για την Θεσ/νίκη, όπου ήταν να εμφανιστεί. Ενώ όλα ήταν δρομολογημένα ο επιχειρηματίας που έκλεισε τον Θέμη περίμενε ως την τελευταία ώρα τον καλλιτέχνη ο οποίος δεν εμφανίστηκε ποτέ. Κάθε λεπτό τον έπαιρνε τηλέφωνο, όμως ο Θέμης το είχε κλειστό. Ο δε μαέστρος του ο Γούναρης έπαθε νευρικό κλονισμό. Έτσι που εκτέθηκε από τον καλλιτέχνη με τον οποίον συνεργάστηκε πολλές φορές, ξεκινώντας από το κέντρο “Ακρόαμα” το 1998.
Σύμφωνα με έγκυρες πηγές του Ελληνικού Φαινόμενου αν κα το υποψιαζόταν, αυτό ακριβώς έμαθε πως ο Θέμης Αδαμαντίδης δέχθηκε μεγάλες πιέσεις να μην πραγματοποιήσει τις εμφανίσεις στην πόλη, καθώς το ίδιο χρονικό διάστημα εμφανίζονται δύο μεγάλα σχήματα με αποτέλεσμα να χαλούσε την μαγιά, σπάζοντας την κίνηση από τα δύο κέντρα.
Μετά από την ξαφνική ανατροπή των γεγονότων ο επιχειρηματίας στην θέση του Θέμη έψαχνε άλλο καλλιτεχνικό σχήμα, την Π. Παπαδοπούλου, Λ. Διαμάντη, Λ. Αλκαίου με τις οποίες άνοιξε το κέντρο.
Όμως ο θόρυβος και οι απορίες που δημιουργήθηκαν στην πόλη είναι πολλές. Όλες αυτές οι ανορθόδοξες επεμβάσεις για συμφέροντα ,του Θέμη δεν τον βοηθούν, αλλά ούτε και τον επιχειρηματία που έμεινε μπουκάλα αντί να δέσει καλά τον γάϊδαρο.