δύο Αθηναίων επιχειρηματιών νυχτερινών κέντρων κρατούν χρόνια. Ακόμα και για ψύλλου πήδημα βρίσκουν αφορμή να τροφοδοτούν με πάθη, την κόντρα μεταξύ τους. Η τελευταία τους κόντρα υπήρξε με αφορμή για τις αφίσες καλλιτεχνών, ποιος από τους δύο θα αναρτήσει περισσότερες αφίσες για τους καλλιτέχνες τους. Τόπος κονταρομαχίας έγινε η διαφημιστική εταιρεία.
Ο ένας επιχειρηματίας παρήγγειλε από την διαφημιστική αφίσες για τον καλλιτέχνη του που θα ήταν αναρτημένες για ένα μήνα στους δρόμους της Αθήνας, αξίας 45.000 Ευρώ.
Το ίδιο έπραξε και ο αντίπαλος επιχειρηματίας ο οποίος επισκέφτηκε την ίδια διαφημιστική και ,έκλεισε παραγγελία για αφίσες αξίας 40.000 Ευρώ, σαφώς λιγότερες μέν από τον συνάδελφο του, αναρτημένες δε,στα καλύτερα σημεία της Αθήνας, επίσης για έναν καλλιτέχνη.
Ο διαφημιστής γεμάτος περιέργεια ρώτησε τον επιχειρηματία για ποιο λόγο κονταροχτυπιέται με τον συνάδελφο του. “…Για όλα και για τίποτα….”, του απάντησε.
“…Τώρα για παράδειγμα κονταροχτυπιόμαστε ποιος θα προβάλλει καλύτερα και πιο αποτελεσματικά τον καλλιτέχνη , που περιέργως και οι δύο από την Θεσ/νίκη τους κατεβάσαμε ο καθένας για το κέντρο του , αλλά και οι δύο καλλιτέχνες επίσης όλως περιέργως είναι άγνωστοι στο Αθηναϊκό κοινό. Και τώρα κονταροχτυπιόμαστε “..για το τίποτα..”.
“…Αλλά αυτή η κολόνια κρατά χρόνια. Κάποτε βοήθησα τον συνάδελφο αυτόν, τον στήριξα να στήσει το μαγαζί του και έπειτα μαλώσαμε. Ε΄ ….από τότε είμαστε σε κόντρες. Αυτό είναι όλο το story,και τίποτα άλλο…”
Ο διαφημιστής κούνησε το κεφάλι του λέγοντας …,
“…για τέτοιες βλακείες σκοτώνεστε, χαλάτε τις καρδιές και τα λεφτά σας;; Ούτε 15 χρονών να ήσασταν. Τέλος πάντων εσείς ξέρετε. “Άϊντε και καλές κόντρες”,… έτσι τον αποχαιρέτησε , σκάζοντας στα γέλια.