Η ιστορία είναι αληθινή και πολύ πρόσφατη!!!!!
Συμβαίνει και στα πιο φημισμένα εμπορικά καταστήματα, να πουλούν μαϊμού προϊόντα (προς γνώση τους),ώς γνήσια με τιμές που λίγοι μπορούν να τα πληρώσουν.
Αυτά έπαθε και ένα γνωστό μου ζευγάρι στην Θεσσαλονίκη.
Αλλά ας πάμε από την αρχή.
Για τα Χριστούγεννα ο σύζυγος ήθελα να κάνει δώρο μια τσάντα στην γυναίκα του. Έτσι λοιπόν πήγαν για ψώνια σε γνωστό κεντρικό πολυκατάστημα “F” στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.
Η κυρία επέλεξε μια τσάντα με το εμπορικό σήμα Louis Vuitton ( κατασκευαστική εταιρεία πολυτελών είδων ταξιδίων,με καταστήματα σε όλο τον κόσμο, τσάντες, βαλίτσες, πορτοφόλια.) αξίας 600 Ευρώ.
Η κυρία χαρούμενη πλέον καμάρωνε για το πανάκριβο δώρο. Την ίδια ημέρα, πηγαίνοντας για καφέ με τις φίλες της δεν χόρταινε να επιδεικνύει την καινούργια τσάντα.
Πέρασε ο καιρός και το ζευγάρι, μαζί με ένα Αθηναίο μεγαλοατζέντη καλλιτεχνών, πέταξε για ολιγοήμερες διακοπές του Πάσχα, και ψώνια στο Λονδίνο. Ο ατζέντης που γνώριζε πολύ καλά την Λονδρέζικη αγορά, λόγω της ιδιότητος του, ξενάγησε το ζευγάρι, που ήθελε να ψωνίσει στα καλύτερα, και φημισμένα μαγαζιά της πόλης.
Ένα απ΄ αυτά ήταν και το κατάστημα της εταιρείας Louis Vuitton. Αφού μπήκαν μέσα και χάζευαν τα προϊόντα, ξαφνικά η κυρία είδε σε ένα ράφι την δική της τσάντα που αγόρασε από την Θεσσαλονίκη.
Όμως, έμεινε κάγκελο όταν είδε την τιμή των 2.000 Ευρώ. Απόρησε, πως είναι δυνατόν στην πηγή του προϊόντος να είναι πιο ακριβή απ΄ ότι στα άλλα καταστήματα, δείχνοντας ταυτόχρονα την τσάντα της στην πωλήτρια, πληροφορώντας τους, πως από την Ελλάδα την αγόρασε μόνο με 600 Ευρώ.
Η πωλήτρια έμεινα για λίγα λεπτά πολύ σκεπτική, έπειτα ζήτησε από την Ελληνίδα να αδειάσει την τσάντα, για να την δείξει στην διεύθυνση του μαγαζιού.
Στο μεταξύ η παρέα δεν είχε καταλάβει το τι συμβαίνει.
Ο διευθυντής αφού περιεργάστηκε την τσάντα την έδωσε για περαιτέρω έλεγχο στον σχεδιαστή, και παραγωγό του εν λόγω μοντέλου. Αυτός με την πρώτη ματιά τους υπέδειξε πως σε καμιά περίπτωση δεν είναι γνήσιο προϊόν της εταιρείας τους.
Στην παρέα παρουσιάστηκε ο διευθυντής με την ιμιτασίον τσάντα της Ελληνίδας, και την πωλήτρια. Αφού τους ενημέρωσε για το μαϊμού προϊόν, μάλιστα τους έδειξε και τα σημεία που αποδεικνύουν ότι το προϊόν είναι ιμιτασιόν, τους ζήτησε να δώσουν πλήρη στοιχεία για το κατάστημα απ όπου αγόραστικε η μαϊμούτ τσάντα ,κ.τ.λ.π..
Η κυρία τους έδωσε ακόμα και την απόδειξη αγοράς των 600 Ευρώ, η οποία φωτοτυπήθηκε, για να υπάρχει αντίγραφο στην κατασκευαστική εταιρεία.
Η έκπληξη της παρέας ήταν μεγάλη με όσα συνέβησαν, με μια τσάντα που τους πούλησε πανάκριβα για γνήσιο προϊόν το Ελληνικό κατάστημα “F” για 600 Ευρώ, ενώ ήταν μαϊμού σαν αυτά που πουλούν οι λαθρομετανάστες στα πεζοδρόμια.
Ακολούθησε η συνήθης διαδικασία από την κατασκευαστική εταιρεία. Η τσάντα κατασχέθηκε για την οποία έλαβε και έγγραφο η κυρία για να χρησιμοποιηθεί ως απόδειξη προς την δικαστική αγωγή , όπου μάλιστα θα παραβρεθεί και ο νομικός σύμβουλος της εν λόγω L.V εταιρείας.
Επίσης της δόθηκε και ένα δεύτερο έγγραφο,” πιστοποιητικό” της εταιρείας που διαβεβαίωνε την πλαστότητα της τσάντας, λέγοντας πως με το πιστοποιητικό αυτό μπορούν να ζητήσουν πίσω τα 600 Ευρώ, για την αγορά του προϊόντος μαϊμού, από το Ελληνικό κατάστημα.
Το ζευγάρι δεν πίστευε με όλα αυτά που τους συνέβαιναν.
Όταν γύρισε στην Θεσσαλονίκη, πήγε στο πολυκατάστημα “F” να πάρουν πίσω τα χρήματα τους.. Έγινε φασαρία, καθώς το προσωπικό δεν δεχόταν να υπακούσει, αλλά και ούτε να καλέσει την διεύθυνση του μαγαζιού.
Τότε η κυρία έβγαλε όλα τα έγγραφα της κατασκευαστικής εταιρείας, ανακοινώνοντας ότι θα κάνει μήνυση στο πολυκατάστημα για το ιμιτασιόν προϊόν που πουλά στους ανυποψίαστους καταναλωτές.
Έτσι,έφτασε με χίλια ο διευθυντής του πολυκαταστήματος, προσπαθώντας να την καθησυχάσει, ενώ πλήθος κόσμου παρακολουθουσε το μεγάλο σαματά που δημιουργίθηκε..
Ο διευθυντής πλήρωσε επί τόπου στην κυρία 1200 Ευρώ, (αγορά προϊόντος και αποζημίωση), νομίζοντας πως εκεί θα τελειώναν και τα προβλήματα.
Η κατασκευαστική εταιρεία Louis Vuitton όμως έχει ήδη κινηθεί δικαστικώς, εναντίον του Ελληνικού πολυκαταστήματος, του οποίου επλήγη πλέον η αξιοπιστία προς τους καταναλωτες του.
Το εύκολο κέρδος του καταστήματος πουλώντας μαϊμού προϊόντα, αναμφίβολα, θα το πληρώσει πολύ ακριβά, τόσο από πλευράς οικονομικού επιπέδου, όσο και από πλευράς αξιοπιστίας και μάλιστα εν καιρώ κρίσης.
Με απλά λόγια, όλα αυτά τα δήθεν φιρμάτα καταστήματα, μας πουλούν φύκια με μεταξωτές κορδέλες, μας δουλεύουν ,και μας κλέβουν ασύστολα!!!!!!
Το παραπάνω γεγονότα αποδεικνύουν περίτρανα, ότι το Υπουργείο Ανάπτυξης ,όπως και η Επιτροπή Ανταγωνιστικότητας πότε δεν κάνουν ελέγχους στα πολυκαταστήματα;;;;
Κυνηγούν και κλείνουν τα μικρά μαγαζάκια,για να πλουτίζουν με μαϊμού προϊόντα τα πολυκαταστήματα, ως επι τον πλείστον πολεθνικών συμφερόντων.