Πέμπτη, 21 Νοεμβρίου, 2024
ΑρχικήΠολιτικάΠρομηθεία για είδη...

Προμηθεία για είδη ένδυσης και υπόδησης του προσωπικού του Στρατού Ξηράς

ΑΠ:13450/532/29.01.09

greek_parlament.jpgΕΡΩΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΙΤΗΣΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΕΓΓΡΑΦΩΝ Προς τον Υπουργό Εθνικής Άμυνας, κ. Ευάγγελο Μεϊμαράκη

Θέμα: «Την ώρα που οι Ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις βρίσκονται σε αδιέξοδο από την οικονομική κρίση, το ΥΠΕΘΑ προμηθεύεται είδη ένδυσης και υπόδησης του προσωπικού του Στρατού Ξηράς από το εξωτερικό, σε υψηλότερες τιμές από αυτές της εγχώριας αγοράς.»

Πρόσφατα, υπογράφτηκε σύμβαση για την προμήθεια στρατιωτικού υλικού, μέσω της NAMSA (ΝΑΤΟ MAINTENANCE SUPPLΥ AGENCY), από τη Ρουμανία, για την κάλυψη των αναγκών του Στρατού Ξηράς σε είδη ένδυσης – υπόδησης. Ενώ μέχρι τώρα η προμήθεια ανάλογου υλικού γινόταν με διαγωνισμό από την ελληνική αγορά, για πρώτη φορά χρησιμοποιήθηκε η διαδικασία αυτή, για μη αμυντικό υλικό χωρίς να υπάρχει καμία υποχρέωση ή να διασφαλίζεται μικρότερο κόστος.

Συγκεκριμένα: o 100.000 στολών παραλλαγής, έναντι του ποσού των 9 εκατομμυρίων €, δηλαδή κόστος κάθε στολής 90 € όταν το αντίστοιχο κόστος κάθε στολής σε προηγούμενο διαγωνισμό στην εγχώρια αγορά ήταν 28 € η κάθε στολή και ενώ αναμένεται υπογραφή νέας σύμβασης για την προμήθεια επιπλέον 400.000 στολών παραλλαγής. o 120.000 ζευγών αρβυλών, έναντι του ποσού των 4,5 – 5 εκατομμυρίων €, δηλαδή κόστος κάθε ζεύγους 37 – 41 €, σχεδόν διπλάσιο από το κόστος προμήθειας από την εγχώρια αγορά. o 100.000 μπερέδες, έναντι του ποσού των 900.000 €, δηλαδή κόστος κάθε μπερέ 9 € όταν το αντίστοιχο κόστος για την προμήθεια από την εγχώρια αγορά ανέρχεται σε 4 € για κάθε μπερέ.

Επιπλέον, παρελήφθησαν 10.000 κράνη από υλικό κέβλαρ, με τον ίδιο τρόπο προμήθειας μέσω NAMSA, τα οποία τιμολογήθηκαν σε πολύ ψηλότερες τιμές από αυτές που θα μπορούσαν να βρεθούν στην εγχώρια αγορά.

Είναι προκλητικό και απαράδεκτο και μάλιστα σε περίοδο τεράστιας οικονομικής κρίσης, όπου πολλές μικρομεσαίες επιχειρήσεις βρίσκονται σε αδιέξοδο, το ΥΠΕΘΑ να εγκρίνει την προμήθεια ειδών ένδυσης του προσωπικού του Στρατού από το εξωτερικό και μάλιστα σε τιμές πολύ υψηλότερες από αυτές που θα μπορούσε να επιτύχει στην εγχώρια αγορά. Αντί με τα χρήματα του ελληνικού λαού να ενισχυθεί η παραγωγή και η απασχόληση στη χώρα μας, στηρίζετε τις επιχειρήσεις και την απασχόληση άλλων χωρών, επιβαρύνοντας τους Έλληνες φορολογούμενους με υψηλότερο τίμημα.

Ερωτάται ο κ. Υπουργός:

1. Για ποιους λόγους, προβήκατε στην προμήθεια των προαναφερόμενων υλικών από το εξωτερικό όταν τα ίδια είδη θα μπορούσε το ΥΠΕΘΑ να τα προμηθευτεί από την εγχώρια αγορά και μάλιστα σε πολύ καλύτερες τιμές;

2. Με ποιο δικαίωμα κατασπαταλάτε τους πόρους του ελληνικού λαού; 3. Ποιοι είναι οι λόγοι που διακόψατε την προμήθεια αυτών των ειδών από την εγχώρια αγορά;

4. Έγινε διαγωνισμός για την προμήθεια των προαναφερόμενων υλικών; Εάν ναι, να κατατεθούν τα πρακτικά του διαγωνισμού;

5. Να κατατεθούν οι συμβάσεις με βάση τις οποίες επικυρώθηκαν οι προαναφερόμενες παραγγελίες στρατιωτικού υλικού και τυχόν άλλα παραστατικά.

Αθήνα 29.01.09

Οι Ερωτώντες Βουλευτές:

ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΒΑΣΩ

ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ

ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ

ΚΑΡΧΙΜΑΚΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ

spot_img

Τώρα ζωντανά! Web Radio από το Ελληνικό Φαινόμενο!

 

 

Τελευταία νέα

“ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΟΙΞΗ” – Όλοι οι Έλληνες μαζί με Αντώνη Σαμαρά και Κώστα Καραμανλή για την αναγέννηση της Ελλάδας.

Από το 2021 ( είχαμε καλέσει δημόσια Σαμαρά και Καραμανλή να ρίξουν τον Μητσοτάκη, απαλλάσοντας την χώρα από τον "χώρο" των "woke" και της ερμαφρόδιτης πολιτικής στα ζωτικά εθνικά μας θέματα, ενώ το 2023 καλέσαμε στο "Ολοι Μαζί", σε...

Σε βάθος χρόνου δημιουργούνται σοβαρά ζητήματα σχετικά με τη ρύπανση Αλιάκμονα.

Σε βάθος χρόνου δημιουργούνται σοβαρά ζητήματα σχετικά με τη ρύπανση Αλιάκμονα των υδάτινων πόρων και την ποιότητα του πόσιμου νερού Αλιάκμονα, από τα τέσσερα σημεία του ποταμού Αλιάκμονα από Καστοριά Κοζάνη Γρεβενά Βέροια – Θεσσαλονίκη από τα τέσσερα σημεία...

Το σήμα του Μετρό που δεν εχει αξία ούτε 50 ευρώ!!

Το Σήμα Μετρό που δεν εχει αξία ούτε 50 ευρώ αυτά δεν έχουν γινεί ούτε σε ένα κράτος μπανανιά ΚΑΙ ΟΧΙ  βέβαια από 30.000 ζεστά ευρώ στο ταμείο μιας συγκεκριμένης εταιρείας. Ο λογότυπος του Μετρό Θεσσαλονίκης είναι μια υπόθεση που έχει...