Ο δημιουργός Νεκτάριος Μπήτρος στο ψηφιακό ραδιόφωνο elliniko-fenomeno.com, περιγράφοντας τα μαγειρέματα που γίνονται από τους παραγωγούς ραδιοφώνων – διευθυντάς Αθηνών και Θεσσαλονίκης.
Για παράδειγμα όταν πήγε ένα τραγούδι του Θέμη Αδαμαντίδη σε παραγωγό ραδιοφώνου – διευθυντή – διευθύντρια (δεν έχει καμιά σημασία εάν είναι κρατικό, ή ιδιωτικό μέσο, και τα δύο, τα ίδια κάνουν), αφού άκουσαν το κομμάτι, είπαν στο δημιουργό “για να το παίξουμε το τραγούδι θα πρέπει να βγουν τρία όργανα”
Αυτό είναι πρωτάκουστο να διατάσσει ο ραδιοφωνατζής τον συνθέτη, στιχουργό και καλλιτέχνη, ποια όργανα θα περιλαμβάνει ένα τραγούδι τους.
Είναι ντροπή στα ιερά τέρατα της δισκογραφίας, όπως είναι οι : Θ. Αδαμαντίδης, Β. Καρράς, Π. Τερζής, Δη. Μητροπάνος, Χ. Αλεξίου, και πολλοί άλλοι, να αποφασίσουν αντί αυτών αυτοί οι άσχετοι άνθρωποι των Μ.Μ.Ε.
Επίσης αναφέρθηκε στο music control, που δύο εταιρείες στην Ελλάδα, κανονίζουν ποιο τραγούδι θα είναι πρώτο, δεύτερο, ποια θα είναι στην πρώτη οκτάδα, δηλαδή η συγκεκριμένη οκτάδα θα παίζεται σε 5 ραδιόφωνα των Αθηνών και 2-3 της Θεσσαλονίκης, μια και τα ίδια μπαίνουν στην πλατφόρμα του music control, σβήνουν και γράφουν όποιο τραγούδι θέλουν.
Ανέφερε ότι πήρε τηλέφωνο σε κάποιους διευθυντάδες – διευθύντριες και ούτε καν τον δέχθηκαν.
Μίλησε για τους στιχουργούς και συνθέτες που τους έχουν στην άκρη, όπως : Η. Φιλίππου, Π. Φαλάρας, Λ. Παπαδόπουλος, Λ. Χαψιάδης, Σ. Γιατράς, Κ. Παπαδόπουλο, Τ. Μπουγά, Α. Βαρδή, Αλ. Χρυσοβέργη, Γ. Καραλή, και πολλούς άλλους.
Τόνισε ότι δεν ακούει στα ραδιόφωνα να παίζεται ο Γιάννης Πάριος, ο Π. Τερζής, ο Θ. Αδαμαντίδης, ο Η. Κλωναρίδης, ακόμα και ο Β. Καρράς ο οποίος τελευταία ακούγεται, αφού προηγουμένως τα έχωσε στα Μ.Μ.Ε, αλλά και Σ. Γονίδης, και αυτός για το ίδιο Θέμα.
Απευθυνόμενος στο δημοσιογράφο του είπε “κύριε Βάνη επειδή και εσείς πάτε κόντρα στο κατεστημένο του σάπιου τραγουδιού, γι΄ αυτό μ΄ αυτά που σας λέω, γνωρίζω ότι δεν πρόκειται να παίξουν ούτε ένα τραγούδι μου, τιμωρώντας έτσι για τα όσα λέω, αλλά εγώ δεν θα πάψω να ονομάζω τα πράγματα ως έχουν.
Αναφέρθηκε ότι η ανώτερη αμοιβή του για ένα τραγούδι ήταν 1000-2000 Ευρώ, καθώς και πολλά του τραγούδια από τα οποία δεν πήρε ούτε ένα Ευρώ, δίδοντας τα σε καλλιτέχνες, ενώ κάποιοι επιχειρηματίες πληρώνουν για να φτιάξουν τραγούδια οι συγκεκριμένοι ραδιοφωνατζήδες από 20.000 – 60.000 Ευρώ. “Κύριε Βάνη εσείς τα ξέρετε πάρα πολύ καλά, γιατί γνωρίζεται και τους επιχειρηματίες που είναι μπλεγμένοι στο σάπιο κατεστημένο του Ελληνικού τραγουδιού.
Ας είναι καλά, και ας πληρώνουν τέτοια μεγάλα ποσά, εμένα δεν μ΄ ενδιαφέρει καθόλου. Εγώ θα γράφω τραγούδια , και ας μένουν στο συρτάρι, δεν με πειράζει, θα τα δίνω σε νέα παιδιά, αλλά και όσοι μεγάλοι τα θέλουν”.
Σε ερώτηση του δημοσιογράφου Νίκου Βάνη “ξέρετε κύριε Μπήτρο ότι πρόεδρος μεγάλης πολυεθνικής δισκογραφικής εταιρείας ήταν στην συνάντηση της λέσχης Bilderberg στην Ισπανία, τι συζητούσαν για την μουσική;; Είναι γνωστό ότι μέσα από την μουσική χειραγωγούν την νέα γενιά.”
Η απάντηση του ήταν “το γνωρίζω, συμβάλλουν και αυτοί με τα σχέδια τους στο να μην υπάρχει λαϊκό τραγούδι. Τώρα όμως με την κρίση το λαϊκό τραγούδι ακούγεται παντού, και το βλέπω ότι η νεολαία μας το τραγουδά σ΄ όλα τα μαγαζιά, παρ΄ όλο που δεν παίζεται από τα Μ.Μ.Ε.
Επίσης ο δημιουργός Νεκτάριος Μπήτρος μίλησε και για πολλά άλλα, την συνέντευξη του οποίου θα διαβάσετε στην τηλεφημερίδα www.elliniko-fenomeno.gr, και στην εφημερίδα “Fenomeno News”.