Της Θεσ/νίκης είπα και το έκανα με τον Βασίλη Καρρά να τα χώνει ,“..Σ΄αυτό το παραθύρι που έβγαινα το πρωί, κι αντάμωνα το χάρο και την χρυσαυγή..” δώστα, έλα.., να γίνεται ο χαμός, αφού το κομμάτι αυτό γεμάτο νόημα αγγίζει πολλούς, άνδρες, γυναίκες, από τα 18 ως τα περήφανα γηρατειά, να σηκώνονται πάνω στην πίστα με νταλκά, για να χορέψουν αυτήν την ζεϊμπεκιά. Οι δε νεαροί θαμώνες να αγκαλιάζουν τον Θεσσαλονικιό λαϊκό βάρδο, και τα φλας των μηχανών να παίρνουν φωτιά για μια πόζα με τον καλλιτέχνη, ο οποίος αδιαμαρτύρητα και με υπομονή πόζαρε σε κάθε φωτογραφικό φακό θαμώνων και φωτογράφων.
Σε κάποια φάση φανερά ζαλισμένος από τα φλας ζήτησε ταϊμ άουτ, για να πάρει μια ανάσα. Έτσι και έγινε όμως για πολύ λίγο, καθώς το ίδιο σκηνικό με τις φωτογραφίσεις πήρε ξανά φωτιά.
Η “Πύλη Αξιού” ήταν πίτα, και μάλιστα μια εβδομάδα μετά την πρεμιέρα. Όσο για το σέρβις το βρήκα πολύ διαφορετικό, καλύτερο, για το οποίο στο παρελθόν είχα παράπονα. Μάλλον οι επιχειρηματίες έπιασαν ζεστά το θέμα που επανειλημμένες φορές είχα θίξει, και έφτιαξαν εκτός από το σέρβις και το πρόγραμμα. Όμως οι μέρες λειτουργίας του κέντρου είναι λίγες , κατά την γνώμη μου, πρέπει να ανοίγει και τις Πέμπτες, γιατί πληροφορούμαι εκ των έσω ότι τα τηλέφωνα για κρατήσεις παίρνουν φωτιά.
Για την Χρύσπα τι να πω;;; Το κορίτσι αυτό το έχω στην καρδιά μου. Βελτιώθηκε πάρα πολύ, έχει τρομερή επικοινωνία με το κοινό, σπάνιο φαινόμενο δε, για Αθηναία καλλιτέχνιδα. Είναι φανερό πως και ο κόσμος την πάει πολύ, και αυτό φάνηκε από τις πρώτες εμφανίσεις της, όταν ξεκίνησε από την πόλη της Θεσ/νίκης. Το καμαρίνι της είναι χωρίς φερμουάρ, ολάνοιχτο όλες τις ώρες για όποιον θέλει να την επισκεφθεί, έτσι απλά όπως αρμόζει σε μια καλλιτέχνη που σέβεται το κοινό του, άσχετα εάν οι μετοχές στο καλλιτεχνικό στερέωμα είναι ανεβασμένες, καθώς και οι μετοχές αποκλειστικά από τον κόσμο προέρχονται, είναι οι Golden boys του χρηματιστηρίου, αλλά λίγοι θέλουν να παραδεχθούν την πηγή της καταξίωσης τους, πόσο μάλλον και να ευχαριστήσουν το κοινό. Εν πάσει περιπτώσει η Χρύσπα ελπίζω να παραμείνει έτσι απλή και γλυκιά, γυναικάρα με το κοντό αγοραίο μαλλί, το οποίο της πάει πάρα πολύ, την κάνει πιτσιρίκα 17-18 χρονών.
Ο Ανέστης Μαντάς παιδί της Τούμπας Παοκτσής μέχρι κόκαλο, σταθερή αξία στο καλό λαϊκό τραγούδι, σεμνός και ταπεινός. Ο κόσμος τον αγκάλιασε από την πρώτη βραδιά, μια και είχε πολλά χρόνια να εμφανιστεί στην πόλη του “..Μετάνιωσα..”, “ ..Τι να εξηγήσω..” τα σημαδιακά τραγούδια του, χρεώνει τα λάθη που έκανε εις γνώση του να απουσιάσει για μεγάλο καιρό από το κοινό της πόλης. Μ΄αυτά τα τραγούδια ο κόσμος τον έχει συγχωρέσει, και τον λούζει με λουλούδια, που είναι αρκετά αλμυρά κύριε Γκόγκο, μ΄ ακούς;;; Γιατί δεν σηκώνεις το τηλέφωνο για να στα πω και από κοντά;;
Παρ΄ όλα αυτά τα γαρύφαλλα σκεπάζουν την πίστα και στους τρεις καλλιτέχνες του σχήματος. Για να πούμε και του στραβού το δίκιο είναι μια από τις καλύτερες επιλογές καλλιτεχνών, και προγραμμάτων από τους επιχειρηματίες της “Πύλης Αξιού”. Όμως κάποιες μικρές λεπτομέρειες χρειάζεται να ρυθμιστούν επειγόντως.
Για παράδειγμα θέλω να δω επιτέλους δύο δήμετρες κοριτσάρες στην είσοδο να χαμογελούν στους πελάτες. Πως λέμε η καλή νύχτα από την πόρτα φαίνεται, ζητάμε πολλά;; Κατά τα άλλα πέρασα μια νύχτα στα μπουζούκια αλλά “Ελληνικά”.
Αναμφίβολα το εν λόγω σχήμα θα πάρει όλα τα λεφτά και στις εορτές που πλησιάζουν.
Για μετά έχει ο θεός και το χρηματιστήριο !!!!!!!!!!