‘Ενα γερό ποσό έδωσαν οι ”εγκέφαλοι” του ΕΟΤ γιά τουριστική διαφήμιση της Ελλάδας στο εξωτερικό και η διαφημιστική εταιρία χρησιμοποιεί φωτογραφίες όχι ελληνικών ακτών, αλλά της…δυτ. Φλόριδας και συγκεκριμένα περιοχής μεταξύ Κληαργουότερ και Σέηντ Πήτερσμπουργκ, στον Κόλπο του Μεξικού.
Ερώτηση στην Βουλή γιά την υπουργό κ. Πετραλιά, κατάθεσε ο βουλευτής N.Δ., κ. Κωνσταντάρας, ερωτώντας: – Θεωρείται σοβαρή η δικαιολογία ότι στην διαφήμιση της τουριστικής Ελλάδας χρησιμοποιήθηκε φωτογραφία από τη Φλόριδα;
– Γνώριζαν και είχαν εγκρίνει αυτές τις «λεπτομέρειες» ο ΕΟΤ και το Υπουργείο, ότι δηλαδή η διαφημιστική εταιρία θα μας έβαζε να πληρώσουμε 5.000 ευρώ για ενοικίαση ενός slide που θα απεικόνιζε παραλία της Φλόριδα για να διαφημιστεί η Ελλάδα;
– Σκοπεύουν να συνεχίσουν την ίδια τακτική και στο υπόλοιπο της διαφημιστικής καμπάνιας της Ελλάδος, να χρησιμοποιούν δηλαδή έναντι αναμφίβολα υψηλών τιμών slides ακτών, παραλιών, βουνών, πόλεων από τη Φλόριδα, τη Μαγιόρκα, τη Μόσχα ή την Μαδαγασκάρη από φωτοτράπεζες;