Ο πρώην πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, Ευάγγελος Βενιζέλος, υπογραμμίζει την ανάγκη να αποτραπεί η διεξαγωγή δημοψηφίσματος για το Σύνταγμα, σημειώνοντας πως κάτι τέτιο «προσκρούει ευθέως στο άρθρο 110 του Συντάγματος που ρυθμίζει πλήρως και αποκλειστικά τη διαδικασία αναθεώρησης». «Το άρθρο 110 δεν προβλέπει διενέργεια δημοψηφίσματος ούτε επί της αρχής. Και αυτό γιατί στην αναθεωρητική διαδικασία παρεμβάλλονται υποχρεωτικά βουλευτικές εκλογές» διευκρινίζει σε συνέντευξή του στην «Καθημερινή» της Άρα, συμπληρώνει ο κ. Βενιζέλος, το εκλογικό σώμα μετέχει ούτως ή άλλως στην αναθεώρηση. «Επομένως αν ο κ. Τσίπρας επιμείνει σε αυτή την εξαγγελία, η αντιπολίτευση οφείλει να αντιδράσει αμφισβητώντας ευθέως την καταστρατήγηση του Συντάγματος. Θα έλεγα μάλιστα ότι και ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας έχει αρμοδιότητα να αποτρέψει μια τέτοια εξέλιξη. Και προφανώς το ξέρει καλύτερα από μένα. Ή εν πάση περιπτώσει, καθώς είμαστε συνάδελφοι επιστημονικά, το ξέρει εξίσου με μένα. Και επειδή εκτιμώ πολύ τη νομική του κρίση, είμαι βέβαιος ότι θα κάνει το συνταγματικό καθήκον του. Πόσω μάλλον όταν τα όρια μεταξύ γελοίου και τραγικού στον συνταγματικό λαϊκισμό και στην καταστρατήγηση του Συντάγματος είναι πάρα πολύ ρευστά» παρατηρεί.
προσκρούει ευθέως στο άρθρο 110 του Συντάγματος πρώην πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, Ευάγγελος Βενιζέλος,
Σχετικά με την τοποθέτηση της Βασιλικής Θάνου στο νομικό γραφείο του Πρωθυπουργού, ο κ. Βενιζέλος αναφέρει ότι η επιλογή του κ. Τσίπρα «είναι απονομιμοποιητική της Δικαιοσύνης». «Το κρίσιμο στοιχείο είναι ότι είχε μεσολαβήσει η επιλογή της συγκεκριμένης δικαστικής λειτουργού από το υπουργικό συμβούλιο για την κορυφαία θέση της δικαστικής εξουσίας. Επομένως, με τον διορισμό της στο γραφείο του Πρωθυπουργού, αμέσως μετά τη λήξη της θητείας της, δημιουργήθηκε αυτόματα και αναδρομικά πρόβλημα θεσμικής αξιοπιστίας και αντικειμενικότητας. Και της ίδιας, και της κυβέρνησης που την επέλεξε» αναφέρει.
Όπως σημειώνει «είναι άλλο να αποσπάται ένας μεσαίου βαθμού δικαστικός λειτουργός στο νομικό γραφείο του Πρωθυπουργού, είναι διαφορετικό ένας δικαστής να αποφασίσει να παραιτηθεί από την υπηρεσία του και να πολιτευθεί -κάτι που είχε συμβεί στο παρελθόν-, και τελείως διαφορετικό να διορίζει ένας Πρωθυπουργός έναν ανώτατο δικαστικό σε μετακλητή θέση, ενώ προηγουμένως τον έχει επιλέξει μέσω του υπουργικού του συμβουλίου στην ηγετική θέση της δικαστικής ιεραρχίας».