Παρασκευή, 3 Μαΐου, 2024
ΑρχικήΚέντρα διασκέδασηςΣπουδαία ονόματα, μέτριες...

Σπουδαία ονόματα, μέτριες όμως οι εμφανίσεις

bouzouki.bmpείναι στα λεγόμενα Clubbing – Μπουζούκια, κέντρα, η μόδα της χρονιάς όπου πολύ άκομψα μπερδεύεται το λαϊκό τραγούδι με τους Αμερικάνικους pop και Rock ρυθμούς. Μια πολύ ανόητη έμπνευση των ανθρώπων που υπηρετούν και προωθούν τα σχέδια της νέας τάξης πραγμάτων σ΄ όλους τους τομείς της Ελληνικής κοινωνίας. Αλλοίμονο αν έλειπε από το γνήσιο Ελληνικό προϊόν που λέγεται διασκέδαση- κουλτούρα, όπου η εντολή είναι σαφής “διαλύστε τα όλα”.

Δυστυχώς αρκετοί επιχειρηματίες νυχτερινών κέντρων δελεάστηκαν από τους μισθωτούς, παραμυθατζήδες διαμορφωτές, και υπέκυψαν μετατρέποντας τα κέντρα τους όπως επιτάσσει το σύστημα, παρουσιάζοντας τα με το νέο αυτό μόρφωμα  διασκέδασης, τα λεγόμενα Clubbing – Μπουζούκια Live προγράμματα ,στα κέντρα τους όπου βέβαια συνεχίζει να παίζει τον πρώτο ρόλο κάποιο λαμπερό όνομα του πενταγράμμου.

Ωστόσο κατά την διάρκεια του προγράμματος ο εναλλάξ ρυθμός, από το μπουζούκι να  γυρνά στον κομπιουτερίστικο ήχο με την Αμερικάνικη κουλτούρα, ο /η καλλιτέχνης να αποδίδει την ερμηνεία σε στυλ καραόκε, συνάμα να χοροπηδά, να τρέχει δεξιά – αριστερά, και τα υπόλοιπα οπτικοακουστικά εφέ αναλαμβάνει ο DJ, λες και είναι μια σπουδαία συναυλία του τύπου Madonna – Jay – Z, και έπειτα και πάλι μπουζούκια.

Ένας αχταρμάς όπου το κοινό αρχίζει και κουράζεται, φτάνοντας ακόμα και στην πλήξη, πόσο μάλλον να ξοδέψει και στα  λουλούδια , ή ακόμα χειρότερα να μην θελήσει να ξαναπάει, που είναι το πιθανότερο, λέγοντας “Φτάνει τόσο, και πολύ ήταν”.

Δεν είναι φαντασία μου, αλλά διαπίστωση από το απογοητευμένο κοινό αυτών των κέντρων. Άλλωστε η κίνηση στα λεγόμενα Clubbing – Μπουζούκια κέντρα, έχει πέσει κατακόρυφα πριν καλά – καλά λειτουργήσουν. Κάτι που το είχα προβλέψει, πριν ακόμα ανοίξουν.

Οι επιχειρηματίες που επένδυσαν στην νέα μόδα, εντέλει έχασαν κάμποσα λεφτά, κυρίως όμως τον σταθερό κόσμο που είχαν σ΄ όλα τα προγράμματα τους. Οι ίδιοι μάλιστα μου εξομολογήθηκαν ότι ήταν λάθος αυτή η επιλογή τους, λέγοντας χαρακτηριστικά “πέσαμε σε μηδενική βάση”.

Το παράδειγμα ξεκινά από την χειμερινή περίοδο με τον πολυδιαφημισμένο Σάκη Ρουβά στο νυχτερινό κέντρο που ενοικίασε μαζί με τον αδελφό του, και το έκλεισε άρον – άρον, αφού μπήκε μέσα με τα ταμπούνια. Όμως ορισμένα Μ.Μ.Ε  ανέλαβαν το ίματς του καλλιτέχνη για να τον κρατούν ζεστό, με τις παραμυθένιες δικαιολογίες, διαμορφώνοντας τελείως διαφορετική εικόνα στην κοινή γνώμη.

Εν πάσει περιπτώσει ο επιχειρηματίας του νυχτερινού κέντρου “Θάλασσα” πίστευε ότι η νέα μόδα Clubbing –Μπουζούκι πρόγραμμα, θα του ανοίξει και άλλο τα φτερά, γι΄ αυτό και έφερε ως πρώτο όνομα της Pop Ελληνικής μουσικής την Έλενα Παπαρίζου. Η έναρξη όμως πήγαινε από αναβολή σε αναβολή, ώσπου εντέλει πριν από λίγο καιρό άνοιξε με κίνηση πολύ χαλαρή. Την επόμενη εβδομάδα ημέρα Πέμπτη δεν άνοιξε καν, καθώς τα ρεζερβέ ήταν ανύπαρκτα. Βέβαια για το γεγονός αυτό καλλιεργήθηκαν άλλα παραμύθια ως συνήθως, επικαλούμενοι κάποια ασθένεια, ή ατύχημα της καλλιτέχνιδας.

Ενώ το κέντρο “Ρωμαίο” όπου εμφανίζεται η Έλλη Κοκκίνου ετοιμάζεται να κλείσει (αν δεν έκλεισε ήδη), καθώς και εδώ η κίνηση ήταν σχεδόν μηδενική, με το πρόγραμμα αχταρμά της καλλιτέχνιδας, τα pop, hip –hop και House τραγουδάκια, με λίγο θέατρο, λάθος μεγάλο.

Η δε μεγάλη άλλοτε φίρμα Δέσποινα Βανδή φέτος βρίσκεται στα αζήτητα.

Όταν στα Clubbing – Μπουζούκια κέντρα ψάχνουν με τα κιάλια τον πελάτη, τα καθαρά λαϊκά σχήματα την ίδια ώρα δουλεύουν πάντα τιγκαρισμένα. Από που να πρωτοξεκινήσω;;;
Από το κέντρο “Άμμος με τον λαϊκό Βάρδο Βασίλη Καρρά, το κέντρο “Αστέρια” με τον Πάνο Κιάμο, ή το “Κέντρο Αθηνών” με τον Νίκο Βέρτη, όπου γίνεται λαϊκό προσκύνημα απ΄ όλες τις ηλικίες, ή το “Caramela Live” που δούλευε μέχρι πρόσφατα επί 9 μήνες, 6 ημέρες την εβδομάδα σερί, με το προσωπικό να σχολά σχεδόν το μεσημέρι.

Ακόμα και ο μεγάλος Δημήτρης Μητροπάνος ήταν στην πρώτη γραμμή της προτίμησης του κοινού. Πόσοι πέρασαν όχι μια, αλλά δυο και τρεις φορές για να απολαύσουν τους λαϊκούς βάρδους Σταμάτη Γονίδη- Νίκο Μακρόπουλο, Νότη Σφακιανάκη, Θέμη Αδαμαντίδη, Δημήτρη Γιώτη, Νίκο Οικονομόπουλο, Χάρη Κωστόπουλο, Αλέκο Ζαζόπουλο (ας με συγχωρήσουν κάποιοι εάν τους ξέχασα).

Όλα αυτά τα λαϊκά σχήματα των Αθηνών όχι μόνο πήραν όλη την χαρτούρα, αλλά άδειασαν και τον κήπο της Εδέμ, προσφέροντας γνήσια Ελληνική διασκέδαση.

Το ίδιο φαινόμενο παρατηρήθηκε και στα κέντρα της Θεσσαλονίκης με την Πάολα, Διονύση Μακρή, όπως και ο Νίκος Κουρκούλης που ξεπέρασε κάθε πρόβλεψη, και χτύπησε το ρεκόρ του πρωταθλητή. Αυτοί είναι οι πραγματικές φίρμες, διότι φροντίζουν να κρατούν ζεστή την κουλτούρα μας. Αυτά τα λαϊκά προγράμματα και σχήματα πάντοτε πιάνουν τα λεφτά τους, σ΄ όποιους καιρούς κι αν ζούμε.

Όσο για το άλλο φαινόμενο το κατεστημένο “ του αδελφάτου”, όσες προσπάθειες κι αν κάνει δεν πρόκειται, δεν μπορεί να αγγίξει και να διαμορφώσει τα γούστα, στην Ελληνική διασκέδαση. Το τονίζω ιδιαίτερα αυτό, καθώς παρ΄ όλο που έκαναν όλοι αυτοί μεγάλο αγώνα να χωθούν στα δρώμενα της νυχτερινής διασκέδασης, και να περάσουν τις προδιαγραφές που αγγίζουν μόνο τους αδυνάτους, τους ευάλωτους καλλιτέχνες, απέτυχαν όμως παταγωδώς.

Τα συμπεράσματα είναι φανερά τα Clubbing – Μπουζούκια δεν αρέσουν στον κόσμο, που θέλει τα γούστα του, την παραδοσιακή διασκέδαση, ακόμα και το σπάσιμο των πιάτων το επιθυμούν διακαώς.

Θα συνιστούσα δε στους επιχειρηματίες νυχτερινών κέντρων να επανέλθουν στο κλασσικό προϊόν, που είναι το καλό λαϊκό τραγούδι σε συνεργασία με τις δισκογραφικές εταιρείες απ΄ όπου ξεκίνησε η κατρακύλα του Ελληνικού τραγουδιού σύμφωνα με τους ταγείς της παγκοσμιοποίησης , για να διαμορφώσουν  το πεντάγραμμο προωθώντας τις μπαλάντες, και τα pop τραγουδάκια από τα οποία έχουν εξαφανίσει παντελώς τα μουσικά όργανα, όπως το μπουζούκι, το κλαρίνο,  την λύρα ,τον τζουρά,το τουμπερλέκι ,το μπαγλαμά,το σάζι και πολλά άλλα,ας μην αναφερθούμε και στα άθλια εξώφυλλα -φωτοτυπίες στα περισσότερα CD,άλλο ένα πονεμένο κεφάλαιο.
Έτσι προέκυψαν και τα σπουδαία ονόματα με μέτριες εμφανίσεις.

Η διασκέδαση δεν σηκώνει άλλον παλιμπαιδισμό.

Τα είδαμε, τα ακούσαμε όλα ότι καινούργιο κυκλοφορεί στην Show Biz, αλλά και πάλι επιμένουμε “Αλλά Ελληνικά” !!!!!!

spot_img

Τώρα ζωντανά! Web Radio από το Ελληνικό Φαινόμενο!

 

 

Τελευταία νέα

Η Μεγάλη Πέμπτη σύμφωνα με την Ορθόδοξη Εκκλησία αφιερώνεται στην ανάμνηση τεσσάρων γεγονότων τα οποία περιγράφονται στα Ευαγγέλια.

Η Μεγάλη Πέμπτη σύμφωνα με την Ορθόδοξη Εκκλησία αφιερώνεται στην ανάμνηση τεσσάρων γεγονότων τα οποία περιγράφονται στα Ευαγγέλια και τα οποία συνέβησαν σύμφωνα με τις ευαγγελικές αναφορές λίγο πριν τη Σταύρωση: Ο Μυστικός Δείπνος, το ιερό δείπνο του Ιησού...

Μεγάλη Τετάρτη σήμερα, ημέρα αφιερωμένη στην μετάνοια, την προδοσία ενώ σηματοδοτεί και την αρχή του τέλους για τον Ιησού με τον Μυστικό Δείπνο.

Ο πρωί τελείται o Εσπερινός της Μεγάλης Πέμπτης και Προηγιασμένη Θεία Λειτουργία. Είναι η τελευταία Προηγιασμένη Θεία Λειτουργία του έτους. Το απόγευμα γίνεται η Ακολουθία του Ευχελαίου και η τελετή του Νιπτήρος, που είναι και ο Όρθρος της Μεγάλης Πέμπτης...

2023 Εκθέσεις Χώρας για Πρακτικές Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων: Ελλάδα.

Τομέας 2. Σεβασμός στις Πολιτικές Ελευθερίες ΕΝΑ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΗΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ, ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΩΝ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΜΕΣΩΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ Το σύνταγμα και ο νόμος προέβλεπαν την ελευθερία της έκφρασης, συμπεριλαμβανομένων των μελών του Τύπου και άλλων μέσων ενημέρωσης, και η κυβέρνηση γενικά...