
Τα ρεπορτάζ για το Fly Over και το Μετρό Θεσσαλονίκης – του ΝΙΚΟ ΒΑΝΗ
Η κυβερνιση Μητσοτάκη προσπαθεί να χρυσώσει το χάπι και να πείσουν εμάς τους ιθαγενείς Θεσσαλονικείς.
Τα μπόνους στους Εργολάβου και την εταιρείας ΚΕΔΡΙΝΟΣ ΛΟΦΟΣ ΑΕ κοινοπραξίας Μυτιληναίου– ΑΒΑΞ,υπογραφή μιας σύμβασης αξίας 373.200.000ε, χωρίς οριστική κυκλοφοριακή μελέτη και με μετρήσεις ατμοσφαιρικής ρύπανσης σε περιόδους απαγόρευσης κυκλοφορίας λόγω covid, Είναι για το ΚΑΛΟ ΜΑΣ!

Εξάλλου, τί είναι τα 85.000.000 ποινικής ρήτρας, τα οποία πρόσφατα συμφωνήθηκε να καταβληθούν από το ελληνικό δημόσιο σε άλλη εργολάβο εταιρεία, μπροστά στην απόλαυση οδήγησης εντός της υποθαλάσσιας αρτηρίας της Θεσσαλονίκης!.
Δεν γίνεται σε μια σύγχρονη ευνομούμενη πολιτεία, που θέλουμε να είναι η πατρίδα μας, να προσπαθούμε να λύσουμε ένα πραγματικά επικίνδυνο δρόμο (τον σημερινό κακοφτιαγμένο Περιφερειακό της Θεσσαλονίκης), με ένα εξίσου πρόχειρα μελετημένο νέο φαραωνικό έργο εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ, το οποίο όχι μόνο δεν θα λύσει, αλλά θα επιβαρύνει αφόρητα την καθημερινότητά μας και κατά το στάδιο περάτωσης και αργότερα..

Από την πλευρά τους οι κάτοικοι επέμεναν ότι το Fly Over προκαλεί πολλά προβλήματα στις περιοχές που διασχίζει σήμερα η περιφερειακή οδός και πως το έργο της λεγόμενης υπερυψωμένης οδού, ανατρέπει το οικοσύστημα του Σειχ Σου, αυξάνει την ρύπανση, και θα προκαλέσει ακόμα και προβλήματα στατικότητας στις παρακείμενες κατοικίες..

Μεγάλο μποτιλιάρισμα Περιφερειακό Θεσσαλονίκης από το Fly Over προκαλεί πολλά προβλήματα, η κυβερνήσει Μητσοτάκη εκδικείται την Θεσσαλονίκη και τους κατοίκους της για αλλά 15 χρονιά Όπως το ΜΕΤΡΟ που θα πάει 10 χρονιά πίσω που Οι εργολάβοι περνούν δισεκατομμύρια και μυρίζουν ΜΙΖΕΣ!!!!!
Το ΜΕΤΡΟ

Εικόνα «διάλυσης» και υπολειτουργίας παρουσιάζουν τα εργοτάξια του Μετρό Θεσσαλονίκης, την ώρα που το έργο βρίσκεται στην τελική φάση του και συνολικά η κατασκευή.
Σύμφωνα με πληροφορίες το ELLINIKO FENOMENO GR τελευταίο διάστημα έχει “παγώσει” η χρηματοδότηση του έργου με συνέπεια σχεδόν όλοι σχεδόν οι εργολάβοι να έχουν εγκαταλείψει το έργο..
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι έχει επέλθει ρήξη μεταξύ της Ελληνικό Μετρό (πρώην Αττικό Μετρό) και της αναδόχου εταιρίας του ΑΚΤΩΡ, κυρίως λόγω της άρνησης της Ε.Μ. να χρηματοδοτεί ένα έργο που δεν προχωρά, καθώς η ΑΚΤΩΡ, έχει «αποσύρει» το ενδιαφέρον της από το έργο και έχει κηρύξει «στάση πληρωμών» προς τους εργολάβους, που έχουν αναλάβει τα ηλεκτρολογικά και μηχανολογικά έργα..
Η κυβέρνηση μετά την εξαγορά του ΑΚΤΩΡΑ από την ΙΝΤΡΑΚΑΤ, αναμένει την διάδοχη κατάσταση προκειμένου να «ξεπαγώσει» τις χρηματοδοτήσεις. Ο όμιλος της ΙΝΤΡΑΚΑΤ

Το Μετρό της Θεσσαλονίκης και η αναγγελία του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στην 87η Διεθνή Έκθεση, και τα 100,000,000 ως μποναμάς στην κοινοπραξία ΆΚΤΩΡ..
ΤΩΡΑ και η ΙΝΤΡΑΚΑΤ με εντολή της κυβερνώσης παράταξης τη θα έλεγε ο Εθνάρχης Κωνσταντίνος Καραμανλής για την Θεσσαλονίκη που ένα έργο που έχουν περάσει 18 πρωθυπουργοί !!!!!!!