Δρομολόγησε την απόδοση στις τοπικές κοινωνίες του πρώητου στρατοπέδου Π. Μέλα και της ΔΕΘ και του πρώην στρατοπέδου Κόδρα στην Καλαμαριά. Προεγκεκριμένες χωροθετήσεις, επιτρέπονται χρήσεις γης και όροι-περιορισμοί δόμησης, ενώ προχωρά και η ανέγερση του Μουσείου Ολοκαυτώματος.
Στον τομέα της ενέργειας, ο πρώτος στόχος είναι να επεκταθεί στην Κεντρική Μακεδονία το δίκτυο φυσικού αερίου. Από την πλευρά της κυβέρνησης προωθείται ένα σαφές, σταθερό και διαφανές πλαίσιο για την περαιτέρω ανάπτυξη των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας στην Κεντρική Μακεδονία.
Η οδική σύνδεση της Αθήνας Θεσσαλονίκης ολοκληρώθηκε μετά από 60 χρόνια. Η επέκταση του διαδρόμου στο αεροδρόμιο «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ», βελτίωσε την υποδομή που κατασκευάστηκε κατά τον 2ο Παγκόσμιο Πόλεμο. Ακόμη, το 2019 τελειώνει την βασική γραμμή του
ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης.Διασφαλίσαμε ότι το 50,1% της ΕΥΑΘ θα παραμεινει στο δημόσιο, ενώ, στην αγορά των μετοχών της θα μπορούν να δραστηριοποιηθούν και συλλογικοί κοινωνικοί φορείς όπως ασφαλιστικά ταμεία. Το νερό είναι δημόσιο αγαθό και αυτό σκοπεύουμε να το κατοχυρώσουμε στην Συνταγματική Αναθεώρηση
Η Περιφ. Κεντρ. Η Μακεδονία αποτελεί μία από τις πιο δυναμικές Περιφέρειες σε δραστηριότητες έντασης γνώσης και σε πολλούς δείκτες που αφορούν την έρευνα, την τεχνολογία και την καινοτομία. Είναι εξαιρετικά ενθαρρυντικός ο βαθμός συνέργειας των επιχειρήσεων με ερευνητικά και εκπαιδευτικά. ιδρύματα.
Το καλοκαίρι του 2017 προχωρήσαμε στην από-ιδιωτικοποίηση του κρατικοδίαιτου ιδιωτικού ΟΑΣΘ, ξεκαθαρίζοντας ένα σκοτεινό τοπίο πελατειακών σχέσεων. Το υπουργείο Υποδομών επεξεργάζεται σχέδιο για την σύνδεση των αναγκών σε νέα λεωφορεία του ΟΑΣΘ και του ΟΑΣΑ από την ΕΛΒΟ