με τα χιλιάδες Έυρώπουλα δεν είναι καθόλου ευκαταφρόνητα και μάλιστα μέσα σε πολύ σύντομο διάστημα, δεν έχει καμιά σημασία το ποιος θα πάρει το χρίσμα για την εκπροσώπηση της Ελλάδος. Στην αρπαχτή ότι προλάβει ο καθένας, ανάλογα με τις δημόσιες σχέσεις του ερμηνευτή, θα κάνει και γερή μπάζα. Και εξηγούμαι:
Για την περίπτωση του Κ. Μαρτάκη παράδειγμα στην Κέρκυρα μόνο σε ένα Club της πόλης όπου ερμήνευσε 4 τραγούδια έλαβε το ποσό τον 4.000 Ευρώ, δηλαδή κάθε τραγουδάκι και από 1.000 ευρώ.
Ενώ σε πολλά Club της χώρας όπου έκλεισε να εμφανιστεί, ακυρώθηκαν οι εμφανίσεις μόλις έμαθαν το ύψος των χρημάτων που ζητούσε. Οι αρπαχτές αυτές φαίνεται ότι περιλαμβάνουν και το στήσιμο του κόσμου, πως αλλιώς να εξηγηθούν οι τρεις ώρες καθυστέρηση σε Club του Ρεθύμνου την Πέμπτη, όπου ήταν να δώσει το παρόν στις 12 η ώρα ,ήλθε στο κλείσιμο στις 3 τα ξημερώματα.
Αυτά δεν είναι σοβαρά πράγματα για έναν νέο εμφανιζόμενο τραγουδιστή. Σ΄ αυτήν την δουλειά αν μη τι άλλο το πρώτο που πρέπει να μάθει καλά ένας διασκεδαστής (τώρα το πόσο Θα διασκεδάζουν), είναι η συνέπεια προς το επάγγελμα.
Το ίδιο συνέβη και με τις εμφανίσει της Καλομοίρας στην Βόρεια Ελλάδα, όπου την τελευταία στιγμή ακυρώθηκαν οι εμφανίσεις του.
Την πιο σεμνή επιλογή διάλεξε η Χρύσπα, καθώς δεν βγήκε στο παζάρι της αρπαχτής να μαζέψει και το τελευταίο τάλαρο Αυτό θα τις βγει σε καλό, να μην καεί άνευ ουσίας.
Οι παλιοί μάνατζερ των καλλιτεχνών γνωρίζουν καλά τον τρόπο της προβολής αυτής, γι΄ αυτό και δεν εκθέτουν τους καλλιτέχνες τους. Όσο για το γεγονός της Eurovision που κάποτε ήταν θεσμός, σήμερα είναι ένας αχταρμάς, για το Ελληνικό Φαινόμενο είναι χαμένη ευκαιρία για καλλιτέχνες που θέλουν να κάνουν καριέρα.