζουξής , έπαιζε σόλο γνωστά τραγούδια του πενταγράμμου για 20 λεπτά, και έτσι το κέφι πήγε στο αποκορύφωμα, ενώ με την αρχόντισσα έγινε ο χαμός όταν ξαναβγήκε.
Στα παρασκήνια στο μεταξύ έβραζε ο ιδιοκτήτης- καλλιτέχνης. Αφού τελείωσε το πρόγραμμα και κατέβηκε από την πίστα η αρχόντισσα και ο μπουζουξής, ο ιδιοκτήτης – καλλιτέχνης ουρλιάζοντας, απευθύνθηκε προς τον μπουζουξή λέγοντας του..
“…Εάν ξαναγίνει το ίδιο με την αρχόντισσα, τότε την ίδια ώρα θα φύγεις από την δουλειά ….”
“…Τι λες ρε μάγκα…,…δώσε μας πρώτα αυτά που μας χρωστάς που είναι αρκετά λεφτά, κόλλησε μας και τα ένσημα, και μετά έλα να μας κάνεις κήρυγμα…”
Ο ιδιοκτήτης – καλλιτέχνης έχασε την υπομονή και την αξιοπρέπεια , και πήγε να σηκώσει το χέρι του στο μπουζουξή, ο οποίος πρόλαβε και τον απώθησε, χάρη στην μαύρη ζώνη του καράτε που κατέχει , και για να μην τον χτυπήσει και σακατέψει τον φάλτσο, προτίμησε να δώσει μια γροθιά στην πόρτα του καμαρινιού, η οποία βέβαια και έσπασε.
Το σχήμα διαλύθηκε επί τόπου και την επομένη ημέρα όλοι οι παραμείναντες του σχήματος πήγαιναν στον επόπτη εργασίας για να καταγγείλουν την σύμβαση εργασίας του ιδιοκτήτη- καλλιτέχνη- αφεντικού.
Στην μέση του δρόμου πρόλαβε το τηλεφώνημα του φάλτσου αφεντικού τον μπουζουξή, και τον εκλιπαρούσε…
“..Φίλε έκανα λάθος, θα τα βρούμε μεταξύ μας, μην πας για καταγγελία, σου ζητώ συγνώμη που σου επιτέθηκα…”
“…Τέλος πάντων…” του απάντησε ο μπουζουξής και συνέχισε ..
“…δεκτή η συγνώμη σου, αλλά τέλος πια η συνεργασία μαζί σου για πάντα, δεν είσαι άνθρωπος, δεν σέβεσαι τίποτα και κανέναν…”
Η συμπεριφορά του εν λόγω καλλιτέχνη – ιδιοκτήτη δεν είναι η πρώτη, ούτε η τελευταία, γι΄ αυτό και η καριέρα του ως τραγουδιστής και ως δημιουργός χρόνια στο κουρμπέτι δεν πήρε ποτέ την ανηφόρα.
Στάσιμος θα μείνει για πάντα αν δέν κρατήσει την ανθρωπιά του πάν απ όλα απέναντι στο ανταγωνισμό , αλλιώς δεν θα διαφέρει από τα ζώα.
Ο κόσμος μπορεί να μην βλέπει το τι γίνεται πίσω από το παραβάν, όμως η αύρα, το κλίμα και η διάθεση των καλλιτεχνών, καλή ή κακή, μεταδίδεται αστραπιαία, και το κοινό αντιλαμβάνεται τα πάντα.
Όπως με το παραπάνω παράδειγμα το οποίο είναι προς αποφυγήν για τους καλλιτέχνες της Ελληνικής διασκέδασης,άλλα και για κάθε επαγγελματία.
Δεν φτάνουν μόνο τα πόδια που μας έδωσε ο θεός, αλλά θα πρέπει να πατάμε γερά, σταθερά στο έδαφος.