Ρεπορτάζ από τα 4 ανοιχτά νυχτερινά κέντρα στην περιοχή αεροδρομίου Μακεδονίας της Θεσσαλονίκης.
Στο “ODEON” όπου εμφανίζονται η Άννα Βίσση με την Μαίρη Λίντα, την Παρασκευή στην πρεμιέρα αλλά και το Σάββατο δεν είχαν τον ανάλογο κόσμο. Ακόμα και η διαφημιστική καμπάνια του εν λόγω σχήματος είναι φτωχή, διότι τον τελευταίο καιρό οι επιχειρηματίες νυχτερινών κέντρων επιλέγουν να βάζουν διαφημίσεις και καταχωρήσεις σε ένα συγκεκριμένο ραδιόφωνο, και τηλεόραση που υπάγονται σε όμιλο των Αθηνών.
Το ίδιο όμως κάνουν και άλλοι επιχειρηματίες μεγάλων νυχτερινών κέντρων, για την χειμερινή και θερινή περίοδο.
Για παράδειγμα , επιχειρηματίας έδωσε επιταγή 12.000 Ευρώ για να καλύψει την καμπάνια του νυχτερινού του κέντρου, στον όμιλο των Αθηνών.Παρ΄όλα αυτά , εάν δεν είχε και τα σχολεία – φοιτητές που φέρνουν στα κέντρα οι “κοσμοκουβαλητές”, το μαγαζί θα ήταν άδειο. Ουσιαστικά τα λεφτά της διαφήμισης δεν έπιασαν τόπο.
Ο Νίκος Οικονομόπουλος με την Έλλη Κοκκίνου το διήμερο που μας πέρασε δεν είχαν τον ανάλογο κόσμο, περισσότεροι ήταν νεολαίοι, ούτε λουλούδια είχαν. Το σχήμα τελειώνει τις εμφανίσεις του, και την σκυτάλη αμέσως παίρνει ο Σταμάτης Γονίδης.
Στα “Μαμούνια Live” με τον Γιώργο Γιασεμή, Βασιλική Νταντά, Σάκη Βέρρο, για ημέρα Πέμπτη το μαγαζί δεν είχε πολύ κόσμο, η Παρασκευή όμως πήγε καλύτερα , το δε Σάββατο ήταν ικανοποιητικά και στην κατανάλωση λουλουδιών.
Ωστόσο, οι καλλιτέχνες θα πρέπει να αλλάξουν αρκετά τραγούδια από το ρεπερτόριο, ώστε να πιάσουν τον παλμό του κόσμου.
Το νυχτερινό κέντρο “Μούσες” εάν και δουλεύει επταήμερα και είναι το μόνο μαγαζί που διαθέτει λεωφορείο για τους θαμώνες του, με τιμή εισιτηρίου 2 Ευρώ, πράγμα το οποίο βοήθησε κατά πολύ το μαγαζί, εντούτοις, άλλες μέρες είχε κόσμο, άλλες όχι , εν συγκρίσει με παλαιότερες εποχές.
Πάντως, η περιοχή αεροδρομίου έχει καταστεί απαγορευτική για τον κόσμο, λόγω της μακρινής απόστασης, και της μεταφοράς που κοστίζει ακριβά, εκτός από το συγκεκριμένο νυχτερινό κέντρο που διαθέτει λεωφορείο.
Στο κέντρο της Θεσσαλονίκης υπάρχουν 2-3 νυχτερινά κέντρα χειμερινά που ακόμα λειτουργούν και τα οποία κάποιες ημέρες είχαν καλή κίνηση και κάποιες όχι .
Σε γενικές γραμμές όλα τα μπουζούκια έχουν προβλήματα και όπως φαίνεται ο χειμώνας θα είναι ακόμα πιο δύσκολος, γι΄ αυτό θα πρέπει να αλλάξουν πολιτική οι επιχειρηματίες, ιδίως στις τιμές των ποτών,της φιάλης, διότι όταν αγοράζουν φιάλες από κάβες, ή εταιρείες έχουν επιλογές σε τιμές και ποιότητα, συνήθως όμως προτιμούν τις φθηνές φιάλες, αυτό είναι το μεγάλο τους λάθος, γι΄ αυτό και θα χάσουν όλους τους πελάτες.
Επίσης, στην πόλη αρκετά μπαράκια παίζουν Live προγράμματα, οπότε ο Θεσσαλονικιός έχει αρκετές καλές επιλογές για την διασκέδαση του , ανάλογα με το βαλάντιο που διαθέτει.