Δευτέρα, 7 Ιουλίου, 2025
ΑρχικήΚαταγγελίεςΠολλά τα παράπονα...

Πολλά τα παράπονα των συνδρομητών της Cosmote και όχι μόνο.

mobilΡεπορτάζ του Νίκου Βάνη

Μεγάλος είναι ο αριθμός των καταγγελιών συνδρομητών κινητής τηλεφωνίας και συγκεκριμένα της Cosmote, στο δημοσιογράφο Νίκο Βάνη, καθώς η εταιρεία εκτός του ότι δεν έχει ικανοποιητική κάλυψη δικτύου όπως διαφημίζει, εντούτοις τα πάγια που πληρώνουν οι πελάτες της είναι πολύ μεγάλα και σε πολλές των περιπτώσεων υπέρογκα.

Επιπλέον, για κάποιους συνδρομητές που πληρώνουν έναντι του λογαριασμού ποσά του ύψους 120 ,100, 80 έως και 70 Ευρώ ανά μήνα η ροή της πληρωμής δεν σταματάει, εντούτοις η εταιρεία κινητής τηλεφωνίας Cosmote (και δεν είναι η μόνη), έχει δώσει το ελεύθερο στις παράνομες εισπρακτικές εταιρείες με τις οποίες συνεργάζονται στενά, να βάζουν φραγή στις εξερχόμενες κλήσεις του συνδρομητή χωρίς καν να ενημερώνεται μάλιστα χρεώνοντας στον επόμενο λογαριασμό 4 Ευρώ για την άρση της φραγής, ενώ όλα αυτά συμπεριλαμβάνονται μέσα στο υπέρ-τιμολογημένο πάγιο συμβόλαιο.

Αυτές οι νέες πρακτικές κινητής τηλεφωνία κατά των πελατών τους είναι τελείως παράνομες και καταχρηστικές καθώς για την κάθε τους αντίθετη πράξη απ” ό,τι αναφέρουν ρητά τα συμβόλαια, ο πελάτης πρέπει να ενημερώνεται γραπτός!

Υπάρχουν μάλιστα και αρκετές περιπτώσεις που ενώ ο λογαριασμός λήγει πχ: στις 10 το μήνα και το τηλέφωνο του συνδρομητή να μπαίνει σε φραγή από τις 7 του μήνα.. Άλλοι συνδρομητές λαμβάνουν λογαριασμούς. καθυστερημένα ή την τελευταία στιγμή .

Ένα άλλο απαράδεκτο, αντισυμβατικό είναι και το γεγονός που όταν κάποιοι αποφασίσουν να κάνουν οριστική διακοπή τηλεφώνου, τους υποχρεώνουν εντελώς αυθαίρετα να πληρώσουν για 18 ή 12 μήνες , ενώ έχουν εξοφλήσει την εταιρεία μέσα στους 8 μήνες, καθώς η νόμιμη σύμβαση ενός συνδρομητή ισχύει για 6 μήνες, όμως σ΄ όλες τις εταιρίες κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα δεν εφαρμόζεται αυτό.

Ακόμη, ένα στοιχείο που θα πρέπει να γνωρίζει ο κόσμος είναι ότι όλες οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας παραχωρούν παράνομα τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών τους στις εισπρακτικές εταιρείες χωρίς την συγκατάθεση και γνώση των ιδίων. Το ίδιο παράνομα γίνεται και η καταγραφή των συνομιλιών μεταξύ των πελατών και της εταιρείας.

Σε κάθε περίπτωση οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας που βάζουν φραγή εξερχόμενων κλήσεων στους πελάτες τους με πακέτα-συμβόλαια που καθορίζει το χρόνο ομιλίας πχ 1000 λεπτά προς άλλα δίχτυα & SMS, την χρήση Mobile Internet κ.λ.π, όχι μόνο δεν αποδίδεται στον πελάτη ο οποίος χωρίς να έχει ουσιαστική επικοινωνία πληρώνει ένα συμβόλαιο -πρόγραμμα μαζί και το ΦΠΑ, στην εταιρεία που δεν τηρεί τους όρους παροχής υπηρεσιών της αλλά υφίσταται ακόμα και καταχρηστικές (σύμφωνα με αποφάσεις του Αρείου Πάγου) ενοχλήσεις – εκβιασμούς ακόμα και για 20 Ευρώ!

Και εδώ η Εθνική Επιτροπή Τηλεφωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ), δεν έχει παρέμβει μέχρι σήμερα, ενώ βάσει της Ευρωπαϊκής Ένωσης απαγορεύεται δια ροπάλου οι χρεώσεις μεταξύ των χωρών της.

Πάντως,τις υπερβολικές χρεώσεις των καταναλωτών από τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας  κατήγγειλε δημόσια  τον περασμένο Σεπτέμβριο  και ο απερχόμενος υπηρεσιακός υπουργός

Όπως είπε,«στη διάρκεια της σύντομης θητείας μου, εντόπισα ένα θέμα υπερβολικής χρέωσης των καταναλωτών κινητής τηλεφωνίας, με διάφορα τερτίπια που χρησιμοποιούν οι εταιρείες για να χρεώνουν ανυποψίαστους καταναλωτές και ζήτησα από την Επιτροπή Ανταγωνισμού να μεριμνήσει, έτσι ώστε να αντιμετωπιστεί το απαράδεκτο αυτό φαινόμενο εν αγνοία υπερχρέωσης ανυποψίαστων καταναλωτών»

Καταγγελίες στον δημοσιογράφο έγιναν και για τις κεραίες κινητών και σταθερών τηλεφώνων ανά την Ελλάδα, που οι περισσότερες βρίσκονται σε κατοικημένες περιοχές γεγονός που αποδεδειγμένα έχει σοβαρές επιπτώσεις μακροχρόνια στην υγεία του ανθρώπου. Πόσο μάλλον σε κοινότητες της επαρχίας όπου οι κεραίες είναι μια ανάσα από τα σπίτια των κατοίκων με τον καρκίνο να θερίζει σε απίστευτη μεγάλη συχνότητα .

Η τηλεφημερίδα elliniko-fenomeno.gr, και το ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ News που διανέμεται δωρεάν θα συνεχίσουν τα ρεπορτάζ για τις παράνομες και αντισυμβατικές πράξεις των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας εις βάρος των ανυποψίαστων πελατών τους.

Οι αναγνώστες μπορούν να στείλουν τις καταγγελίες τους στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: vanisnikos@yahoo.gr.

Η παρανομία για το κέρδος μόνιμα σε βάρος των καταναλωτών δεν έχει τελειωμό σε αυτήν την χώρα και αυτό πρέπει να καταγγέλλεται με κάθε τρόπο.

spot_img

Τώρα ζωντανά! Web Radio από το Ελληνικό Φαινόμενο!

 

 

Τελευταία νέα

Ποιοι μοιράστηκαν τις επιδοτήσεις απο τον ΟΠΕΚΕΠΕ:- Δείτε online τα ονόματα και τα ποσά των δικαιούχων.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 6/7 10:23 «Όποιος λαμβάνει χρηματοδότηση από την ΕΕ στο πλαίσιο της ΚΓΠ περιλαμβάνεται σε καταλόγους διαθέσιμους στο κοινό. Οι εν λόγω κατάλογοι έχουν σχεδιαστεί για την προώθηση της διαφάνειας και της εμπιστοσύνης στα ενωσιακά μέτρα χρηματοδότησης. Ωστόσο,...

Βοηθήστε στην ανέγερση της Ελληνορθόδοξης Εκκλησίας του Προφήτη Ηλία στο Χιούστον.

Αγαπητοί φίλοι σας, Έλληνες και Φιλέλληνες, Όπως πολλοί από εσάς γνωρίζετε, η ελληνική μας κοινότητα αναπτύσσεται δυτικά του Χιούστον και αντιμετωπίζει μια μοναδική πρόκληση: αν και το Χιούστον διαθέτει σχεδόν 24 ορθόδοξες εκκλησίες, μόνο δύο ιδρύθηκαν από και εξυπηρετούν...

Νέα παρέμβαση στο Ανάκτορο των Αιγών πραγματοποιεί η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, μέσω του ΕΣΠΑ.

Η Φωτογραφίες ΝΙΚΟΣ ΒΑΝΗΣ elliniko fenomeno gr Νέα παρέμβαση στο Ανάκτορο των Αιγών πραγματοποιεί η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, μέσω του ΕΣΠΑ Νέα παρέμβαση στο Ανάκτορο των Αιγών χρηματοδοτεί μέσω του ΕΣΠΑ η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, έπειτα από την υπογραφή...

ΤΗΝ ΞΕΧΑΣΑΜΕ ΤΗ SIEMENS;

Του Παναγιώτη Αποστόλου Πολιτικού αναλυτή – αρθρογράφου egerssi@otenet.gr www.egerssi.gr Το πολύκροτο πολιτικοοικονομικό σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ έχει επισκιάσει κάθε άλλη είδη στην Πατρίδα. Τα ΜΜΕ από το πρωί ως το βράδυ έχουν ως κυρίαρχο θέμα στην ειδησεογραφία τους αυτό το σκάνδαλο που θυμίζει μεθόδους...