Πέμπτη, 11 Σεπτεμβρίου, 2025
ΑρχικήΜΜΕΣχετικά με την...

Σχετικά με την Δημοτική Επιχείρηση Πληροφόρησης, Θεάματος & Επικοινωνίας (ΔΕΠΘΕ)

Για την πολιτική της νέας Δημοτικής Αρχής σχετικά με την Δημοτική Επιχείρηση Πληροφόρησης, Θεάματος και Επικοινωνίας (ΔΕΠΘΕ) ενημέρωσαν το Δημοτικό Συμβούλιο κατά τη χθεσινή συνεδρίαση της 14ης Φεβρουαρίου, ο Δήμαρχος κ. Γιάννης Μπουτάρης, η αντιπρόεδρος της ΔΕΠΘΕ, κα. Σοφία Ασλανίδου, και ο προσωρινός γενικός διευθυντής, κ. Φίλιος Στάγκος.

 (Ακολουθούν οι ομιλίες που εκφώνησαν ενώπιον των μελών του Δημοτικού Συμβουλίου από το βήμα του Σώματος).

Δήμαρχος και πρόεδρος ΔΕΠΘΕ, κ. Γιάννης Μπουτάρης:

 Κυρίες και κύριοι, Θα σας εξηγήσω, εν συντομία, την προσέγγισή μας και τις ενέργειές μας στο θέμα της ΔΕΠΘΕ – για τους δημότες που μας ακούν και μας βλέπουν η ΔΕΠΘΕ είναι η δημοτική εταιρία που διαχειρίζεται την TV 100 και τα τρία δημοτικά ραδιόφωνα, τα FM 100, 100,6, 101.

Στην συνέχεια η κυρία Ασλανίδου και ο κύριος Στάγκος θα αναπτύξουν το θέμα με περισσότερες λεπτομέρειες.

Η ΔΕΠΘΕ σε βάθος χρόνου κάλυψε την επικαιρότητα της πόλης μας με ένα τρόπο που προσέβαλλε τα ήθη των δημοτών της πόλης όσoν αφορά την πολυφωνία και την σχέση με την δημοτική αρχή Θεσσαλονίκης που την χρηματοδοτούσε.

Πρόδωσε δηλαδή την ίδια την επιθυμία της ελληνικής κοινωνίας για πλουραλισμό στα μέσα μαζικής ενημέρωσης, επιθυμία στην οποία οφείλει την ύπαρξη της.

Επιθυμία που τότε είχε εκφράσει ο Σωτήρης Κούβελας στην Θεσσαλονίκη, και στην Αθήνα ο προσφάτως εκλιπών Μιλτιάδης Έβερτ, με τον ραδιοσταθμό 9.84. Η ΔΕΠΘΕ δεν φρόντισε να επενδύσει τα στοιχειώδη σε εξοπλισμό και τεχνολογική επάρκεια.

 Αντιθέτως επιβάρυνε τον προϋπολογισμό της με υπεράριθμες προσλήψεις και αδικαιολόγητα υψηλές αμοιβές. Δεν διακρίθηκε στον χάρτη των μέσων μαζικής ενημέρωσης της χώρας. Δεν έκανε κάποιο ποιοτικό άλμα στην ενημέρωση και ψυχαγωγία της Θεσσαλονίκης και της Κεντρικής Μακεδονίας.

Σίγουρα δεν αποτέλεσε καταλύτη στο χώρο των μέσων μαζικής ενημέρωσης και συναφών δεξιοτήτων στην πόλη μας. Δεν απέκτησε ποτέ αξιομνημόνευτη τηλεθέαση και, αναπόφευκτα, ούτε και άξια λόγου διαφημιστικά έσοδα. Και βεβαίως, συνάμα με αυτή την συνολική αποτυχία της η ΔΕΠΘΕ στέρησε πολυτιμότατους πόρους από τον Δήμο Θεσσαλονίκης, εφτά με οχτώ εκατομμύρια ευρώ τον χρόνο.

Πόρους που δεν διατέθηκαν όλα αυτά τα χρόνια στην καθαριότητα, στην κοινωνική προστασία, στην εκπαίδευση, στον πολιτισμό, στην τουριστική προβολή της πόλης της Θεσσαλονίκης. Πόρους που τους στερήθηκε ο κάθε και η κάθε δημότης της Θεσσαλονίκης – κοινωνικά αγαθά και υπηρεσίες που δεν προσφέρθηκαν, οικονομική ανάπτυξη που δεν τονώθηκε, διότι εκατομμύρια των εκατομμυρίων πήγαν στον βρόντο.

Πήραμε την απόφαση ως νέα δημοτική αρχή να κάνουμε μια απόπειρα, μέσα από μια δύσκολη και επώδυνη διαδικασία εξυγίανσης, να διασώσουμε την ΔΕΠΘΕ έτσι ώστε να μπορέσει να υλοποιήσει την μέχρι τώρα εξαγγελθείσα, και μόνο εξαγγελθείσα, αποστολή της: να είναι βήμα διαλόγου, μέσο ενημέρωσης και ψυχαγωγίας ποιότητας, καταλύτης στον χώρο των μέσων μαζικής ενημέρωσης, στην πόλη μας και στην ευρύτερη περιοχή.

Απαραίτητη αλλά και πάλι όχι επαρκής συνθήκη αυτής της διαδικασίας εξυγίανσης ήταν η απόλυση των πέντε κύριων διευθυντικών στελεχών της ΔΕΠΘΕ.

Μας λένε, γιατί δεν τους βάλατε στο ψυγείο; Διότι κυρίες και κύριοι, δεν κάνεις εξυγίανση σε έναν οργανισμό αφήνοντας να περιφέρονται σε αυτόν τα ηγετικά στελέχη που κρίνεις ότι συνέργησαν στην δημιουργία του προβλήματος που θέλεις να αντιμετωπίσεις.

Ή μάλλον αυτό κάνεις – το ψυγείο δηλαδή – αλλά το κάνεις στο κακό ελληνικό δημόσιο όπου οι πληγές πάντα παραμένουν ανοιχτές και οι παθογένειες πάντα αναπαράγονται. Πιστεύω λοιπόν ότι εάν θα πετύχει η εξυγίανση της ΔΕΠΘΕ είναι ακριβώς διότι δράσαμε αποφασιστικά απαλλάσσοντας από τα καθήκοντα τους αυτούς που ευρισκόμενοι επί σειρά ετών στο επίπεδο διοίκησης της εταιρίας έχουν αντικειμενικά ευθύνη για την έλλειψη απόδοσής της.

 Μα, ακούω, γιατί είσαστε βάναυσοι και σκληροί σε αυτούς τους ανθρώπους; Κύριες και κύριοι εκατοντάδες, να μην πω χιλιάδες, ικανά στελέχη στην χώρα μας, που με ακεραιότητα και ικανότητα μεγάλωσαν τις επιχειρήσεις στις οποίες απασχολήθηκαν – σε νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου, δηλαδή, όπως η ΔΕΠΘΕ – στελέχη που δημιούργησαν θέσεις εργασίας, που ζωντάνεψαν τοπικές κοινωνίες, που πέτυχαν υγιή κερδοφορία, αντιμετωπίζουν σήμερα, μαζί με τις οικογένειές τους, το φάσμα της ανεργίας στα σαράντα τους, στα πενήντα τους, στα εξήντα τους.

Γιατί έκλεισε απότομα η στρόφιγγα του τραπεζικού δανεισμού. Γιατί κατέρρευσε ξαφνικά η εσωτερική ζήτηση. Δεν νομίζω λοιπόν ότι τα διευθυντικά στελέχη αυτής της ΔΕΠΘΕ που βρήκαμε, και την οποία θα σας περιγράψουν με μεγαλύτερη και καταθλιπτική λεπτομέρεια η κυρία Ασλανίδου και ο κύριος Στάγκος, κατέκτησαν το δικαίωμα να χαίρουν υψηλότερου βαθμού προστασίας από αυτούς τους συμπολίτες και συμπολίτισσες μας.

 Ποια είναι επόμενα μας βήματα και τι θα τα καθορίσει;

Πρώτον: ο Δήμος Θεσσαλονίκης θα αναθέσει μετά από διαγωνισμό σε εξειδικευμένο γραφείο συμβούλων την κατάρτιση επιχειρησιακού σχεδίου για την ΔΕΠΘΕ.

Δεύτερον, και μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας της δέουσας επιμέλειας στο Δήμο, του γνωστού ως due diligence, και κατά την διάρκεια της κατάρτισης του πρώτου προϋπολογισμού της νέας Δημοτικής Αρχής, θα αποφασίσουμε εάν τα οικονομικά του Δήμου μας αντέχουν να υποστηρίξουν το επιχειρησιακό σχέδιο της ΔΕΠΘΕ που θα έχουμε στα χέρια μας.

 Περιττό να σας πω ότι δεν υπόσχομαι τίποτα για την τελική έκβαση αυτού του εγχειρήματος. Εν τω μεταξύ η ΔΕΠΘΕ θα αναγκαστεί να περιορίσει ακόμη περισσότερο το προσωπικό της διότι είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε σήμερα ότι όποιο ποσό και εάν διαθέσουμε αύριο, αυτό το ποσό δεν θα μπορεί παρά να είναι υποδιαίρεση των 8 εκατομμυρίων ευρώ.

 Εάν θέλουμε βεβαίως να προστατέψουμε, στις πολύ δύσκολες μέρες που έρχονται, τα κύρια κοινωνικά αγαθά και υπηρεσίες που προσφέρει ο Δήμος μας.

Τα αγαθά και τις υπηρεσίες, στην καθαριότητα, στην κοινωνική προστασία, στην παιδεία, που αποτελούν και τον τελικό και αδιαμφισβήτητο λόγο ύπαρξης του Δήμου Θεσσαλονίκης για τους δημότες και τις δημότισσες της πόλης μας.

Αντιπρόεδρος ΔΕΠΘΕ, κα. Σοφία Ασλανίδου:

 Αγαπητοί συνάδελφοι Παραλάβαμε ένα οργανισμό με αράχνες: αράχνες στα κτήρια (σας καλώ να τα επισκεφτείτε), αράχνες στα μηχανήματα (οι εργαζόμενοι τα συντηρούν με μερεμέτια ,τεχνικός διευθυντής μου δήλωσε ότι αν αφήσουμε στο δρόμο δεν πρόκειται να τα αγγίξει κανείς είναι τόσο παλιά), αράχνες στην νοοτροπία των εργαζομένων.

Αναστατώθηκαν οι εργαζόμενοι γιατί τους ζήτησα το αυτονόητο, να υπογράφουν όταν παρουσιάζονται στην υπηρεσία. Κανείς δεν ήλεγχε μέχρι τώρα τι ώρα έμπαιναν και πόσες ώρες δούλευαν. Αράχνες συναντήσαμε και στα κριτήρια προσλήψεων

Η μόνη επένδυση που έκανε η προηγούμενη διοίκηση ήταν σε προσλήψεις προσωπικού με μοναδικό προσόν την συγγένεια τους με κάποιο πολιτικό πρόσωπο της διοίκησης του δήμου. Οι ειδικότητες ορισμένων εργαζομένων μπορούσαν να αλλάξουν σε μια νύχτα, προσλήφτηκε ως ηχολήπτης και δούλευε ως οδηγός. Δεν μιλάμε για επιμόρφωση προσωπικού- βαθιά νυχτωμένοι.

Η απερχόμενη διοίκηση της ΔΕΠΘΕ άφησε τους εργαζόμενους να παλεύουν με τα κύματα, με τεχνολογία που εξελίσσεται ραγδαία και να ακολουθεί την εξέλιξη με ρυθμούς χελώνα Όταν ρωτήσαμε τους προϊσταμένους γιατί δεν υπήρχαν για πχ ένα λινκ(το μηχάνημα που είναι για τις εξωτερικές μεταδόσεις) που το κόστος του ήταν της τάξης των 12.000 ευρώ μας απάντησαν ότι δεν υπήρχε πολιτική βούληση όταν η ΔΕΠΘΕ ξόδευε για πρόσθετες αμοιβές 20000 ευρώ το χρόνο .

Υπάρχουν άνθρωποι φαντάσματα που δεν πάτησαν το πόδι τους στην ΔΕΠΘΕ που εμφανίζονταν όμως στις μισθοδοσίες, άνθρωποι που εμφανίζονταν 2 ώρες την μέρα και έπαιρναν μισθό 2000ευρώ

Το ζητούμενο στην τηλεόραση δεν είναι μόνο πάντα τα 2000, αλλά αν το παραγόμενο αποτέλεσμα έχει αντίκτυπο στην αγορά και επειδή η ΔΕΠΘΕ είναι δημοτική επιχείρηση θα έλεγα όχι μόνο στην αγορά, αλλά υπηρετεί και την αισθητική του δημότη αλλά και να παίζει ταυτόχρονα τον ρόλο ενός παράλληλου σχολείου πως έλεγε ο Φρίντμαν το 1964.

Σίγουρα όμως δεν ήταν τέτοιο .Το αποτέλεσμα δεν ήταν αντίστοιχο του κόστους για το δημοτικό ταμείο. Η τηλεθέαση στο 0,50.

 Το 83% του προϋπολογισμού ήταν μισθοδοσία με κάποια στελέχη να αμείβονται με τεράστια ποσά και την μεγάλη πλειοψηφία να παλεύει με 1500 ευρώ μικτά τον μήνα Υπήρχαν αντιπρόεδροι που προσελάμβαναν συγγενικά τους πρόσωπα με έωλες διαδικασίες

Οι περισσότερες αποφάσεις ελαμβάνοντο με προφορικές εντολές .24 υπάλληλοι προσλήφτηκαν (στην πλειοψηφία τους) στην υπηρεσία καθαριότητας και με προφορική εντολή ποιων άραγε; υπηρετούσαν στην ΔΕΠΘΕ.

Σύμφωνα με τα όσα μας είπαν από το λογιστήριο υπάρχουν στην μισθοδοσία πρόσθετες αμοιβές οι οποίες δινόντουσαν χωρίς έγκριση από το ΔΣ σε εργαζόμενους και το ύψος καθοριζόταν χωρίς να προκύπτει με σαφήνεια από ποιόν γινόταν αυτό και με ποια κριτήρια.

Οι πρόσθετες αμοιβές το 2010 ανέρχονταν σε 240000 ευρώ /Οι Πρόσθετες αμοιβές κυμαίνονταν από 50 μέχρι 2300 περίπου ανά λήπτη. Οι υπερωρίες το 2010 ανέρχονταν όλο το έτος 257000 ευρώ. Το ¼ αφορούσε αφορούσε 4 προϊσταμένους που παρόλο που ελάμβαναν επίδομα θέσης έγραφαν στον εαυτό τους και υπερωρίες.

 Με αυτά τα δεδομένα υπήρχαν δύο λύσεις

1 Να κλείσει Η ΔΕΠΘΕ . Σας μεταφέρω έναν αντίλογο που οφείλουμε να τον ακούσουμε .Τι να την κάνω την τηλεόραση όταν δεν υπάρχουν βρεφονηπιακοί σταθμοί ή όταν υπάρχουν διπλοβάρδιες στα σχολεία .Η τηλεόραση είναι πολυτέλεια .Ας θυσιαστούν οι 200 θέσεις των εργαζομένων προς όφελος του κοινωνικού συνόλου.

2. Να προσχωρήσουμε εξυγιαίνοντας την επιχείρηση μειώνοντας τα έξοδα προσπαθώντας να αυξήσουμε τα έσοδα και να ελαφρύνουμε τον λογαριασμό για τον δημότη. Αυτή είναι η εντολή που πήραμε από τον δήμαρχο αλλά και από τους δημότες.

Για να προχωρήσουμε όμως πρέπει πρώτα να αποκτήσουμε μια ολοκληρωμένη εικόνα του τρόπου με τον οποίο λειτουργούσε αυτή η επιχείρηση και η εικόνα αυτή μπορεί να προέλθει μόνο μέσα από ενδελεχή έρευνα ορκωτών λογιστών που θα αποτυπώσει ξεκάθαρα τις υπόγειες διαδρομές καθώς και τις ενδεχόμενες ευθύνες ή τρύπες στα οικονομικά της επιχείρησης (ΑΕΠΙ)

 Δεύτερη προϋπόθεση είναι να έχουμε ένα αξιόπιστο σχέδιο που θα αποτελέσει τον οδικό χάρτη προκειμένου η επιχείρηση αυτή να γίνει βιώσιμη και χρήσιμη όχι για την δημοτική πλειοψηφία και τον δήμαρχο αλλά πρώτα και κύρια για τους δημότες της πόλης για τους όμορους δήμους, αλλά και τους κατοίκους της κεντρικής Μακεδονίας.

Τρίτη προϋπόθεση είναι να δούμε αν τα οικονομικά του υπερχρεωμένου δήμου επιτρέπουν την επιβίωση αυτής της επιχείρησης Αγαπητοί συνάδελφοι παραλάβαμε ένα κέλυφος .Οι ευθύνες μετατίθενται από τον Άννα στον Καϊάφα .

Η εξυγίανση έπρεπε να αρχίσει από ψηλά και εμείς αυτό κάναμε. Απομακρύναμε πέντε διευθυντικά στελέχη που κυβερνούσαν ένα καράβι που βούλιαζε.(Αν υπάρχουν ευθύνες που εξειδικεύονται σε πρόσωπα θα προκύψουν από την έρευνα των ορκωτών λογιστών).

Εμείς θα προσπαθήσουμε να πριμοδοτήσουμε την ανανέωση και να δώσουμε μια πιο υγιή και βιώσιμη επιχείρηση στη υπηρεσία των δημοτών της πόλης μας.

Προσωρινός Γενικός Διευθυντής, κ. Φίλιος Στάγκος:

Κύριε Δήμαρχε, Κύριε Πρόεδρε του Δημοτικού Συμβουλίου, Κυρία Αντιπρόεδρε της Δημοτικής Επιχείρησης Πληροφόρησης, Θεάματος και Επικοινωνίας, Κυρίες και κύριοι Δημοτικοί Σύμβουλοι, Ακούσατε από την κα Ασλανίδου για τις πολιτικές παθογένειες που οδήγησαν την ΔΕΠΘΕ στη σημερινή της κατάστασή.

Από μένα θα ακούσετε στοιχεία. Πριν φτάσω όμως σε αυτά, επιτρέψτε μου να πω δυο λόγια ως προς το τι θα μπορούσε να αντιπροσωπεύει ένας δημοτικός τηλεοπτικός σταθμός για μία πόλη του μεγέθους της Θεσσαλονίκης.

Αναφέρομαι ειδικότερα στην τηλεόραση επειδή εκεί εστιάζεται το μεγάλο πρόβλημα κι εκεί έριξα το βάρος μου τις δέκα μέρες που μεσολάβησαν από τη στιγμή που ανέλαβα καθήκοντα ως προσωρινός Γενικός Διευθυντής της ΔΕΠΘΕ.

Στα χρόνια που έζησα και εργάστηκα μακριά από την πόλη μου (πολλοί από σας μπορεί να μην με γνωρίζετε αλλά σας διαβεβαιώνω ότι είμαι γέννημα-θρέμμα αυτής της πόλης) κουβαλούσα κι εγώ, όπως κι εσείς, την δυσάρεστη αίσθηση ότι η Θεσσαλονίκη αξίζει περισσότερα και καλύτερα. Δεν θέλω να επεκταθώ, απλά να τονίσω ότι η Θεσσαλονίκη υπέφερε και υποφέρει ακόμα από την κοσμογονία της ιδιωτικής τηλεόρασης που μετατόπισε τον δημόσιο λόγο στα τηλεπαράθυρα της πρωτεύουσας.

Η δημοτική τηλεόραση θα μπορούσε να είχε αποτελέσει το αντίβαρο σε αυτήν την απώλεια του ειδικού βάρους της Θεσσαλονίκης και της Μακεδονίας. Θα μπορούσε να παρέχει πραγματική και υπεύθυνη ενημέρωση για οτιδήποτε συμβαίνει στα όρια της πόλης και της Περιφέρειας. Θα μπορούσε να είναι βήμα διαλόγου, εστιάζοντας στα προβλήματα αλλά και στις λύσεις.

Θα μπορούσε να αναπτύξει τη σχέση ανάμεσα στις παραγωγικές δομές της πόλης και τα Πανεπιστήμιά της. Θα μπορούσε να μεταφέρει πρότυπα αισθητικά, να συντηρήσει τη μνήμη, να χτίσει ταυτότητα, να ελέγξει τους ασκούντες την εξουσία και να κινητοποιήσει τους δημότες. Θα μπορούσε, τέλος, να ζωογονήσει μία σημαντική πηγή εισοδήματος της πόλης που σχετίζεται με τον πολιτισμό και τον τουρισμό.

 Θα μπορούσε, κοντολογίς, να κάνει όλα όσα κάνουν αντίστοιχα δημοτικά ή ημι-δημοτικά μέσα σε πόλεις όπως οι Βρυξέλλες, η Γενεύη, το Πόρτο ή το Σηάτλ της Αμερικής, που λειτουργούν με πολύ λιγότερα από τα οκτώ εκτ. € που κόστιζε κάθε χρόνο στον δημότη η ΔΕΠΘΕ.

 Αυτό όμως δεν έγινε. Κι εδώ μιλούν τα στοιχεία. Ποια, αλήθεια, δημοσιογραφική δεοντολογία απαγορεύει το πολιτιστικό ρεπορτάζ για δραστηριότητες και φορείς μη κρατικούς;

 Είναι γκρίζα διαφήμιση η ενημέρωση για τις εκθέσεις στις γκαλερί της πόλης, τις θεατρικές παραστάσεις ή τις ταινίες που παίζονται στην πόλη;

Για την δημοτική τηλεόραση ήταν. Την ίδια στιγμή, ειδικές εκπομπές για την υγεία παραδίδονταν σε ιδιωτικά συμφέροντα που τις χρηματοδοτούσαν για να καταφέρονται σε βάρος των δημοσίων υπηρεσιών υγείας. Ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου έγινε πρόσφατα αποδέκτης τέτοιων καταγγελιών.

Η δημοτική τηλεόραση είχε πάρει διαζύγιο από την κοινωνία της Θεσσαλονίκης και οι ασκούντες τη διοίκηση της ΔΕΠΘΕ είχαν πάρει διαζύγιο από την πραγματικότητα. Αλλιώς δεν εξηγείται πως σχεδόν στο σύνολό του, ο μηχανολογικός εξοπλισμός της TV100 είναι, όχι απλά παλαιάς τεχνολογίας, αλλά έχει ξεπεράσει προ πολλού το μέγιστο όριο ζωής των μηχανημάτων.

Αυτή τη στιγμή, η δημοτική τηλεόραση εκπέμπει από θαύμα. Δεν υπάρχουν εφεδρείες σε κανένα στάδιο της παραγωγής. Από τις κάμερες που οι κεφαλές τους δεν έχουν καθαριστεί ποτέ, μέχρι τους πομπούς που φέρνουν στα σπίτια σας αυτή τη θολή εικόνα με τον διακεκομμένο ήχο.

Στον Χορτιάτη εκπέμπει ο εφεδρικός πομπός – πέντε φορές χαμηλότερης ισχύος από τον κανονικό ο οποίος έχει οριστικά καταστραφεί. Στον Πολύγυρο, ο πομπός των χιλίων W εκπέμπει μόλις με 35 W. Σε μια εποχή που ο σύγχρονος εξοπλισμός είναι πολύ πιο φθηνός απ’ ότι ήταν κάποτε, οι διοικήσεις της ΔΕΠΘΕ επέλεξαν να μην κάνουν καμία επένδυση.

Οι ειδικοί λένε ότι η συνολική επένδυση για να στηθεί το κανάλι στα πόδια του, δεν ξεπερνά το 1 εκ.€. Αντ’ αυτού οι προηγούμενες διοικήσεις επένδυαν σε προσλήψεις. Αποτέλεσμα, το κόστος μισθοδοσίας ανήλθε στο 83% του προϋπολογισμού της επιχείρησης.

Για να έχετε ένα μέτρο σύγκρισης, η ΕΡΤ (που δεν πληρώνει ενοίκια) λειτουργεί με μισθολογικό κόστος κάτω του 50%. Και ο ΣΚΑΪ κάτω του 30%. Δεν θέλω να παρεξηγηθώ. Όταν μιλάω για μισθολογικό κόστος δεν εννοώ ότι για τη σημερινή κατάσταση ευθύνονται οι εργαζόμενοι.

 Υπάρχουν τεχνικοί που αγωνίζονται με νύχια και με δόντια να κρατήσουν ζωντανό ένα κανάλι που ψυχορραγεί. Υπάρχουν δημοσιογράφοι που φέρνουν από το σπίτι τους συσκευές τηλεφώνου προκειμένου να κάνουν τη δουλειά τους ανθρώπινα. Θέλω όμως να μείνω στην ουσία που είναι η υπηρεσία που δικαιούται ο δημότης μέσα από τα τέλη που πληρώνει.

Κι εδώ κύριε πρόεδρε θέλω να πω τα εξής, και κλείνω με αυτό.

• Χάρη στη δική σας επιμονή, οι συνεδριάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου προβάλλονται ζωντανά (η σημερινή είναι η τρίτη φορά). Αποτελεί πιστεύω κατάκτηση για το κοινωνικό σύνολο. Μια κατάκτηση που στοιχίζει και γι’αυτό ελπίζουμε να μπορέσουμε σύντομα να εγκαταστήσουμε ένα μόνιμο λινκ στο Δημαρχιακό μέγαρο, προβαίνοντας σε μια δαπάνη που θα αποσβεστεί το πολύ σε 1,5 χρόνο.

• Επίσης, όσοι από εσάς παρακολουθούσαν ειδήσεις από τη δημοτική τηλεόραση – δεν τολμώ να ρωτήσω πόσοι – θα διαπιστώσατε ότι εδώ και μια εβδομάδα το πρόγραμμα έχει αλλάξει.

• Η πρωινή ενημερωτική ζώνη ξεκινάει μια ώρα νωρίτερα, στις επτά π.μ., το κεντρικό δελτίο ειδήσεων προβάλλεται πλέον στις επτά το απόγευμα και η θεματολογία του ειδησεογραφικού προγράμματος έχει διευρυνθεί σημαντικά με βασικό άξονα το επίπεδο της πόλης και της Περιφέρειας.

• Την περασμένη Παρασκευή κινηματογραφήσαμε και προβάλαμε μια σειρά διαλέξεων από νέους ανθρώπους που φιλοξένησε το Κέντρο Διάδοσης Επιστημών ΝΟΗΣΙΣ του ΑΠΘ, με τίτλο «μια βραδιά στο μέλλον».

 • Τέλος, ανταποκριθήκαμε στην τραγική είδηση του θανάτου του Ντίνου Κοσμόπουλου και κατορθώσαμε, μέσα σε 1,5 ώρα, να οργανώσουμε ένα έκτακτο αφιέρωμα στη ζωή και το έργο του πρώην Δημάρχου Θεσσαλονίκης.

Μπορεί το σήμα που λαμβάνετε να εξακολουθεί να είναι ασθενές, αλλά να είστε βέβαιοι ότι καταβάλουμε κάθε προσπάθεια για να βελτιώσουμε την εικόνα και το περιεχόμενο της ενημέρωσης που παρέχουμε.

 Κλείνω κ. Πρόεδρε, λέγοντας ότι κατανοώ και σέβομαι το γενικότερο πλαίσιο που καθορίζει τις προτεραιότητες του Δήμου Θεσσαλονίκης καθώς και την δυσμενή συγκυρία που επιβάλλει σε όλους μας επώδυνες θυσίες και οδυνηρές επιλογές.

Αυτό που εγώ μπορώ να σας υποσχεθώ είναι ότι στον βαθμό που η Δημοτική Αρχή και το Δημοτικό Συμβούλιο Θεσσαλονίκης αποφασίσει να στηρίξει την ΔΕΠΘΕ, μεσομακροπρόθεσμα η Θεσσαλονίκη και η Κεντρική Μακεδονία θα αποκτήσουν την Δημοτική Επιχείρηση Πληροφόρησης, Θεάματος και Επικοινωνίας που πραγματικά αξίζουν. Ευχαριστώ.

spot_img

Τώρα ζωντανά! Web Radio από το Ελληνικό Φαινόμενο!

 

 

Τελευταία νέα

Εκδηλώσεις για την Ημέρα Εθνικής Μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων της Μικράς Ασίας στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας.

Οι φετινές εκδηλώσεις για την Ημέρα Εθνικής Μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων της Μικράς Ασίας  θα πραγματοποιηθούν την Κυριακή 14 Σεπτεμβρίου 2025 και είναι οι εξής: 1. Στη Μητροπολιτική Ενότητα Θεσσαλονίκης: Κυριακή 14 Σεπτεμβρίου 2025, Ιερός Καθεδρικός Ναός Τιμίου Προδρόμου Νεαπόλεως: - 10.00 π.μ.: Επιμνημόσυνη Δέηση χοροστατούντος...

Η ΕΘΝΙΚΗ ΜΕΙΟΔΟΣΙΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΤΑΙ…

Του Παναγιώτη Αποστόλου Πολιτικού αναλυτή – αρθρογράφου egerssi@otenet.gr www.egerssi.gr Η κυβέρνηση της νεοφιλελεύθερης Νέας Δημοκρατίας, με Πρωθυπουργό τον Κυριάκο Μητσοτάκη και Υπουργό Εξωτερικών τον Γιώργο Γεραπετρίτη, έχει λάβει μέχρι σήμερα – σε μικρό χρονικό διάστημα – στα φλέγοντα εθνικά μας θέματα, τελείως αντεθνικές...

Η κατασπατάληση χρήματος της Υπουργού Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη από το Ταμείο Ανάκαμψης και του δημόσιου για δέκα κρήνες – Βρύσες από την Τουρκοκρατία...

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΝΙΚΟΣ ΒΑΝΗΣ Όταν έχουν κατασπαταληθεί δεκάδες και εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ σε διάφορα έργα απο την Υπουργού Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη από το Ταμείο Ανάκαμψης και του δημόσιου χρήματος για τουρκικά «Τζαμιά ανα την Ελλάδα. Τώρα έρχεται Λίνα Μενδώνη την αποκατάσταση και...

18ο Διεθνές Φεστιβάλ Ρόδου θα πραγματοποιηθεί από τις 5 έως τις 12 Σεπτεμβρίου, 2025 

18ο Διεθνές Φεστιβάλ Ρόδου Το Παλάτι των Ιπποτών της Ρόδου, ανοίγει και φέτος τις πύλες του για να υποδεχθεί το Διεθνές Φεστιβάλ Ρόδου. Το 18ο Διεθνές Φεστιβάλ Ρόδου θα πραγματοποιηθεί από τις 5 έως τις 12 Σεπτεμβρίου, 2025 και...