Πέμπτη, 21 Νοεμβρίου, 2024
ΑρχικήΑυτοκίνηταΟι πρώτες 100...

Οι πρώτες 100 ημέρες του DAB+ στην Γερμανία

radio.jpg– Ξεκάθαρη δέσμευση της αυτοκινητοβιομηχανίας στο ψηφιακό ραδιόφωνο!

Από την εισαγωγή του DAB+ εδώ και 100 ημέρες το ψηφιακό ραδιόφωνο όχι μόνον κάλυψε τις προσδοκίες, αλλά τις ξεπέρασε.

 Στις 8 Νοεμβρίου 2011, στην έδρα της Βαυαρικής Ραδιοφωνίας (Bayerische Rundfunk) στο Μόναχο, πραγματοποιήθηκε το Press Forum Digital Radio: 100 days of DAB +.

Πολλοί από το panel των ειδικών αναφέρθηκαν στο αυτοκίνητο, οι οποίοι αντιπροσώπευαν την αυτοκινητοβιομηχανία και τους broadcasters. Ο Dr. Bertram Hock, Head of Broadcast Receiver Development της BMW δήλωσε:

“Με την ανάπτυξη που βλέπουμε τώρα να προχωρά είμαι σίγουρος ότι το ψηφιακό ραδιόφωνο θα παρέχεται στον standard εξοπλισμό των αυτοκινήτων στη Γερμανία πολύ σύντομα”.

Ο Dr Hock ανέφερε στη συνέχεια ότι επί του παρόντος δεν μπορεί να ανακοινώσει πότε ακριβώς το DAB+ θα παρέχεται ως standard στα αυτοκίνητα.

Ωστόσο, όλοι οι σημαντικοί κατασκευαστές αυτοκινήτων που έχουν την έδρα τους στη Γερμανία προσφέρουν ήδη το DAB+ στα περισσότερα των οχημάτων τους ως προαιρετική επιλογή. Ο Dr Hock συνέχισε λέγοντας:

 “ Μπορείτε εύκολα να αντιληφθείτε τη θέρμη με την οποία οργάνωσαν οι Κρατικοί και οι Ιδιωτικοί Σταθμοί το ψηφιακό ραδιόφωνο, τις πρώτες 100 ημέρες που αυτό βρίσκεται στον αέρα, δίδοντας ένα ικανό δείγμα του καλού γούστου που έρχεται στη Γερμανία.”

 Ο Dr. Ralf Hinz, Team Manager of Advanced Radio & TV της Daimler παρουσίασε την υποστήριξη που παρέχει η αυτοκινητοβιομηχανία στο ψηφιακό ραδιόφωνο δηλώνοντας “ ο οδηγός, ο ενεργός πελάτης του ραδιοφώνου στο αυτοκίνητο, δεν είναι πάντοτε σε θέση να έχει πλήρη πρόσβαση στο διαδίκτυο, ενώ με το DAB+ έχει οπουδήποτε πρόσβαση στον Ρ/Σ που τον ενδιαφέρει.

 Για τον λόγο αυτό τα περισσότερα μοντέλα της Mercedes-Benz προσφέρουν τώρα το ψηφιακό ραδιόφωνο ως προαιρετική επιλογή. Στα νεότερα μοντέλα έχει γίνει η μετάβαση σε προηγμένους διπλούς δέκτες με επιπλέον υπηρεσίες όπως Dynamic Label, Dynamic Label Plus και Electronic Programme Guide να υποστηρίζονται πλήρως.

Συνάμα υποστηρίζονται και υπηρεσίες έως το τελικό switching των FM.”

Ο Dr.-Ing. Jocher Peter, Head of Development Radio, TV, Media, RSE της AUDI είπε: “Το ψηφιακό ραδιόφωνο είναι το μέλλον του ραδιοφώνου. Η Audi εδώ και πολλά χρόνια υλοποιεί το slogan της ‘Vorsprung durch Technik’ – προσφέροντας δέκτες ψηφιακού ραδιοφώνου.

Αυτή η επιλογή είναι διαθέσιμη σε αρκετά από τα ενημερωτικά-ψυχαγωγικά συστήματα μας και θα προσφέρεται σε όλα τα μελλοντικά μοντέλα μας. Τελικώς, το αυτοκίνητο βρίσκεται στο κέντρο της ψηφιακής ζωής. Ο πελάτης επιθυμεί να επικοινωνεί και να ψυχαγωγείται”.

Η ADAC, η μεγαλύτερη λέσχη αυτοκινήτου στην Ευρώπη, υποστηρίζει την εισαγωγή του ψηφιακού ραδιοφώνου για τους μετόχους και τους οδηγούς.

Ο Peter Mikolaschek, Head of the Traffic Information της ADAC, τόνισε ότι: “Αρκετές από τις πληροφορίες για την κίνηση και όχι μόνον της ADAC, που στο παρελθόν δεν ήταν δυνατό να είναι διαθέσιμες στο TMC, τώρα μπορούν να μεταδοθούν μέσω του TPEG.

Το ψηφιακό ραδιόφωνο με υπηρεσία TPEG, οπτική παρουσίαση ψηφιακής ενημέρωσης για το ταξίδι σε συνδυασμό και με συστήματα πλοήγησης, αντιπροσωπεύουν μία καλή ευκαιρία για την διάδοση ταξιδιωτικής πληροφορίας.”

Παρομοίως, ο Herbert Tillmann, Director of Production and Technology της Bavarian Rundfunk (BR) βλέπει το ραδιόφωνο και την κίνηση ως δύο τομείς που αλληλοσυμπληρώνονται, “Το επίγειο ψηφιακό ραδιόφωνο αποτελεί το μοναδικό σύστημα που είναι ικανό να παρέχει μαζικά στην αγορά ραδιοφωνικό περιεχόμενο, νέες ψηφιακές υπηρεσίες και μεγαλύτερη κάλυψη σε υψηλή ποιότητα.

Η Bayerischer Rundfunk από τον Οκτώβριο εκπέμπει, ως τμήμα ενός πιλοτικού προγράμματος, data traffic information service TPEG μέσω των δικτύων DAB / DAB +. ”

 Ο Siegfried Schneider, Πρόεδρος της Βαυαρικής Ρυθμιστικής Αρχής (Bavarian Regulatory Authority for Media BLM) δηλώνει “είμαι πεπεισμένος ότι αντιμετωπίζουμε προκλήσεις στην mobile κοινωνία που ζούμε και ότι αυτές θα αντιμετωπιστούν κατάλληλα μόνον αν αναπτύξουμε ελκυστικά, ευφυή συστήματα διαχείρισης της κίνησης και το TPEG μέσω DAB+ είναι η λύση.

 BLM και Bayerischer Rundfunk έχουν καταβάλει σημαντική προσπάθεια για να φέρουν κοντά το αυτοκίνητο και το ραδιόφωνο.”

Η BR, ο Κρατικός Βαυαρικός broadcaster έχει διαδραματίσει κεντρικό ρόλο στην εισαγωγή του ψηφιακού ραδιοφώνου. Η υιοθέτηση του ψηφιακού ραδιοφώνου από την Bayerischer Rundfunk έχει ήδη γίνει σε εκτεταμένη κλίμακα δηλώνει ο Dr. Johannes Grotzky, επικεφαλής της BR (Τμήμα Ραδιοφώνου).

Ο ίδιος ανέφερε: “Προσφέρουμε τους πέντε αναλογικούς σταθμούς μας μαζί με πέντε ακόμη νέα προγράμματα μέσω του ψηφιακού ραδιοφώνου. Έτσι έκαστος ψηφιακός σταθμός της BR διαθέτει και ένα αναλογικό μητρικό σταθμό που του επιτρέπει την διασταυρωμένη προώθηση του.”

Σύμφωνα με τον Dr Chris Weck του Deutschlandradio “το ψηφιακό ραδιόφωνο έχει τις τεχνικές δυνατότητες που καλύπτουν τις απαιτήσεις για εθνικής εμβέλειας εκπομπή προγραμμάτων. Επιπλέον ψηφιακές υπηρεσίες δεν προσφέρονται πλέον μόνον μέσω διαδικτύου, αλλά και μέσω αυτού του νέου ψηφιακού καναλιού διανομής.

Το ψηφιακό ραδιόφωνο έφτασε στον ακροατή χάρη στα εξαιρετικά προγράμματα που είναι πλέον διαθέσιμα σε εθνικής εμβέλειας multiplex, αλλά και σε multiplex διαφόρων ομόσπονδων κρατιδίων. ”

 Ο Helmut G. Bauer, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Digital Radio, Inc. και Managing Director DRD δηλώνει: “Μετά από εκατό ημέρες, ήρθαμε εδώ για να αναφέρουμε ότι το τρένο έχει ήδη ξεκινήσει να τρέχει και τίποτα δεν μπορεί να το σταματήσει”.

Ο ίδιος συνεχίζει λέγοντας: “Παρά τις αντιξοότητες την 1η Αυγούστου 2011 το νέο ψηφιακό ραδιόφωνο ξεκίνησε επιτυχώς. Πρωταρχικό γεγονός ότι μέσα από τη συνεργασία μεταξύ δημόσιων και ιδιωτικών σταθμών το ψηφιακό ραδιόφωνο πέτυχε. Οι operators στο national multiplex συνεχίζουν να επεκτείνουν το ψηφιακό περιεχόμενο που προσφέρουν, ενώ την επόμενη χρονιά θα επεκτείνουν ακόμη περισσότερο το δίκτυο. ”

Willi Schreiner, Managing Director της Absolute Radio είπε: “όπως συμβαίνει και στον τομέα της τηλεόρασης, έτσι και για το ραδιόφωνο θα πρέπει να υπάρξει νομική ρύθμιση, η οποία να προβλέπει ότι όλα τα ραδιόφωνα στο μέλλον θα πρέπει να είναι εξοπλισμένα με ψηφιακό δέκτη. Τούτο θα εξασφαλίσει ότι και όλα τα “παλιά” προγράμματα θα είναι δυνατό να ακουστούν στο αυτοκίνητο. Δεν μας καθοδηγεί πλέον η τεχνολογία, αλλά το πρόγραμμα και το περιεχόμενο ”.

Στο τέλος αυτού του event ο Olaf Korte, Broadcast Group Leader Applications, του Ινστιτούτου Fraunhofer IIS, υπογράμμισε ότι: “σημαντικό μέρος” των ερευνών του εστίασε στο επιτυχημένο λανσάρισμα του DAB + στη Γερμανία, τόσο στην αποστολή, όσο και στην λήψη.

Για πρώτη φορά υπάρχουν τόσες πολλές νέες δυνατότητες για το ψηφιακό ραδιόφωνο χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες δεδομένων που προσφέρει αυτό, όπως για παράδειγμα ο ραδιοφωνικός σταθμός 90Elf, που χρησιμοποιεί το “Journaline” για την παροχή ενημέρωσης σχετικά με τα παιχνίδια της league games.

Το ψηφιακό ραδιόφωνο μπορεί να προσφέρει ενημέρωση “εκπέμποντας TPEG, που είναι ιδιαιτέρως αποτελεσματικό σε mobile εφαρμογές, όντας ιδιαιτέρως σημαντικό για τον κλάδο των αυτοκινήτων.”

radiotvlink

 Προς ένα ενιαίο Ευρωπαϊκό ψηφιακό ραδιόφωνο

 

spot_img

Τώρα ζωντανά! Web Radio από το Ελληνικό Φαινόμενο!

 

 

Τελευταία νέα

“ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΟΙΞΗ” – Όλοι οι Έλληνες μαζί με Αντώνη Σαμαρά και Κώστα Καραμανλή για την αναγέννηση της Ελλάδας.

Από το 2021 ( είχαμε καλέσει δημόσια Σαμαρά και Καραμανλή να ρίξουν τον Μητσοτάκη, απαλλάσοντας την χώρα από τον "χώρο" των "woke" και της ερμαφρόδιτης πολιτικής στα ζωτικά εθνικά μας θέματα, ενώ το 2023 καλέσαμε στο "Ολοι Μαζί", σε...

Σε βάθος χρόνου δημιουργούνται σοβαρά ζητήματα σχετικά με τη ρύπανση Αλιάκμονα.

Σε βάθος χρόνου δημιουργούνται σοβαρά ζητήματα σχετικά με τη ρύπανση Αλιάκμονα των υδάτινων πόρων και την ποιότητα του πόσιμου νερού Αλιάκμονα, από τα τέσσερα σημεία του ποταμού Αλιάκμονα από Καστοριά Κοζάνη Γρεβενά Βέροια – Θεσσαλονίκη από τα τέσσερα σημεία...

Το σήμα του Μετρό που δεν εχει αξία ούτε 50 ευρώ!!

Το Σήμα Μετρό που δεν εχει αξία ούτε 50 ευρώ αυτά δεν έχουν γινεί ούτε σε ένα κράτος μπανανιά ΚΑΙ ΟΧΙ  βέβαια από 30.000 ζεστά ευρώ στο ταμείο μιας συγκεκριμένης εταιρείας. Ο λογότυπος του Μετρό Θεσσαλονίκης είναι μια υπόθεση που έχει...