Αυτό είναι το νόημα ενός γεγονότος που συζητήθηκε πολύ όταν συναντήθηκαν οι δύο καταξιωμένοι καλλιτέχνες του Ελληνικού πενταγράμμου.
Όταν ο Γιώργος Νταλάρας επισκέφθηκε το νυχτερινό κέντρο στο οποίο εμφανιζόταν ο Γιάννης Πάριος.
Κάθισε με την παρέα του πρώτο τραπέζι πίστας, για να απολαύσει τον φίλο και συνάδελφο Γιάννη Πάριο, σε ένα κατάμεστο κέντρο. Και ενώ ερμήνευε ο Γιάννης Πάριος τα τραγούδια του, πάνω στην πίστα, ο Γιώργος Νταλάρας παρακολουθούσε τον καλλιτέχνη πολύ προσεκτικά, πως έβγαζε τόσο δυνατά, και με τόσο πάθος την χαρακτηριστική ερωτική του φωνή.
Προσπαθούσε να πιάσει την νότα και τόνο που ερμήνευε τα τραγούδια του. Τότε ο Γιώργος Νταλάρας άρχισε να κάνει κάποιες κινήσεις, νοήματα με τα χέρια προς την ορχήστρα, ρωτώντας έτσι αυτό που ήθελε να μάθει.
Οι μουσικοί αμέσως έπιασαν το νόημα του Γιώργου Νταλάρα, και του απάντησαν και αυτοί με νοήματα, ότι ο καλλιτέχνης πατά πάνω στην νότα sol.
Ο Γιάννης Πάριος στο μεταξύ, όπως ερμήνευε τραγούδια του προγράμματος του άρχισε να χαμογελά, καθώς πήρε χαμπάρι τα νοήματα.
Σταμάτησε την ορχήστρα, λέγοντας προς το κοινό:
“φίλοι μου, έχουμε την τιμή να είναι μαζί μας ο καλός μου φίλος Γιώργος Νταλάρας, παράλληλα τον ανέβασε επάνω στην πίστα.
Ο Γιώργος Νταλάρας έσκυψε προς το αυτί του Πάριου, για να του εξηγήσει τα νοήματα που έκανε προς την ορχήστρα, ότι προσπαθούσε να μάθε σε τι τόνο ερμηνεύει το ρεφρέν του τραγουδιού: “ήθελα να σε μελετήσω, αλλά μ΄ έπιασες στα πράσα” του είπε ψυθιριστά ο Γιώργος Νταλάρας.
Τότε ο Γιάννης Πάριος τον αγκάλιασε, τον φίλησε και μαζί τραγούδησαν οκτώ διάφορα τραγούδια, με αποτέλεσμα να γίνει ο χαμός από το κοινό που τραγουδούσε επίσης μαζί τους με πολύ πάθος.
Έτσι είναι οι μεγάλοι καλλιτέχνες, με τόσες δισκογραφίες, με το όνομα του στα ψηλότερα σκαλοπάτια, καταξιωμένοι, ωστόσο βρίσκουν την ευκαιρία όπου σταθούν και όπου βρεθούν, να μελετούν ο ένας τον άλλον, όπως έγινε με την περίπτωση του Γιώργου Νταλάρα και του Γιάννη Πάριου.
Ενώ, η νέα γενιά των καλλιτεχνών, αφού στεριώσουν καλά στο επάγγελμα, αφήνουν πίσω τους κάθε μελέτη, και δεν ασχολούνται με την καλλιέργεια της φωνής τους, αλλά ούτε μελετούν το πλούσιο ρεπερτόριο του πενταγράμμου, έτσι ώστε να διαμορφώσουν και τα προγράμματα τους, και να έχουν αφήσει εποχή, ικανοποιώντας έτσι το κοινό τους.
Διότι το κοινό είναι αυτό που τους καταξιώνει στο επάγγελμα.
Αυτή είναι και η συμβουλή της τηλεφημερίδας elliniko-fenomeno προς την νέα γενιά των καλλιτεχνών:
“Μελέτη , μελέτη, και ξανά μελέτη”, μόνο έτσι θα μπορέσουν να πάνε μπροστά.