Δύο καλλιτεχνών στην ίδια πίστα, μεταξύ ενός μεγάλου ερωτικού βάρδου, και μιας πρωτοκλασάτης τραγουδίστριας στην οποία ο επιχειρηματίας έριξε όλα τα λεφτά, ως επένδυση για την προώθηση της, ακόμα και με αθέμιτα μέσα άμα λάχει. Τα δύο πρόσωπα του Ελληνικού πενταγράμμου έκλεισαν σε ένα σχήμα για εμφανίσεις σε νυχτερινό κέντρο της Θεσ/νίκης.
Έλαβαν και προκαταβολή συνολικού ύψους 150.000 Ευρώ!!! Έγινε και η σχετική διαφήμιση στην πόλη , σποτ, αφίσες, ξεχωριστά για τον καθένα.
Όμως το σχήμα δεν τράβηξε ακόμα από την πρεμιέρα σε ένα κέντρο χωρητικότητας άνω των 2.000 καθισμάτων, όπως άλλωστε ήταν αναμενόμενο από δικής μου πλευράς.
Από εκείνη την ώρα και ημέρα άρχισαν και τα ευτράπελα. Γκρίνιες, τσακωμοί, βρισίδια, και δεν συμμαζεύεται, ακολούθησαν την επόμενη ημέρα της πρεμιέρας.
Μια κατάσταση αφόρητη για τον ερωτικό βάρδο, γι΄αυτό και μάζεψε όλα τα υπάρχοντα του και έφυγε σφήνα, αφήνοντας όλους πίσω.
Σαν να μην συνέβαινε τίποτα, το υπόλοιποι σχήμα συνεχίζε τις εμφανίσεις χωρίς ωστόσο το ενδιαφέρον του κοινού της Θεσ/νίκης.
Μετά από χίλια παρακάλια και υποσχέσεις ο ερωτικός βάρδος ξαναγύρισε στο νυχτερινό κέντρο μετά από μια εβδομάδα.
Όμως η τραγουδίστρια δεν γούσταρε την επιστροφή του μεγάλου καλλιτέχνη, και προτίμησε αυτήν την φορά να τα μαζέψει και να φύγει η ίδια, παρά να αντέξει την ένταση που υπήρχε μεταξύ τους. Φεύγοντας δεν επέστρεψε μέρος της μεγάλης προκαταβολής που έλαβε.
Ο βάρδος συνέχιζει τις εμφανίσεις, όμως και πάλι δεν τραβά το κοινό, με αποτέλεσμα οι επιχειρηματίες του κέντρου να ψάχνουν παράλληλα για νέο σχήμα, μήπως και ρεφάρουν, μετά την μεγάλη χασούρα που τους βρήκε.
Είναι πολύ λυπηρό να συμβαίνουν τέτοια καλλιτεχνικά γεγονότα στην πόλη μας, και να γίνονται ρεζίλι καλλιτέχνες με μεγάλη ιστορία στο Ελληνικό Πεντάγραμμο, όπου βέβαια την ευθύνη φέρουν οι ίδιοι οι επιχειρηματίες των κέντρων, αφού δεν ζύγισαν καλά την κατάσταση με τα σημερινά δεδομένα, όπου δεν είναι τόσο τραγική η οικονομική δυσκολία του κόσμου, όσο τα απαράδεκτα νέα τραγούδια, χωρίς Ελληνικά στοιχεία, με τα περισσότερα να είναι αντιγραφή, κυρίως τραγούδια που δεν φτιάχνουν τον κόσμο.
Η δε τιμή της φιάλης θα έπρεπε να αντισταθμιστεί βάσει των ελαφρών προγραμμάτων στα περισσότερα κέντρα, με τους δεκάδες φάλτσους που παραμένουν,αντί αφτού παραμένουν απαράδεκτες.
Οι επιχειρηματίες των κέντρων δεν έχουν αντιληφθεί όπως φαίνεται, ότι στην σύντομη εποχή όπυ για φωνάρες παρελαύνουν στην πίστα κορμάρες με το βυζί και το μπούτι απ΄έξω, έχει τελειώσει.
Ο κόσμος τα χόρτασε και δεν αποτελούν πλέον θέαμα στις νυχτερινές πίστες. Απεναντίας ο κόσμος ξαναγυρίζει και ζητά τις καλές εποχές με τα ωραία και πλούσια προγράμματα, και τους καλλιτέχνες να ανεβάζουν στα ύψη την διασκέδαση, ακόμα και με τα δημοτικά παραδοσιακά τραγούδια του τόπου μας.
Βάσει των παραπάνω θα πρέπει στο εξής και να δένουν και να λύνουν σχήματα οι ιθύνοντες, αν θέλουν να συνεχίσουν να έχουν ανοιχτά τα κέντρα τους.