Στα νυχτερινά κέντρα των Αθηνών
Μια κι οι δουλειές μου με κατέβασαν στην Αθήνα, μου δόθηκε η ευκαιρία να συνδυάσω την σύντομη περατζάδα μου με κάποιες πρεμιέρες νέων σχημάτων. Η έκτακτη εμφάνιση μου στα κέντρα της Αθήνας έφερε προ εκπλήξεων κάποιους που βρήκα αδιάβαστους, στην παραλιακή ζώνη της διασκέδασης.
Την Πέμπτη το βράδυ μπαίνοντας στο νυχτερινό κέντρο “Caramela Live” μου έκανε εντύπωση η μεγάλη αλλαγή στο ππρόγραμμα, τα λάθη του οποίου είχα επισημαίνει στους επιχειρηματίας του κέντρου στην τελευταία περατζάδα μου.
Πάνω στην πίστα τραγουδούσε ο Σάκης Αρσενίου που αυτήν την φορά ο ήχος του μικροφώνου του ήταν κρυστάλλινος, ο δε καλλιτέχνης πετούσε στην κυριολεξία, με τις γυναικοπαρέες από κάτω να λειώνουν σαν το κερί. Το ομορφόπαιδο πώς να το κάνουμε ,ξέρει να καίει πολλές καρδιές.
Έπειτα με έφτιαξε η παρουσία της καλλιτέχνιδας Έλενας Μεταξά, η οποία με το χαριτωμένο σουξέ “Παίζω, κερδίζω, χάνω” χάζεψε με την σειρά της τον ανδρικό πληθυσμό. Η δε Κατερίνα Στανίση η κατ΄ εξοχήν λαϊκή τραγουδίστρια δίνει ρέστα στον κόσμο ο οποίος την λούζει στα γαρύφαλλα.
Εκεί που απογειώνεται η διασκέδαση στο “Caramela” είναι με τον λυράρη Κυριακάκη και τις πικάντικες μαντινάδες κομμένες και ραμμένες για την γούνα του καθενός. Και το πρόγραμμα τραβά ως τις πρωϊνές ώρες, όπου και πέφτουν οι πρώτες ηλιαχτίδες με τον Κυριάκο Κυανό.
Αναμφίβολα το πρόγραμμα έχει φτιαχτεί, εμπλουτίστηκε με πολύ καλό λαϊκό ρεπερτόριο και γλετζέδικα τραγούδια, ωστόσο θέλει και άλλες διορθώσεις για να τελειοποιηθεί, κάτι που επισήμανα στο μαέστρο, αλλά και στους επιχειρηματίες οι οποίοι είναι πάντα ανοιχτοί σε όλα, και αυτό μ΄ αρέσει.
Οι δε μετρ του κέντρου Σταύρος , Στράτος και Σταυράκης, είδα ότι έχουν προσγειωθεί, κατάλαβαν τα λάθη που τους εντόπισα πέρυσι κατά το κλείσιμο της σαιζόν Απριλίου – Μαΐου, προφανώς και λόγω κούρασης, αλλά βεβαίως και με την παρατήρηση των επιχειρηματιών διορθώθηκαν κατά πολύ. Αυτό φάνηκε και από την κίνηση, όπου παίρνει ξανά την ανηφόρα το εν λόγω νυχτερινό κέντρο.
Όσον δε αφορά τον Παναγιώτη που ασχολείται με τις δημόσιες σχέσεις του κέντρου, βλέπω πως το στόλισμα που του έριχνα κατά καιρούς έπιασε τόπο, καθώς άρχισε να στρώνεται στο δύσκολο πόστο αυτό, αποδίδοντας σωστό τον ρόλο του.
Όσο για τους επιχειρηματίες θα πρέπει να επισημάνω το γεγονός ότι για το νέο αστέρι Σάκη Αρσενίου με την πρώτη πολύ καλή δισκογραφία, η οποία όμως δεν διαφημίστηκε ανάλογα, (για να μην πω καθόλου), ούτε μέσα στο ίδιο το κέντρο, δηλαδή παλιά όποιες παρέες παρήγγελνε απο τις σπέσιαλ φιάλες, το μαγαζί προσέφε και από ένα CD δώρο. Λάθος μεγάλο, αυτό ας το κοιτάξουν οι επιχειρηματίες.
Κατά τις πρωϊνές ώρες πήγα προς το νυχτερινό κέντρο “Ρωμαίο”, αλλά έμεινα με την όρεξη , καθώς μόλις είχε κλείσει.
Την Παρασκευή το βράδυ, κατά τις μία το βράδυ επισκέφθηκα τον Πάνο Κιάμο στο νυχτερινό κέντρο “Αστέρια” όπου πρόλαβα τον καλλιτέχνη στο καμαρίνι πριν βγει στο πρόγραμμα του. Ενώ την ίδια ώρα η Μαρία Ιακώβου εκτελούσε το νεανικό της πρόγραμμα με ποικίλα ακούσματα.
Στο καμαρίνι του Πάνου Κιάμου πιάσαμε συζήτηση, δίδοντας περισσότερη έμφαση στα κουτσομπολιά. Ήθελε να μάθει το όνομα της “τσαχπινογαργαλιάρας” που διάβασε στο περιοδικό “fenomeno news” που ήλθε στα χέρια του από κοινό μας φίλο,ο οποίος κάνει συλλογή από τα τεύχη του περιοδικού. Και επειδή εξαντλούνται διότι διανέμεται δωρεάν παντού σε διαφορετικά στέκια, κάποιοι ψάχνουν να βρουν τις πρώτες εκδόσεις που τους λείπουν από την συλλογή τους.
Ο συγκεκριμένος φίλος έδωσε το τελευταίο τεύχους του περιοδικού στον Πάνο Κιάμο, όπου και διάβασε για την “τσαχπινογαργαλιάρα”. Φυσικά τον άφησα με την απορία, καθώς είχε πλησιάσει κατά πολύ στο όνομα της τραγουδίστριας. Πάλι γελάσαμε μετά δακρύων. Φεύγοντας είδα με ικανοποίηση ότι το κέντρο είχε αρκετά καλή κίνηση, που θα μπορούσε να ήταν και καλύτερη.
Η αλήθεια είναι πως η παραλιακή ζώνη τις δύο ημέρες προ των εκλογών ήταν δύσκολη για όλα τα κέντρα.
Πήρα τον δρόμο ξανά για το νυχτερινό κέντρο “Ρωμαίο” . Φυσικά το βρήκα ανοιχτό με αρκετή κίνηση, με τον κόσμο να απολάμβανει το καλλιτεχνικό σχήμα με τον Πάνο Καλίδη, Ελεάνα Παπαϊωάννου, Χρήστο Κωσταρά, και πολλά άλλα νέα κορίτσια.
Πάνω στην πίστα ο Πάνος Καλίδης έκανε τρελίτσες και κορδελάκια, είναι παιχνιδιάρης πώς να το κάνουμε. Όμως ξεχνιέται στην πίστα. “..Πάνο φτάνει, κατέβα κάτω, μην κουράζεις τόσο τον κόσμο..” Αυτό ήθελα να του επισημάνω πηγαίνοντας στο καμαρίνι του, που ήταν περικυκλωμένο από τον κόσμο, ο οποίος περίμενε να πάρει ένα αυτόγραφο από τον καλλιτέχνη.
Έτσι την έκανα κι εγώ προς το “Ποσειδώνιο” μεριά στον Χρήστο Χολίδη τον οποίον βρήκα να τραγουδά το παλιό του σουξέ “Κι ας μην έχω που να πάω”. Τον απόλαυσα από μια γωνία του κέντρου για μισή ώρα, η κίνηση δε του κέντρου ήταν μέτρια.
Έφυγα γραμμή για το νυχτερινό κέντρο “Teatro music Hall” το πρώην “Άμμος” για την πρεμιέρα του Νίκου Κουρκούλη και της Αγγελικής Ηλιάδη. Το μαγαζί ήταν κατάμεστο. Εκεί διασκέδαζε και ο Βασίλης Καρράς με τον Διονύση Μακρή παρέα με δύο δίμετρες καλλονές που έκλεβαν την παράσταση. Κάθισα μαζι τους στον καναπέ και με την ευκαιρία αυτή σφύριξα και δύο φωνήεντα στο αυτί του επιχειρηματία του “Teatro music Hall”, για λάθη που εντόπισα.
Ο Νίκος Κουρκούλης με το πρόγραμμα του έδωσε πολύ κέφι. Όμως δεν τον συνοδεύει η ορχήστρα και η μαεστρία του συνθέτη Κυριάκου Παπαδόπουλου, όπως άλλωστε συνέβαινε στο νυχτερινό κέντρο “FIX” της Θεσσαλονίκης.
Στο φετινό πρόγραμμα κυριαρχεί ο ήχος από τα “Χάλκινα”, κάτι που κουράζει το αυτί του θαμώνα. Παρ΄ όλα αυτά με τα νέα τραγούδια του συνθέτη Κυριάκου Παπαδόπουλο ξεσήκωνε τον κόσμο, ο καλλιτέχνης ήταν σε μεγάλα κέφια.
Όμως η ώρα ήταν αρκετά περασμένη, περίπου 4 το πρωί, έφυγα για το νυχτερινό μαγαζί “Κέντρο Αθηνών” που βρήκα κατάμεστο από κόσμο και τον Νίκο Βέρτη να με καλωσορίζει πάνω από την πίστα, με το μικρόφωνο, λέγοντας “καλώς την οικογένεια Βάνη, διότι στην παρέα μου είχα και τον Βάνη junior.
Αφού παρακολουθήσαμε από τον καναπέ το πρόγραμμα του καλλιτέχνη, περάσαμε και από το καμαρίνι, όπου μας περίμενε, για να με καλέσει και επίσημα στην 3η απονομή πλατινένιου δίσκου με τίτλο “Όλα είναι εδώ”, η οποία θα πραγματοποιηθεί το βράδυ της Δευτέρας 12 Οκτωβρίου σε γνωστό μπαρ – εστιατόριο του Κολωνακίου.
Μου έδωσε μεγάλη χαρά η επιτυχημένη πλατινένια πορεία του, καθώς κάθε φορά που τον βλέπω έρχονται στην σκέψη μου τα πρώτα καλλιτεχνικά του βήματα, και το ερώτημα που τακτικά μου απήυθυνε, “..Βάνη, πατέρα, νομίζεις ότι κάποτε θα γίνω γνωστός και εγώ στο πανελλήνιο;;”
Μετά από τέτοια συγκίνηση που πήρα ήθελα να το γλεντήσω, γι΄ αυτό έφυγα και πάλι προς το “Caramela Live” όπου στην πίστα ήταν ο καλλιτέχνης Κυριάκος Κυανός ο οποίος τραβά το πρόγραμμα του μέχρι να φύγει και η τελευταία παρέα, θα με αφιέρωνε δε όποιο τραγούδι γουστάριζα. Άλλωστε είχε τελειώσει το ρεπορτάζ.
Από το “Caramela live” έφυγα σφαίρα για το αεροδρόμιο όπου με περίμενε Lear jet με αναμμένους τους κινητήρες, για να με πετάξει μέχρι την Κεντρική Μακεδονία, όπου εκεί με περίμενε πάλι το ξενύχτι, με τις περατζάδες μου στα εκλογικά κέντρα των υποψηφίων βουλευτών όλης της περιφέρειας.
Έτσι λοιπόν μεταξύ νερού και Ρώσικου μαύρο χαβιάρι στο σαλόνι του σκάφους συνέταξα το παρόν ρεπορτάζ από τα νυχτερινά κέντρα των Αθηνών, όπου σε γενικές γραμμή και με δεδομένο το περισσότερο κόσμο που είχε φύγει για ψήφο, εντούτοις η κίνηση ήταν ικανοποιητική .
Όσον δε αφορά την μετεκλογική περίοδο και τους νέους Υπουργούς της χώρας ευελπιστώ να τιμούν που, και που, στις εξόδους τους τα νυχτερινά μας κέντρα.