Πέμπτη, 9 Μαΐου, 2024
ΑρχικήΚέντρα διασκέδασηςΠερατζάδα γιορτινή

Περατζάδα γιορτινή

sirtaki3.bmpστα νυχτερινή κέντρα της Θεσ/νίκης έκανα, όπου σφύζουν από γλεντζέδες κάθε ηλικίας. Πραγματικό Ελληνικό Φαινόμενο αφού η κρίση δεν αγγίζει (ακόμα ) τους Θεσσαλονικείς, που ξέρουν να περνούν τον καημό και την χαρά τους στα μπουζούκια και, όχι κλεισμένοι σε τέσσερα ντουβάρια, μπροστά στο χαζοκούτι, της  οθώνης tv. Οι παρέες, φιλίες, είναι ακόμα το θετικό στοιχείο των Βορειοελλαδιτών όπου κυριαρχεί πάντα το σύνθημα “ έλα ρε καρντάση σήμερα έχω εγώ παράδες, αύριο θα έχεις εσύ, πάμε τώρα να σε κεράσω”. Αυτό το φιλότιμο του Έλληνα καμιά κρίση δεν μπορεί να τον ισοπεδώσει.

Η πρώτη βόλτα μου ξεκίνησε προς το “Demec” νυχτερινό κέντρο, συν club, όπου είχε πρεμιέρα την Παρασκευή ο Γιάννης Τάσσιος, δυστυχώς όμως δεν είχε και τον ανάλογο κόσμο για πρεμιέρα. Το μπέρδεμα του τύπου μπουζούκι και club στον ίδιο χώρο ο κόσμος της Θεσ/νίκης δεν πολύ το γουστάρει, και αυτό φάνηκε από την πρώτη ημέρα κιόλας. Ο μουσικός αυτός αχταρμάς με χάλασε τη διάθεση ,

γι΄ αυτό και έφυγα προς το νυχτερινό κέντρο “Μούσες”, το οποίο έσφυζε από κόσμο. Στην πίστα επάνω πέτυχα τον Σάκη Αρσενίου να τραγουδά το νέο του τραγούδι που ήδη από τα ραδιόφωνα  ακούγεται με τίτλο (λες και με διάβασε) “Τους λυπάμαι”, ο δε κόσμος σιγοτραγουδούσε μαζί του.

Έπειτα ανέβηκε στην πίστα ο Νίκος Χαλβατζής, πιάνοντας άκρως λαϊκά τραγούδια, και όταν δε έπιασε το τραγούδι του Πάνου Καλίδη με τίτλο “Έχει πάει τρεις” άρχισε το νταλαβέρι. Γνωστός επιχειρηματίας από την Βέροια άρχισε να λούζει τον καλλιτέχνη με λουλούδια, παράλληλα έριχνε και τις ζεϊμπεκιές του. Δίπλα του χόρευαν κάτι κοπελάρες να τις πιεις στο ποτήρι. Εδώ η κατάσταση μ΄ έφτιαξε και έφυγα ευχαριστημένος.

Τις επέμενες μέρες πέρασα από το νυχτερινό κέντρο “Μαμούνια Live” το οποίο ήταν κατάμεστο από κόσμο ο οποίος διασκέδαζε με την Θέλξη η οποία κατέβηκε από την πίστα οργώνοντας τα τραπέζια και τους χαιρετούσε όλους τραγουδώντας.

Έπειτα έφυγα προς το “Ρόδον Live” στο κατάμεστο κέντρο όπου παίρνει και δίνει το λαϊκό τραγούδι .Ο Χρήστος Πάζης παιδί της πόλης πολύ καλός, όμως ο Αντύπας τα έχωνε θυμίζοντας τα νιάτα του. Ξέρει να φτιάχνει καταστάσεις και από λουλούδια η πίστα σαν να ήταν μπαξές.

Έριξα και μια ματιά και στο νυχτερινό κέντρο “Άστρα” όπου εμφανίζεται ο Γιώργος Γιαννιάς, στο κέντρο μεν επικρατούσε πολύς παλμός,  δεν ήταν γεμάτο δε, από κόσμο.

Στο “Fix Live” το νυχτερινό κέντρο με το νέο σχήμα Πάολα , Διονύση Μακρή, Χρήστο Κυπριανίδη, Χριστίνα Κολέτσα, είδα ότι ξεκίνησαν με το δεξί, καθώς το κέντρο ήταν φισκαρισμένο μέχρι την είσοδο της πόρτας. Όμως κάποια πράγματα βασικά πρέπει να αλλάξουν άρδην για να παραμείνει το καλό κλίμα.

Ο ήχος του κέντρου θέλει φτιάξιμο, έχει ανοιγμένα πολλά βάθια (αυτοί που ξέρουν από επαγγελματικό ηχοσύστημα με καταλαβαίνουν), αλλά και οι μετρ χρειάζονται συγχρονισμό και προσοχή στα ρεζερβέ που κλείνονται από νωρίς. Πριν φύγω από το κέντρο άκουσα τον Δ. Μακρή να τραγουδά του σουξέ του Π. Καλίδη “Πας μα με τρελάνεις”, και το δικό του γνωστό σουξέ από τον δίσκο του με τίτλο “Ήταν η ζωή μου κόλαση” και ο κόσμος γλεντούσε.

Πέρασα και από την μουσική σκηνή “Fix” όπου ο Μ. Χατζηγιάννης και η Γλυκερία έδιναν την τελευταία παράσταση τους. Το κέντρο ήταν γεμάτο από κόσμο,  όχι  όμως όπως τις προηγούμενες ημέρες. Πάντως το εν λόγω σχήμα για την φθινοπωρινή περίοδο χτύπησε κόκκινο στην διασκέδαση.

Η περατζάδα μου συνεχίστηκε προς την πλατεία Αριστοτέλους όπου άνοιξε το καινούργιο κέντρο “Barbarella”. Μέχρι πρόσφατα ήταν club το οποίο από τους νέους επιχειρηματίας ξηλώθηκε όλος ο χώρος , φτιάχτηκε από την αρχή με πάρα πολύ ωραία διακόσμηση μου θύμισε το παλιό “Ακρόαμα”, όμως δεν είδα και τον ανάλογο κόσμο.

Πρώτο όνομα στο καινούργιο  κέντρο είναι η Δέσποινα Ολυμπίου η οποία τραγουδούσε πάνω στην πίστα, όταν ξαφνικά εμφανίζεται ένας σερβιτόρος με μια τούρτα και αναμμένα κεριά, κατευθυνόμενος προς την πίστα για τα γενέθλια που είχε ο μπασίστας της ορχήστρας. Η Ολυμπία σταματά το τραγούδι και απευθυνόμενη προς την πίστα (θυμωμένη) λέει από το μικρόφωνο “..σταματήστε ρε παιδιά, δεν πάει το θέμα έτσι, με τις τούρτες να τραγουδάμε συγχρόνως..”

 “Άϊντε.., Άϊντε…, η κυρία την ψώνισε..” είπα μέσα μου. Φαντάζομαι το ίδιο θα είπαν και οι λίγοι θαμώνες που προσπαθούσαν να διασκεδάσουν, αλλά το κλίμα πάγωσε απότομα.. Η καλλιτέχνιδα μάλλον κατάλαβε την κοστάνα της, προσπάθησε με χαβαλέ κα αστειάκια να μπαλώσει την κατάσταση. Δεν ξέρω αν τα κατέφερε , διότι έφυγα με όλα αυτά που με χάλασαν παρ΄ όλο που ήθελα να ακούσω τον τραγουδιστή Γιώργο Αξά.

Έφυγα για το νυχτερινό κέντρο “Madame Live” όπου εμφανίζεται ο Στέλιος Μάξιμος κα η φίλη μου Αργυρώ. Το πρόγραμμα τους ως επί το πλείστον βασίζεται σε μοντέρνα τραγούδια τα οποία φαίνεται δεν τραβούν το κοινό, αφού γύρω από την περιοχή στα περισσότερα κέντρα βασιλεύει το λαϊκό πρόγραμμα και παίρνουν όλη την κρέμα.

Η Αργυρώ που έχει αλλάξει από το ξεκίνημα και την ενδυμασία της, είναι δε λαϊκή τραγουδίστρια, όμως με ένα κούκο δεν έρχεται η άνοιξη. Χρειάζεται και ένας λαϊκός τραγουδιστής και, γενικά όλο το πρόγραμμα θέλει φτιάξιμο.

Σε γενικές γραμμές τα νυχτερινά κέντρα της πόλης βρίσκουν το καλό ρυθμό, όμως κάποια πράγματα όπως το σέρβις, πρόγραμμα και στήσιμο του μαγαζιού χρήζουν βελτίωσης.

Για παράδειγμα ένας πελάτης με οικονομική άνεση φροντίζει να κλείνει εγκαίρως τραπέζι, τονίζοντας πως έχει διάθεση να ξοδέψει, εντούτοις κάποιοι μέτρ είναι ασυντόνιστοι, ανημέρωτοι, και τον οδηγούν  όχι στην 1η , 5η ή 6η θέση στην σειρά του σαλονιού ,αλλά στο πίσω τελευταίο τραπέζι του καταστήματος.

Έχει συμβεί αυτό το σκηνικό πολλές φορές, όπως και  σε φίλο μου επιχειρηματία ο οποίος έκλεισε ρεζερβέ από νωρίς, τόνισε τι ακριβώς θέλει, από το τηλεφωνικό κέντρο του διαβεβαίωσαν σε πιο αριθμό τραπεζιού κλείστηκε η παραγγελία του, και όταν ζήτησε το τραπέζι που έκλεισε ο μετρ τον οδήγησε στα πίσω τραπέζια , όπου ούτε την πίστα   έβλεπε.

Ήπιε μόνο ένα ποτήρι από την φιάλη την οποία πλήρωσε επί τόπου και έφυγε μέσα σε 10 λεπτά για άλλο νυχτερινό κέντρο της πόλης και  ξόδεψε πάνω από 10.000 Ευρώπουλα. Γιατί να χάσει αυτά τα λεφτά ο επιχειρηματίας του εν λόγω κέντρου που προτίμησε ο πελάτης που όμως δεν εξυπηρετήθηκε. Γι΄ αυτό και ορισμένοι όχι διόρθωμα αλλά βρεγμένη σανίδα χρειάζονται.

Δεν θα ξεχάσω τον επιχειρηματία Κώστα Ματσίκα στον οποίο παραπονέθηκε γνωστός πελάτης του, πως στην πόρτα του κέντρου δεν του φέρθηκαν ευγενικά και η παραγγελία του δεν εκτελέστηκε στην πόρτα. Ο επιχειρηματίας αφού έλεγξε τα λεγόμενα του πελάτη μετά από μέρες και διαπίστωσε πως ο συγκεκριμένος πελάτης είχε απόλυτο δίκιο, απέλυσε όλο το προσωπικό της πόρτας, και μπράβο του. Διότι τέτοια φαινόμενα δεν ξανασυνέβησαν τουλάχιστον για το δικό νυχτερινό κέντρο.

spot_img

Τώρα ζωντανά! Web Radio από το Ελληνικό Φαινόμενο!

 

 

Τελευταία νέα

Το Κυπριακό ΔΕΝ ”λύθηκε” Ιούλιο 1974… Η Ομογένεια ΗΠΑ, να πράξει.

ΗΠΑ, 2024... Είναι εντυπωσιακή η απραξία-αφωνία του Ελληνισμού ΗΠΑ γιά τα 50 χρόνια από την εισβολή-κατοχή στην Κύπρο, Ιούλιο 1974. Γιά 50 χρόνια παράνομη κατοχή, από την Τουρκία, ποσοστού εδάφους 37% της Κύπρου. Η αφωνία, η απραξία ειδικά των ''ομογενειακών μας Οργανώσεων''...

Eντυπωσιακή… ΑΠΟΤΥΧΙΑ: Απόδημοι, επιστολική ψήφος.

Ανανεωμένο) Τελικό: 202.556 οι εγγραφές γιά επιστολική ψήφο. Οι περισσότεροι (153.322) είναι κάτοικοι Ελλάδας. 49.234 οι εκτός Ελλάδας που εγγράφηκαν συνολικά, από 128 χώρες. Ποσοστό 84.6% είναι στην δυτ. Ευρώπη, νεομετανάστες βασικά. Οι 49.234 αντιστοιχούν: Ευρώπη: 41.680 (84,6%)... Β. και Ν. Αμερική:...

Ο Πούτιν ορκίστηκε για την 5η θητεία του και δήλωσε ανοιχτός για διάλογο με τη Δύση.

Το να κυβερνώ τη Ρωσία, μια χώρα 140 εκατομμυρίων ανθρώπων, αποτελεί «ένα ιερό καθήκον», δήλωσε o Πούτιν, κατά τη διάρκεια της τελετής ορκωμοσίας του, αφότου ορκίστηκε για μια πέμπτη θητεία στην ηγεσία της χώρας του, επικεφαλής της οποίας είναι...

ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΓΙΣΤΗΣ ΝΟΜΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ – ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΜΕΧΡΙ ΤΑ ΜΕΣΑ ΤΟΥ ΕΤΟΥΣ 2031.

Το Δικηγορικό Γραφείο Χρήστος Πέτκος και Συνεργάτες πέτυχε την αναστολή εκτέλεσης διαταγής πληρωμής εναντίον δανειολήπτη. Το Δικαστήριο πιθανολόγησε, ότι η Ανακοπή που άσκησε ζευγάρι Δανειοληπτών είναι  βέβαιο ότι θα ευδοκιμήσει, διότι η απαίτηση της Τράπεζας έχει εν μέρει παραγραφεί. Οι...