Πέμπτη, 21 Νοεμβρίου, 2024
ΑρχικήΠεριφέρεια Αττικής“Πόλεμος” Σγουρού –...

“Πόλεμος” Σγουρού – Πατούλη…

Έχει ξεσπάσει μεγάλη διαμάχη για το έργο της ανάπλασης του Φαληρικού Όρμου στην Περιφέρεια Αττικής, μεταξύ του πρώην Περιφερειάρχη Γιάννη Σγουρού και του νυν Γιώργου Πατούλη!

Ο κ. Σγουρός στις αρχές της εβδομάδος είχε καταγγείλει, πως, έχουν περάσει 3 ½ περίπου χρόνια από τότε που, η τέως Περιφερειάρχης Αττικής υπέγραψε την σύμβαση κατασκευής του έργου της ανάπλασης του παραλιακού μετώπου (Α’ φάση). Ένα έργο που διαφημίστηκε ως η κατασκευή της Αθηναϊκής Ριβιέρας με τις θετικές επιπτώσεις του σε όλη την Αττική και τους κατοίκους της.

Ένα έργο 150 εκ ευρώ προϋπολογισμού, που ιστορικά είχε ξεκινήσει να συζητιέται στην Περιφέρεια Αττικής από το 2012, όταν και ρητά αποκλείστηκε  η κατασκευή του από τους ίδιους πόρους της Περιφέρειας και αυτό όχι γιατί δεν αντιλαμβανόμασταν την σκοπιμότητα του έργου, αλλά λόγω του μεγέθους του, καθώς ένα τέτοιο φαραωνικό έργο θα απομυζούσε τους πόρους της Περιφέρειας σε βάρος όλων των υπολοίπων έργων σε όλους τους Δήμους της Περιφέρειας. Επιλέχθηκε συνεπώς το έργο να προταθεί στο ΕΣΠΑ, χωρίς επιτυχία όμως, διότι το αίτημα απορρίφθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Το έργο επανήλθε όταν άλλαξε η Διοίκηση το 2015, τότε που επιλέχθηκε η αρχή του “φαίνεσθαι” να έχει μεγαλύτερη αξία από του “είναι”. Τότε λοιπόν άρχισε να διαφημίζεται η “Αθηναϊκή Ριβιέρα”, που θα κατασκευαζόταν σε 2 χρόνια…

H απάντηση του κ. Πατούλη δεν ικανοποίησε τον κ. Σγουρό, ο οποίος την Παρασκευή επανήλθε, προτρέποντας τον κ. Πατούλη να σταματήσει τις υπεκφυγές και να δώσει απαντήσεις στους πολίτες! Πιο συγκεκριμένα είπε μέσω Δελτίου Τύπου που εξέδωσε η Γραμματεία της παράταξης “Ανεξάρτητη Αυτοδιοίκηση Αττικής” επικεφαλής της οποίας είναι ο κ. Σγουρός:

«Την στιγμή που δεκάδες χιλιάδες πολίτες ταλαιπωρούνται καθημερινά από την κυκλοφοριακή συμφόρηση που έχει προκαλέσει η ανικανότητα της διοίκησης Πατούλη εξαιτίας του παγώματος του έργου του Φαληρικού Όρμου, εκείνη, αντί απαντήσεων στα φλέγοντα ερωτήματα που τέθηκαν προτίμησε να απαντήσει με τον γνώριμο τρόπο, αποφεύγοντας δηλαδή την ουσία και αναλισκόμενη σε επικοινωνιακά φληναφήματα.

Ρωτάμε για ακόμη μία φορά τον κ. Πατούλη και τον καλούμε να απαντήσει ευθέως σταματώντας τις επικοινωνιακές υπεκφυγές:

  1. Τι συμβαίνει και γιατί ταλαιπωρούνται καθημερινά δεκάδες χιλιάδες πολίτες που επιθυμούν να μεταβούν στα νότια προάστια της Αθήνας
  2. Ως πότε θα συνεχιστεί η ταλαιπωρία και οι ατελείωτες ουρές σε έναν από τους μεγαλύτερους κυκλοφοριακούς κόμβους της πρωτεύουσας
  3. Πόσο έχει κοστίσει συνολικά το έργο, πόσες συμπληρωματικές συμβάσεις έγιναν και πόσα ακόμη χρήματα θα χρειαστούν για να ολοκληρωθεί η Α’ φάση και πότε θα γίνει αυτό
  4. Πόσο θα κοστίσει η μελέτη και ολοκλήρωση της Β’ φάσης, ποιος θα αναλάβει το κόστος και από ποια πηγή χρηματοδότησης
  5. Πότε θα ολοκληρωθεί συνολικά το έργο και θα παραδοθεί στους πολίτες;

Τέλος ενημερώνουμε τον κ. Πατούλη ότι εάν εκείνος είναι υπερήφανος που μέλη της παράταξής μας ανεξαρτητοποιήθηκαν για να λάβουν έμμισθες θέσεις στη διοίκησή του – σε βαθμό μάλιστα που να το διατυμπανίζει χαιρέκακα σε ανακοινώσεις του (!) – δεν κάνει τίποτα περισσότερο από το να επιβεβαιώνει δημόσια και ανερυθρίαστα ότι μετήλθε κατακριτέους, πρωτοφανείς και υπόγειους τρόπους και μεθοδεύσεις για να διασφαλίσει  μία επίπλαστη πλειοψηφία στο Περιφερειακό Συμβούλιο Αττικής, βάλλοντας κατά του πυρήνα του δημοκρατικού μας πολιτεύματος.

Εάν αυτό δεν είναι ελεγκτέο από την ελληνική δικαιοσύνη τότε τι;»!!

spot_img

Τώρα ζωντανά! Web Radio από το Ελληνικό Φαινόμενο!

 

 

Τελευταία νέα

“ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΟΙΞΗ” – Όλοι οι Έλληνες μαζί με Αντώνη Σαμαρά και Κώστα Καραμανλή για την αναγέννηση της Ελλάδας.

Από το 2021 ( είχαμε καλέσει δημόσια Σαμαρά και Καραμανλή να ρίξουν τον Μητσοτάκη, απαλλάσοντας την χώρα από τον "χώρο" των "woke" και της ερμαφρόδιτης πολιτικής στα ζωτικά εθνικά μας θέματα, ενώ το 2023 καλέσαμε στο "Ολοι Μαζί", σε...

Σε βάθος χρόνου δημιουργούνται σοβαρά ζητήματα σχετικά με τη ρύπανση Αλιάκμονα.

Σε βάθος χρόνου δημιουργούνται σοβαρά ζητήματα σχετικά με τη ρύπανση Αλιάκμονα των υδάτινων πόρων και την ποιότητα του πόσιμου νερού Αλιάκμονα, από τα τέσσερα σημεία του ποταμού Αλιάκμονα από Καστοριά Κοζάνη Γρεβενά Βέροια – Θεσσαλονίκη από τα τέσσερα σημεία...

Το σήμα του Μετρό που δεν εχει αξία ούτε 50 ευρώ!!

Το Σήμα Μετρό που δεν εχει αξία ούτε 50 ευρώ αυτά δεν έχουν γινεί ούτε σε ένα κράτος μπανανιά ΚΑΙ ΟΧΙ  βέβαια από 30.000 ζεστά ευρώ στο ταμείο μιας συγκεκριμένης εταιρείας. Ο λογότυπος του Μετρό Θεσσαλονίκης είναι μια υπόθεση που έχει...