Ανερχόμενη η χρήση καινούργιων ΤΕΠ .Οι αμερικανικοί έχουν τη φήμη ότι ελκύονται εύκολα από νέες ηλεκτρονικές συσκευές τις οποίες εντάσσουν στην καθημερινότητά τους. Αυτό αποδεικνύουν και πρόσφατες έρευνες που παρουσιάζουν τη ραγδαία αύξηση στη χρήση των podcasts (άνω του 50% μεταξύ 2006 & 2007), αλλά και το γεγονός ότι το 61% των αμερικανών ηλικίας 18-29 ετών κατέχουν συσκευή iPods ή άλλο MP3 Player. Αυτή την τάση εκμεταλλεύονται και οι προεδρικοί υποψήφιοι.
Π.χ. το επιτελείο του Barak Obama «βομβάρδισε» με μηνύματα SMS τα κινητά των υποστηρικτών του δελεάζοντάς τους με την προοπτική να είναι οι πρώτοι που θα πληροφορηθούν, μέσω της νέας τεχνολογίας, το όνομα του Αντιπροέδρου που θα επέλεγε ο γε- ρουσιαστής από το Ιλινόις.
Η Google δεν θα μπορούσε να απουσιάζει και έτσι δημιούργησε ειδική ιστοσελίδα προσβάσιμη από κινητό τηλέφωνο, όπου οι συνδρομητές μπορούν να αναζητούν ειδήσεις για την προεκλογική εκστρατεία των δύο υποψηφίων. Η ειδησεογραφική ιστοσελίδα για κινητά περιέχει σύνδεσμο με άλλη ιστο- σελίδα, η οποία φιλοξενεί αποκλειστικά ειδήσεις σχετικές με τις προεδρικές εκλογές.
Ταυτόχρονα η Google ήταν παρούσα στους χώρους που διεξήχθησαν και τα δύο κομματικά συνέδρια, Δημοκρατικών & Ρε- πουμπλικάνων, στήνοντας μια τέντα εμβαδού 800 τ.μ.. Σ’ αυτήν η εταιρία συστέγαζε bloggers, στους οποίους προσέφερε δωρεάν πρόσβαση στο διαδίκτυο, φαγητό, ποτό ακόμα και μασάζ!.
Τέλος, οι δύο υποψήφιοι έχουν ο καθένας το δικό του κανάλι στη γνωστή ιστοσελίδα YouTube.
Πηγής:Hellenic Audiovisual Institute