Τρίτη, 22 Ιουλίου, 2025
ΑρχικήΝέα της πόληςΤα μαύρα χάλια...

Τα μαύρα χάλια έχει ο τουρισμός στην Β. Ελλάδα

Μια περιοχή με πλούσια ιστορικά και πολιτιστικά στοιχεία, όπως και με γεωλογικά κοιτάσματα (διαφόρων μετάλλων, φυσικό αέριο, πετρέλαιο κ.π,’αλλα), εντούτοις επικρατεί πολύ φτώχεια στα μεταφορικά μέσα, για να μπορέσει να ελκύσει κάθε ενδιαφερόμενο επισκέπτη. Σε μια μεγάλη έρευνα που έκανε ο δημοσιογράφος Ν. Βάνης στα ξενοδοχεία της πόλης,συμπέρανε πώς  το μεγαλείο της φτώχειας φουντώνει στα μέσα μεταφοράς, και αυτός που επισκέπτεται την πόλη ταλαιπωρείται (όχι τα γκρουπ ).

Οι περισσότεροι ταξιδεύουν κυρίως με λεωφορεία του ΚΤΕΛ, τα οποία παρά τις αυξήσεις των εισιτηρίων, είναι πιο οικονομικά ,αξιόπιστα  μέσα μεταφοράς σ΄ όλες τις πόλεις και στα περισσότερα νησιά της Ελλάδας (με τα ΚΤΕΛ).

Έστι ως πρώτο μεταφορικό μέσο με το οποίο έρχονται οι περισσότεροι επισκέπτες στην πόλη είναι το λεωφορείο  Στην δεύτερη θέση προτιμήσης είναι τα τραίνα του ΟΣΕ, αλλά τα  δρομολόγια είναι φτωχά και παρατηρούνται μεγάλες καθυστερήσεις. Το αεροπλάνο  ελάχιστοι το προτιμούν, καθώς οι τιμές είναι απλησίαστες για έναν μέσο πολίτη ,εκτελούνται  δε, ελάχιστες πτήσεις στην ενδοχώρα από &προς το αεροδρόμιο Μακεδονίας της Θεσ/νίκης  Μόνο η Ολυμπιακή και μια ιδιωτική εταιρεία, εξυπηρετούν το κοινό, αλλά και οι δεκάδες ξένες εταιρείες που κάποτε μας εξυπηρετούσαν( έχουν τα γραφεία τους  στο αεροδρόμιο, αλλά τα στόρια είναι κατεβασμένα, και κλειδωμένα ) προς κάθε προορισμό  του εξωτερικού, τώρα είναι ελάχιστες .

Το τι μέλει γενέσθαι για την τύχη του αεροδρομίου είναι άγνωστο, μια και πωλείται ακόμα και το ίδιο το αεροδρόμιο. Στο λιμάνι όπου θα έπρεπε να υπάρχει τρελλή κίνηση επιβατών με τα πλοία προς κάθε κατεύθυνση, αυτό μάλλον είναι όνειρο άπιαστο, αφού και αυτό θα πουληθεί στο μέλλον σε ιδιώτες, όπως το αεροδρόμιο και ο ΟΣΕ.

Ίσως να δούμε καλύτερη εξυπηρέτηση από τη ιδιωτική πρωτοβουλία, προσωπικά δεν το πιστεύω, καθώς οι τιμές για κάθε μεταφορικό μέσο από ΟΛΘ, ΟΣΕ, AIRPORT , θα πετάξουν στα ύψη.

Επομένως γι΄ αυτούς που ταξιδεύουν από και προς Β. Ελλάδα, μάλλον θα πρέπει να επιστρατέψουν τα γαϊδουράκια. Άλλωστε κάποτε αυτά τα συμπαθή τετράποδα, διεθνώς διαφήμιζαν την Ελλάδα μας.

Κατά τα άλλα βάσει των δηλώσεων των πολιτικών έχουμε μεγάλη ευημερία (!!) και ανάπτυξη (!!) στην Μακεδονία και την Β. Ελλάδα γενικότερα. Δεν αμφιβάλλει κανείς ,αν οι δηλώσεις αυτές και τα πιστεύω των πολιτικών εντάσσονται  προς την κατεύθυνση της Ελληνικής μυθολογίας.

 Πραγματικός πλούτος, ευημερία και ανάπτυξη υπήρξε από το 1965 ως το 1979, από εκεί και πέρα κάθε χρόνο γινόμασταν και φτωχότεροι. Μόνο με την θεωρία κανείς δεν αναπτύσσεται.

Ανάπτυξη είναι όταν μπορείς δύο μακρινά νησιά να τα συνδέσεις με γέφυρα(!!!), όπως μπορούν και το κάνουν οι Ιάπωνες.

Ενώ στην Θεσ/νίκη η παραλία που είναι μόνο για βόλτες, ούτε ένα καραβάκι για τους επισκέπτες οι φορείς της πόλης Δημαρχεία, Νομαρχεία, δεν μπόρεσαν να εξασφαλίσουν για μια τουριστική ξενάγηση ½ ώρας,  και όχι μόνο, πόσο μάλλον να μπουν καραβάκια για τους παραθεριστές προς Περαία, Αγία Τριάδα, κ.λ.π.

Όλοι οι Δήμοι αυτοί μεταξύ τους τόσα χρόνια δεν μπορούν, δεν θέλουν να αξιοποιήσουν ένα τέτοιο σπουδαίο προϊόν τουρισμού. Κάποιοι έξυπνοι σκέπτονται και αποφασίζουν να σκάψουν 6 χιλιόμετρα, δηλαδή 10 βήματα τούνελ, από το λιμάνι ως το Ξενοδοχείο Παλλάς για την αποσυμφόρηση του κυκλοφοριακού. ΕΛΕΟΣ!

Τόσα χρόνια με τα δις Ευρώ πακέτα της Ε.Ε θα έκτιζαν (όχι μια), αλλά δύο γέφυρες,από το λιμάνι προς το αεροδρόμιο και τις παραθαλάσσιες περιοχές (Περαία κ.τ.λ.π).Βέβαια πολλά άλλα θα μπορούσαν να γίνουν αν υπήρχε σχεδιασμός, θέληση, και μεράκι. Λεφτά υπήρχαν με την σέσουλα.

Ανάπτυξη πάντως δεν είναι οι πάσης φύσεως τσιμεντοποιήσεις του τύπου ράβε – ξήλωνε.

Ανάπτυξη είναι έργα – έργα, διευκόλυνση των πολιτών στην μεταφορά, στην ψυχαγωγία, έτσι μόνο θα προτιμήσει την περιοχή μας  και ο κάθε ενδιαφερόμενος επισκέπτης, είτε Έλληνας, είτε ξένος.

Προς το παρόν παραμένουμε στους φτωχούς τουρίστες εν έτη 2008.

spot_img

Τώρα ζωντανά! Web Radio από το Ελληνικό Φαινόμενο!

 

 

Τελευταία νέα

Νέα πατριαρχική επίσκεψη (ΗΠΑ) χωρίς λαϊκή συμμετοχή.

Κοινοποιήθηκε πρόσφατα το πρόγραμμα της πατριαρχικής επίσκεψης που θα πραγματοποιηθεί τον προσεχή Σεπτέμβριο, στις ΗΠΑ. Ο πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος θα έλθει α) να παραλάβει το βραβείο Templeton σε τελετή στην Νέα Υόρκη στις 24 Σεπτεμβρίου '25 και β) να...

Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και ο Περιφερειάρχης Αττικής Νίκος Χαρδαλιάς, συνοδευόμενοι από τις συζύγους τους.

Σε ένα ήσυχο παραδοσιακό ταβερνάκι της Δραπετσώνας, τα βράδυ της Τρίτης, ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και ο Περιφερειάρχης Αττικής Νίκος Χαρδαλιάς, συνοδευόμενοι από τις συζύγους τους, εμφανίστηκαν να απολαμβάνουν μια χαλαρή βραδιά μακριά από το κέντρο της Αθήνας. Ωστόσο, σύμφωνα...

ΗΠΑ… Eπί Μητσοτάκη, ”ακέφαλη” διπλωματικά η Ελλάδα..

Επί κυβέρνησης ''Νέας Δημοκρατίας'', χειροτέρεψε η κατάσταση με την διπλωματική εκπροσώπηση της Ελλάδας στις ΗΠΑ. Οι δύο πρέσβειρες, επιλογής Μητσοτάκη, αποδείχτηκαν ανίκανες και ουσιαστικά άχρηστες, ως μέλη ''υπηρετικού προσωπικού'' του διεφθαρμένου πρωθυπουργού. Χρήσιμες μόνο γιά τα προσωπικά και οικογενειακά...

Η Τράπεζας Πειραιώς η αυθαιρεσία της Έδωσαν σε ιδιωτική εταιρεία τη διαχείριση των ΑTM–και χρεώνουν ακόμη και την ενημέρωση για τον λογαριασμό έως και—...

Αναλήψεις μετρητών από εκατοντάδες ATM οι οποίες μέχρι τώρα γίνονταν χωρίς κόστος, πλέον χρεώνονται με περισσότερα από δύο ευρώ ανά συναλλαγή. Αιτία η πώληση σε ιδιωτική εταιρεία από την τράπεζα Πειραιώς των σημείων στην οποία ανήκαν τα 850 ATMs. Αυτή...