επικρατεί μεταξύ πρωτοκλασάτα τοπικών μουσικών Ραδιοφώνων της Θεσσαλονίκης με 2-3 μουσικούς Ρ/Σταθμούς που εκπέμπουν από την Αθήνα και στην Θεσ/νίκη. Μεταξύ τους γίνεται κατασκοπεία για τα προγράμματα , τι,πώς και, ποιά ώρα παίζουν οι εν λόγω σταθμοί στο Play List, και μετά γίνεται η αντιγραφή. Δηλαδή ο ένας σταθμός π.χ παίζει στις 10;00 π.μ το τραγούδι “..Σ΄ ακούω, μ΄ ακούς…πάρτ’ το μηδέν..” με ερμηνευτή τον Βάνη, και μόλις τελειώσει, στις 10;04 π.μ το ίδιο κομμάτι θα παιχθεί στα άλλα κατασκοπευτικά FM.
Έτσι ο ένας αντιγράφει τον άλλον. Όμως η κατασκοπεία επικρατεί και στο τι συμφωνίες κλείνουν με τις δισκογραφικές εταιρείες για χρηματοδοτήσεις ενδιαφέροντος, σε σχέση με τα δικά τους Ραδιόφωνα.Είναι γεγονός πως στα FM της Θεσ/νίκης οι συμφωνίες είναι πολύ φτωχότερες , σε σχέση με τα εν λόγω ραδιόφωνα της Αθήνας.
Τα πρωτοκλασάτα τοπικά μουσικά FM προσδοκούν κυρίως δια το δικό τους Ευρώ-όφελος και μόνο, και ο κόσμος που τους ακούει δυσαρεστείται με τα τραγούδια που πασάρουν στο Play List των εταιρειών, με αποτέλεσμα να μην την βρίσκει, να μην γουστάρει.
Τα παραπάνω FM της Θεσ/νίκης -Αθηνών(και όχι μόνο θα προσθέσω εγώ) νοιάζονται μόνο για το πόσα περισσότερα χρήματα θα εισπράξουν, ικανοποιώντας την κάθε εταιρεία, η οποία μένει ήσυχη από τους πελάτες αυτούς, οι οποίοι περνούν τακτικά τις πύλες της, κολακεύουν, για να μην πω γλείφουν τον κάθε παρατρεχάμενο της δισκογραφικής, μήπως και εξασφαλίσουν περισσότερα κονδύλια, αδιαφορώντας τελείως για την ποιότητα και τους ακροατές που έχουν ακόμα απομείνει.
Για το Play List όχι πόλεμο, όχι κατασκοπεία κάνουν, αλλά ακόμα και την αξιοπρέπεια τους πουλούν για μια χούφτα Ευρώπουλα.
Κάποιοι (ευτυχώς λίγοι) προσπαθούν να ξεφτιλίσουν το Ελληνικό Ραδιόφωνο με τους μεθόδους αυτούς, όμως το “κατευθυνόμενο Play List ” βρίσκεται πλέον στην προ θανάτου εποχή του ,όπως και οι δικογραφικές εταιρείες στην Ελλάδα.