Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το Σάββατο 21 Μαΐου στη Θεσσαλονίκη το Παγκόσμιο Συνέδριο της Διεθνούς Ένωσης Γραφείων Αποκομμάτων Τύπου (FIBEP) στο οποίο συμμετείχαν πάνω από 100 άτομα από 52 γραφεία από 30 χώρες απ’ όλο τον κόσμο.
Το συνέδριο είχε θέμα «Digital, Mobile Content» ενώ στο επίκεντρο των συζητήσεων βρέθηκαν και τα Social Media.
Τη διοργάνωση του συνεδρίου επιμελήθηκε η εταιρεία Clip News Α.Ε., κορυφαία εταιρεία αποδελτίωσης έντυπου τύπου, internet, ραδιοφώνου και τηλεόρασης, διεθνών μέσων και social media στην Ελλάδα και μέλος της FIBEP από το 2002.
Ομιλητές όπως
η κα. Sandra Bavasso Ruffo της Communications Strategy 2.0, ο κ. Peter Granat, President και COO Cision USA, και η κα. Μαρία Λαζαρίμου, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Advocate/Burson-Marsteller, μίλησαν βάσει της δικής τους εξειδίκευσης και εμπειρίας για τη βαρύτητα με την οποία οι σύγχρονοι οργανισμοί αντιμετωπίζουν το o,τι λέγεται για αυτούς στο διαδίκτυο και τα Social Media.
Στα πλαίσια του συνεδρίου, ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στις ανάγκες που προκύπτουν από την αυξημένη χρήση των Social Media.
Σε ειδικό workshop που ηγήθηκε ο κ. Θεόφιλος Αργυριάδης, πρόεδρος της Clip News συζητήθηκε εκτενώς η σημασία των Social Media, καθώς και η ανάγκη παρακολούθησης τους. Κοινή διαπίστωση όλων ήταν ότι είναι αναγκαία η ενσωμάτωση των Social Media στις παραδοσιακές υπηρεσίες παρακολούθησης, καθώς και η ανάλυση της παρουσίας μιας εταιρείας στα Social Media, μέσω πρόσθετων υπηρεσιών.
Επιπλέον με τους γρήγορους ρυθμούς που έχει το online περιεχόμενο είναι αυξανόμενη η ζήτηση για νέες εφαρμογές που φέρνουν την πληροφορία σε πολύ μικρό χρόνο στην οθόνη μιας κινητής συσκευής, ενός tablet ή ενός smartphone.
Επομένως και με αφορμή το συνέδριο της FIBEP, η Clip News δημιούργησε μια νέα υπηρεσία Social Media Monitoring που αναπτύχθηκε εξ’ ολοκλήρου στην Ελλάδα από την Clip News και φυσικά ‘’μιλάει’’ Ελληνικά.
Η υπηρεσία θα παρέχει στατιστικά στοιχεία σε πίνακες και τρισδιάστατα γραφήματα και σε συνδυασμό με τα Social αποκόμματα θα μπορεί να προσφέρει στους συνδρομητές της σημαντική πληροφόρηση για τους εξελισσόμενους διαλόγους και να εξάγει συναίσθημα (sentiment) και τάσεις σχετικά με συγκεκριμένα θέματα ενδιαφέροντος.
Η πληροφόρηση αυτή θα επιτρέπει στους χρήστες να προχωρούν σε λήψη αποφάσεων και σχεδιασμό στρατηγικών για την online επικοινωνία μιας εταιρείας ή ενός brand μιλώντας αποτελεσματικότερα στα στοχευόμενα κοινά τους.
Η υπηρεσία επιπλέον έχει τη δυνατότητα να ανιχνεύει έννοιες και σχετικά post από blogs, διευρύνοντας τα insights που μπορεί κανείς να αποκτήσει για τη φήμη της μάρκας ή του οργανισμού του . Οι εργασίες του συνεδρίου ανέδειξαν επίσης τον κ. Αργυριάδη Θεόφιλο νέο αντιπρόεδρο της FIBEP και τον κ. Mazen Nahawi, πρόεδρος της News Group ως νέο πρόεδρο της FIBEP.
Η αυλαία του συνεδρίου έπεσε το Σάββατο 21 Μαΐου στο συνεδριακό κέντρο του ξενοδοχείου Electra Palace και οι σύνεδροι επέστρεψαν στις χώρες τους με τις καλύτερες εντυπώσεις, τόσο από την άρτια διοργάνωση της Clip News όσο και από την πόλη της Θεσσαλονίκης.
H ανταλλαγή απόψεων σχετικά με το θέμα του συνεδρίου συνεχίζεται στο Twitter.
Σχετικά με την Clip News:
Η Clip News Α.Ε. δραστηριοποιείται στις υπηρεσίες συλλογής και διαχείρισης αποκομμάτων από το 1992 με γραφεία στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των συνδρομητών.
Το 2002 η εταιρία έγινε μέλος της Διεθνούς Ένωσης Γραφείων Αποκομμάτων Τύπου (FIBEP) και παρέχει υπηρεσίες αποδελτίωσης από διεθνή μέσα απ’ όλο τον κόσμο.
Παρέχει υπηρεσίες αποδελτίωσης από όλο τον Ελληνικό και ξένο Τύπο, καθώς επίσης από την τηλεόραση, το ραδιόφωνο και το διαδίκτυο και τα Social Media, σε συνδυασμό με περιλήψεις, πλήρεις μεταφράσεις και απομαγνητοφωνήσεις.
Η αποδελτίωση δε σταματά με την εύρεση και αποστολή πληροφοριών αλλά αποκτά ποιοτική και ποσοτική αξία με υπηρεσίες ανάλυσης, όπως AVE, Media Analysis, News Report, Evaluation Report, Statistics Report.
Σχετικά με την Advocate/Burson-Marsteller:
Η Advocate/Burson-Marsteller λειτουργεί από το Νοέμβριο του 2002 ως μέλος του ομίλου PRC Group – The Management House. Εκπροσωπεί αποκλειστικά στην Ελλάδα το διεθνές δίκτυο επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων Burson-Μarsteller, που βασίζει τη μεθοδολογική του προσέγγιση στην παράδοση μετρήσιμων αποτελεσμάτων σε κάθε στάδιο του προτεινόμενου επικοινωνιακού προγράμματος (evidence-based communications).
H Advocate διαθέτει στελέχη με διεθνή εμπειρία και βαθιά γνώση της ελληνικής αγοράς, που λειτουργούν οργανωμένοι σε practices και δημιουργούν προστιθέμενη αξία για τη φήμη (reputation) και την αξία (brand value) των μαρκών των πελατών της.
Για περισσότερες πληροφορίες:
Ντέμη Καζάση, 210 6931000,
email: dkazasi@advocate-bm.gr
Νίκος Διονυσόπουλος, 210 6931000,