Έχει κι άλλους άσσους στα συρτάρια του, εκτός από τα δύο νέα τραγούδια των οποίων ακούστηκαν αποσπάσματα. Σε 10 ημέρες θα κυκλοφορήσει πακέτο με ένα DVD που θα περιέχει 6 Video Clip από διάφορες επιτυχίες του, και ένα Live μουσικό άλμπουμ το οποίο θα περιέχει 8 -9 παλιά δικά του τραγούδια (κοινωνικού περιεχομένου), αλλά και άλλων καλλιτεχνών που τραγούδησε ο ίδιος στα κέντρα που εμφανιζόταν. Θα υπάρχουν δε και αποσπάσματα από τα νυχτερινά κέντρα της Θεσ/νίκης.
Σχετικά με τα δύο νέα τραγούδια του και το προμόσιον που τα συνοδεύει αυτό το διάστημα, γίνεται επιλεγμένα σε ελάχιστα μέσα σ΄ όλη την Ελλάδα από κοινού, καλλιτέχνη και εταιρείας. Όμως δεν έχει την ανάλογη απήχηση από τον κόσμο αυτός ο τρόπος διαφήμισης ,κάτι που δυσαρεστεί πολλούς.
Σύμφωνα με αυτά που ακούγονται έντονα στην αγορά, το κοινό, ο απλός κόσμος δεν ενέκρινε την κίνηση του αυτή, καθώς δεν περίμεναν ειδικά από τον Νότη, να κάνει επιλεγμένη μοιρασιά στα μέσα, όπως κάνουν οι τραγουδιστές του “συστήματος“, ως σανίδα σωτηρίας. Με απλά λόγια του Νότη, δεν περίμεναν λαμογιές, ειδικά η Θες/νίκη που τον έχει ανδρώσει και τον μεγάλωσε καλλιτεχνικά, όχι τώρα που είναι άρχοντας της πίστας, αλλά στα δύσκολα, πέτρινα καλλιτεχνικά χρόνια.
Θυμάμαι στο κέντρο της Θεσσαλονίκης όταν πρωτοήλθε πριν πολλά χρόνια, τις πρώτες εμφανίσεις της καριέρας του, το αφεντικό δεν τον πολυπίστευε. Μάλιστα τον χλεύαζε συνεχώς. Πολλές φορές τον εκνεύριζε λέγοντας του, ότι θα τον σταματήσει και θα τον στείλει στην Κατερίνη να τραγουδά, ώσπου οι φοβέρες έγιναν πραγματικότητα. Πράγματι τον έστειλε στην Κατερίνη.
Για τέτοια χρονάκια μιλάμε ,και το κοινό μαζί με τα Μ.Μ.Ε της πόλης τον στήριζαν, με την παρουσία τους, όπου εμφανιζόταν. Αυτά ξεχάστηκαν όπως φαίνεται, διότι τώρα που θα μπορούσε να αποδείξει την εκτίμηση του προς τους Θεσσαλονικείς, ο Νότις δεν ανταπέδωσε τα δέοντα.
Αν ήθελε, είχε πολλές επιλογές ώστε και να ακουστούν τα νέα τραγούδια, και να τιμήσει όλα τα μέσα της Ελλάδος και το κοινό του, κάνοντας τι το πιο απλό, μια επίσημη βραδιά για τα Μ.Μ.Ε, οργανωμένη από τον καλλιτέχνη, την εταιρεία και τον παραγωγό απ΄ όπου θα έβγαινε η πραγματική κριτική.
Τώρα με τα 5-10 Μ.Μ.Ε ,μάλιστα απ΄όλη την χώρα δεν λέει…. Πόσο αντικειμενική κριτική μπορούν να κάνουν;;;
Οι δισκογραφικές εταιρείες στην χώρα μας, όπως και οι καλλιτέχνες, ένα είναι σίγουρο, ότι δεν έχουν κατανοήσει την έννοια της λέξης “Αποκλειστικότητα”. Που σημαίνει απευθύνομαι “Αποκλειστικά” μόνο σ΄ αυτούς που με ακούν. Για τους υπόλοιπους που δεν ακούν την αποκλειστικότητα ,διότι δεν γουστάρουν να ακούν το Χ FM όπου δόθηκε η “Α” τους έχω γραμμένους.
Αυτή η μέθοδος (βλακείας) εσείς την αποκαλείται προμόσιον;;;; Δεν θυμάμαι τα ιερά ονόματα καλλιτεχνών όπως: Μ. Θεοδωράκης, Γ. Μπιθικώτσης, Σ, Καζαντζίδης και πολλοί άλλοι, να έδιναν τα τραγούδια σε “Αποκλειστικότητα” στα Μ.Μ.Ε.
Οι καλλιτέχνες μ΄ αυτήν την μέθοδο που ακολουθούν, να μην γκρινιάζουν που δεν πουλούν πια, και δεν γεμίζουν τα κέντρα όπου εμφανίζονται. Όλα αυτά συμβαίνουν από τότε που ανακαλύφθηκε η βλακώδης μέθοδος προμόσιον για λίγους.
Γι΄ αυτό τα παράπονα σας στους αποκλειστικούς!!
Όσο για τον καλλιτέχνη Νότη, τι να πώ;;;; “Είσαι ένα πιστόλι ..”
“….Θα γκρεμίσω τo χθες και θα πω
σ’ αγαπώ σ’ αγαπώ σ’ αγαπώ
Πoλιτεία δικιά μoυ
Πoλιτεία χρυσή
θα ‘σαι μες στηv καρδιά μoυ
και θα λάμπεις εκεί
Πoλιτεία ζωή μoυ
Πoλιτεία σταθμός
θα ‘σαι μες στηv ψυχή μoυ
τo γλυκό καθεστώς. Γεια σoυ Σαλovίκη αλήτισσα……”(“Πολιτεία” 1992)