Οι επιχειρηματίες της Θεσσαλονίκης ταγμένοι στην καλή διασκέδαση, φροντίζουν το κοινό της πόλης, έτσι ώστε να μην πλήττει, φέροντας νέα προγράμματα και καλλιτεχνικά σχήματα, στα νυχτερινά κέντρα, για όλα τα γούστα.
Τα σχήματα που ήλθαν προ των εορτών σιγά – σιγά ολοκληρώνουν τις εμφανίσεις τους, παράλληλα είχαμε και νέες πρεμιέρες.
Πήρα λοιπόν τους δρόμους και την Πέμπτη ξεκίνησε η περατζάδα μου από το νυχτερινό κέντρο “Πύλη Αξιού”, όπου ο Στέλιος Ρόκκος και η Πάολα τελειώνουν τις εμφανίσεις τους. Η κίνηση δεν ήταν και η ανάλογη, γύρω στα 450 άτομα, όμως το Σάββατο που ξαναπέρασα το μαγαζί ήταν κατάμεστο πάνω από 1200 άτομα.
Μπαίνοντας στο κέντρο μαζί με δύο φίλους που είχα στην παρέα μου ο μετρ κύριος Νεκτάριος μας εξυπηρέτησε άψογα, και αυτό τόνισα και στην ίδιο.
Η καλλιτέχνιδα ήταν πολύ στα κέφια της, το ίδιο και ο Στέλιος Ρόκκος, ο κόσμος πραγματικά διασκέδαζε μαζί τους για τελευταία φορά.
Έπειτα η Πάολα θα ξεκινήσει περιοδεία για εξτρά εμφανίσεις σε νυχτερινά κέντρα σ΄ όλη την χώρα. Ενώ σε Αθηναϊκή πίστα θα εμφανιστούν, παίρνοντας την σκυτάλη από τον Βασίλη Καρρά.
Στην “Πύλη Αξιού” από τις 29 Ιανουαρίου θα εμφανίζεται ο Πάνος Κιάμος.
Έφυγα ευχαριστημένος προς το νυχτερινό κέντρο “Μαμούνια Live”, όπου έχουν τις πρώτες εμφανίσεις το σχήμα με τον Γιώργο Γιασεμή και την Ελεάνα Παπαϊωάννου. Το μαγαζί ήταν γεμάτο, πάνω από 700 άτομα, πολύ καλός αριθμός για ημέρα Πέμπτη.
Αφού παρακολούθησα το πρόγραμμα του Γιώργου Γιασεμή ο οποίος έδινε ρέστα πάνω στην πίστα, τον επισκέφθηκα στο καμαρίνι του, για μια σύντομη κουβέντα. Θέμα συζήτησης δεν ήταν τίποτε άλλο απ΄ αυτό της διασκέδασης, όπου τα πράγματα δεν είναι και τόσο ρόδινα, όπως ήταν παλαιότερα στις δόξες τους τα νυχτερινά κέντρα.
“..Είναι πολύ δύσκολα τα πράγματα Βάνη, για όλους μας, κόσμο και καλλιτέχνες..”, τόνισε χαρακτηριστικά ο καλλιτέχνης Γιώργος Γιασεμής ο οποίος βλέπει και ζυγίζει πολύ σωστά την κατάσταση. Ο συγκεκριμένος καλλιτέχνης πάντα ήταν ένα προσγειωμένο άτομα.
Το μεγαλύτερο μέρος την Παρασκευή ήταν αφιερωμένο στην πρεμιέρα του “Fix Live” με το σχήμα, Νίκος Κουρκούλης, Χρύσπα, Κώστας Μαρτάκης, και τα Χάλκινα της Γουμένισσας, ένα ξεχωριστό πρόγραμμα με λαϊκά και δημοτικά τραγούδια, αλλά και με πολλά σκετσάκια από τους τρεις καλλιτέχνες.
Ξαφνικά στην σκηνή βγαίνει μια κοπελίτσα με μια ποντιακή λύρα στο χέρι, η οποία άρχισε να παίζει με πάθος, τραγουδώντας Ποντιακά, τραγούδια από τις αλησμόνητες πατρίδες, με αποτέλεσμα να σηκωθεί όλο το μαγαζί.
Έπειτα βγήκε ο Νίκος Κουρκούλης του οποίου το προγράμμα ήταν επιλεγμένο από τραγούδια του πλουσίου ρεπερτόριο του, όλων των δισκογραφιών, ξεσηκώνοντας τον κόσμο.
Ωστόσο ο ήχος του μαγαζιού δεν ήταν και τόσο καλός, ήθελε διόρθωση, κάτι που το είχε καταλάβει και ο καλλιτέχνης , γι΄ αυτό και την άλλη ημέρα, δηλαδή το Σάββατο βρέθηκε από πολύ νωρίς στο κέντρο, όπου είχε για αρκετή ώρα πρόβα, με κύριο μέλημα στο να διορθωθεί ο ήχος.
Η δε Χρύσπα με τελείως ανανεωμένη εμφάνιση, με μακρύ μαλλί (και πλέον μόνιμη κάτοικος της Θεσσαλονίκης) εξέπληξε τους πάντες. Μιλώντας μαζί της στο καμαρίνι την ρώτησα πως και αποφάσισε να γίνει Θεσσαλονικιά , μεταφέροντας ακόμα και τα δικαιώματα της.
Για να πάρω της εξής απάντηση. “… Νίκο μου δεν ήταν καθόλου δύσκολη απόφαση. Η Θεσσαλονίκη είναι πιο ανθρώπινη πόλη από την Αθήνα, και αυτό μου άρεσε, ακόμα από τις πρώτες μου εμφανίσεις εδώ και πολλά χρόνια στην Θεσσαλονίκη. Η ζωή είναι πιο άνετη, ο κόσμος πιο ζεστός, και η πόλη πολύ ερωτική…”.
Προφανώς,γιατί εδώ βρήκε και τον άνθρωπο της ζωής του, με τον οποίον σύντομα θα έλθει εις γάμον κοινωνία. Πάντα τέτοια να γίνονται, της εύχομαι με όλη μου την καρδιά.
Ο Κώστας Μαρτάκης με το μοντέρνα τραγούδια κέρδισε την νεολαία, άλλωστε έχει και το δικό του νεανικό κοινό που τον ακολουθεί. Στην πρεμιέρα παρευρέθησαν πάνω από 1500 άτομα, όμως το Σάββατο βράδυ το μαγαζί βούλιαξε στην κυριολεξία. Μου θύμισε τις καλές μέρες του Βασίλη Καρρά.
Ακριβώς στο διπλανό χώρο στο “Fix 2010” εμφανίζεται ο Πάνος Καλίδης, με την Βανέσα Αδαμοπούλου, και τον λυράρης Νίκο Ζωϊδάκη, η κίνηση όμως δεν ήταν η ανάλογη με την προηγούμενη εβδομάδα, και αυτό είναι λογικό, λόγω της πρεμιέρας του “Fix Live”.
Πάντως ο καλλιτέχνης Πάνος Καλίδης και ο λυράρης Νίκος Ζωϊδάκης έδεσαν σαν δίδυμο, και αυτό τους βγαίνει πάνω στην σκηνή.
Στο πρώτο τραπέζι διασκέδαζε ο πρώην υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης. Κύριος Κιλτίδης με την παρέα του. Πρέπει δε να τονίσω για τον πρώην υφυπουργό, πως τιμά δεόντως όλα τα νυχτερινά κέντρα της πόλης εδώ και αρκετά χρόνια, όποτε του δοθεί η ευκαιρία, πάντοτε φανερά, και όχι στα πίσω σκοτεινά σαλόνια. Πολύ καλά κάνει, άλλωστε οι επιχειρηματίες των καλλιτεχνικών δρώμενων και οι χιλιάδες εργαζόμενοι είναι κα εν δυνάμει ψηφοφόροι του, και αυτό τον τιμά.
Στον πίσω καναπέ διασκέδαζε ο Βασίλης Καρράς με την παρέα του, ενώ σε ένα άλλο καναπέ η ηθοποιός Κατερίνα Παπουτσάκη με την Θεατρική του παρέα . Το μαγαζί την Παρασκευή είχε περίπου 550 άτομα, ενώ το Σάββατο πάνω από 800 άτομα.
Το Σάββατο πέρασα από το νυχτερινό κέντρο “Άστρα Live” όπου τελειώνουν τις εμφανίσεις οι, Δημήτρης Χρυσοχοΐδης, Παναγιώτης Ραφαηλίδης, Θάνος Τζάνης. Στο σαλόνι του μαγαζιού βρίσκονταν γύρω στα 650 άτομα, με το κέφι να είναι στα ύψη. Έτσι αποχαιρετούν το κοινό οι τρεις άνδρες.
Στην συνέχεια ο Δημήτρης Χρυσοχοΐδης θα εμφανιζόταν στο νυχτερινό κέντρο των Αθηνών “Πύλη” (πρώην Μούσες εν χορώ ), όπου θα ήταν ο επικεφαλής προγράμματος. Εντέλει η συμφωνία χάλασε, καθώς ο καλλιτέχνης Δημήτρης Χρυσοχοΐδης δεν έλαβε καμιά προκαταβολή από τον νέο ιδιοκτήτη του νυχτερινού κέντρου, με αποτέλεσμα να ακυρώσει την προγραμματισμένη εμφάνιση του.
Κακό ξεκίνημα για ένα νέο κέντρο, και τον νέο ιδιοκτήτη ο οποίος πριν συμφωνήσει με τον Δημήτρη Χρυσοχοΐδη, είχε ζητήσει να συνεργαστεί και με άλλους γνωστούς καλλιτέχνες οι οποίοι απέρριψαν την πρόταση του αμέσως, και αυτό γιατί το μαγαζί έχει κακό ιστορικό, όπως ακριβώς δικαιολογήθηκαν.
Εν πάσει περιπτώσει αυτά συμβαίνουν όταν κάποιοι επιχειρηματίες δεν φροντίζουν για το καλό τους όνομα, και για το κύρος της επιχείρησης.
Μετά αποφάσισα να δω και το πρόγραμμα του Χρήστου Δάντη στο “Ρόδον Live”, όμως το μαγαζί δυστυχώς το βρήκα κλειστό, πράγμα που δεν μου έκανε και τόση εντύπωση, κρίνοντας από τις προηγούμενες περατζάδες, και τις ημέρες των εορτών όπου η κίνηση ήταν απογοητευτική στο έν λόγο κέντρο.
Ψάχνοντας το θέμα του κλειστού μαγαζιού, πληροφορήθηκα πως ο καλλιτέχνης και συνθέτης Χρήστος Δάντης έφυγε νύχτα. Όλες τις ημέρες λειτουργίας του σύντομου χρονικού διαστήματος τα πήγε πολύ χάλια, στην Θεσσαλονίκη, τόσο που ούτε οι ροκάδες του είδους του δεν πήγαν για να τον ακούσουν.
Αυτό είναι πολύ λυπηρό γεγονός για έναν καλό καλλιτέχνη και μουσικό όπως είναι ο Χρήστος Δάντης, στο να μην ζυγίσει τα πράγματα με τα σημερινά δεδομένα ,ότι το μουσικό είδος που υπηρετεί δεν ταιριάζει στο συγκεκριμένο νυχτερινό κέντρο.
Θα έπρεπε να επιλέξει για τις εμφανίσεις του στην Θεσσαλονίκη, μια εκ των μουσικών σκηνών με χωρητικότητα 200 καθίσματα, ή ακόμα και κάποιο Club της πόλης. Βιάστηκε πολύ να δώσει το παρών στην πόλη, επιλέγοντας το συγκεκριμένο χώρο, μέσα στην λεωφόρο των μπουζουκιών, όπου τα λαϊκά σχήματα κονταροχτυπιούνται, και με το κυνήγι των ρεζερβέ, ειδικά τις ημέρες των εορτών, λάθος…λάθος….λάθος !!!!!
Κατά τα άλλα τα νυχτερινά κέντρα της Θεσσαλονίκης τα επέλεξε πάρα πολύς κόσμος τις ημέρες των εορτών, αλλά και μετά, κάτι που ήταν αναμενόμενο, καθώς οι επιχειρηματίες βελτίωσαν τα προγράμματα τους, τα οποία εμπλουτίστηκαν με πολύ καλό λαϊκό τραγούδι. Οι δε καλλιτέχνες έγιναν πιο προσιτοί στο κοινό, επικοινωνούν πλέον μαζί του, αφήνοντας πίσω το σταριλίκι.
Όμως το σέρβις σε αρκετά μαγαζιά κουτσαίνει, αλλά και ο ήχος σε ορισμένα κέντρα είναι ανυπόφορος, χρίζει άμεσης παρέμβασης.