Η Ελληνική διασκέδαση είναι ένα μεγάλο κεφάλαιο, για τον πολιτισμό μας, και αν μη τι άλλο οφείλουν όλοι να την σεβαστούν. Ιδιαίτερα αυτοί που την χειρίζονται, και βιώνουν καθημερινά καταστάσεις, για να κερδίσουν τον άρτον τον επιούσιον.
Τα αμέτρητα ρεπορτάζ μου για την διασκέδαση της Θεσσαλονίκης, των Αθηνών, και άλλων πόλεων περιγράφοντας τα γεγονότα με θετικά κα αρνητικά σχόλια, όπως ακριβώς καθρεπτίζονται στα μάτια που βλέπουν μέσα και έξω, και όχι μόνο την βιτρίνα. Αυτό φυσικά δεν αρέσει σ΄αυτούς που έχουν συνηθίσει μόνο στις κολακείες, και λειτουργούν με αθέμιτα μέσα, με αποτέλεσμα να έχουν φέρει την διασκέδαση στο τέλμα, με τις ρουφιανιές και τις απειλές σε ανθρώπους που κάνουν καλά την δουλειά τους.
Είναι και πάλι οι ίδιοι άνθρωποι πίσω από ορισμένους επιχειρηματίες, τα παιδιά για όλες τις δουλειές, που λέμε, κερδίζοντας ένα χαρτζιλίκι για να ικανοποιούν τα παράξενα γούστα τους, τώρα δε κρύβονται πίσω και από τα ανώνυμα διαδικτυακά Blogs, γράφοντας ιστορίες για αγρίους, και ότι τους κατέβει, πάντα εξυπηρετώντας το μεγάλο αφεντικό.
Αυτή η εισαγωγή ήταν αναγκαία, για να στείλω και το μήνυμα στα πάρτα αλλιώς ρουφιανάκια, παιδιά για όλες τις δουλειές, που οι απειλές τους δεν με αγγίζουν.
Εγώ πάντως θα συνεχίσω τα ρεπορτάζ μου, όπως το κάνω εδώ και πολλά χρόνια, ίσως με σκληρότερες αλήθειες που θα πονούν, αναφερόμενος πλέον σε ονόματα και γεγονότα , για να μην τους πάρει όλους η μπάλα και να ξεχωρίσουν επιτέλους τα σκύβαλα από το σιτάρι, μήπως και πάρουν την θέση αυτών των ρουφιάνων πραγματικά Ελληνόπουλα μορφωμένα, τίμια, που τώρα είναι άνεργα.
Από την προηγούμενη εβδομάδα η περατζάδα μου στα νυχτερινά κέντρα της Θεσσαλονίκης, από την Τσικνοπέμπτη σαφώς ήταν καλύτερη, όπου ο Γιάννης Πάριος είχε πρεμιέρα στο νυχτερινό κέντρο “Πύλη Αξιού”.
Μαζί του εμφανίζεται και η Φανή Δρακοπούλου, ένα σχήμα που έχει συζητηθεί πολύ.
Ο Γιάννης Πάριος έδωσε το καλύτερο του εαυτό, τα έχωνε με την φωνάρα του, σε κάθε τραγούδι που ερμήνευε και τα χειροκροτήματα δεν σταματούσαν από το κοινό που απαρτίζονταν ακόμα και από ηλικιωμένους ανθρώπους, που λατρεύουν τον καλλιτέχνη.
Μακάρι, οι νεότεροι καλλιτέχνες να τον μιμηθούν και να τραγουδούν με τέτοιο σθένος , όπως και ο Γιάννης Πάριος, μετά από 40 χρόνια καριέρας.
Η Φανή Δρακοπούλου ναι, μεν είναι πολύ καλή στη πίστα, θα πρέπει όμως να βελτιώσει κάποια πράγματα.
Η κίνηση ήταν ικανοποιητική για ημέρα Πέμπτη, που είναι δύσκολη για τα νυχτερινά κέντρα, άσχετα εάν ήταν Τσικνοπέμπτη, ο κόσμος προτίμησε το κέντρο της πόλης και τα μπαράκια παρά τα κέντρα.
Την Παρασκευή η κίνηση ήταν σαφώς καλύτερη, ενώ το Σάββατο γέμισαν.
Λίγο παρακάτω στο νυχτερινό κέντρο “Μαμούνια Live” η Θέλξη και ο Χρήστος Κωσταράς όργωναν την πίστα, με ένα πρόγραμμα που είχε γκελ, την Πέμπτη και Παρασκευή , το δε Σάββατο γινόταν το αδιαχώρητο.
Το πρόγραμμα του Χρήστο Κωσταρά που ρολάρει, έχει απήχηση στο κοινό, γι΄ αυτό και από την ημέρα που ξεκίνησε φαίνεται η διαφορά. Ήδη το καινούργιο του τραγούδι με τίτλο “Πόσα θες να μας τρελάνεις” ακούγεται από τα ραδιόφωνα, πάει πολύ καλά, και θα συμπεριληφθεί στην νέα δισκογραφική του δουλειά που ετοιμάζει με μεγάλο μεράκι.
Κάνει σιγά – σιγά την επιλογή των τραγουδιών και γράφει στο στούντιο, τα κομμάτια που έχει επιλέξει.
Στο νυχτερινό κέντρο “Άστρα Live” όπου την Παρασκευή είχε πρεμιέρα το σχήμα, με τους Χρήστο Μενιδιάτη, Ελεάνα Παπαϊωάννου, και τον Γιώργο Βέρρο, ο οποίος γύρισε μετά από πολύ καιρό στην Θεσσαλονίκη, το πρόγραμμα και των τριών καλλιτεχνών θέλει βελτίωση. Από κίνηση στην πρεμιέρα τα πράγματα ήταν μέτρια, ενώ το Σάββατο, ικανοποιητικά.
Στην άλλη πλευρά της λεωφόρου των μπουζουκιών στο νυχτερινό κέντρο “Fix Live” με τους Νίκο Κουρκούλη, Κέλλυ Κελεκίδου, και Κώστα Καραφώτη την Παρασκευή η κίνηση ήταν πολύ ικανοποιητική, το δε Σάββατο έσπαζαν οι πόρτες.
Το πρόγραμμα είναι πολύ καλό, όπου ο Νίκος Κουρκούλης μαζί με τα τραγούδια του και τα σκετς διασκεδάζει τον κόσμο, όπως και η Κέλλυ Κελεκίδου, η οποία εγκλιματίστηκε και πάλι στην πόλη της μετά από πολύ καιρό απουσίας.
Δίπλα ακριβώς το “Fix 3” η Μαριώ με τον Παύλο Κοντογιαννίδη με ένα καθαρά ρεμπέτικο πρόγραμμα για ωραία γούστα, ξεσηκώνουν τον κόσμο, με τραγούδια από τις αλησμόνητες πατρίδες.
Από κίνηση Πέμπτη – Παρασκευή και Σάββατο το μαγαζί ήταν γεμάτο, εάν και είναι μικρής χωρητικότητας , γεμίζει ακόμα και στην δύσκολη εποχή του διανύουμε σήμερα, μια και η τιμή της φιάλης είναι πολύ προσιτή, συνοδευόμενη από φαγητό.
Έτσι λοιπόν, πίνοντας και τρώγοντας η διασκέδαση έχει άλλη ομορφάδα. Άλλωστε νηστικό αρκούδι δεν χορεύει, όπως λέει και η σοφή λαϊκή μας παροιμία. Το ρεμπέτικο σχήμα θα δώσει άλλες 13 εμφανίσεις μόνο, καθώς έχει και άλλες υποχρεώσεις.
Παραδίπλα στο “Άφιξη Live” το οποίο μετατράπηκε σε μουσική σκηνή, για το μιούζικαλ “Επιχείρηση Λευκός Πύργος”, όπου το Σάββατο είχε πρεμιέρα.
Προτείνεται μια εναλλακτική διασκέδαση με πολύ κέφι, από όλους τους συντελεστές του μιούζικαλ, με πρωταγωνίστρια την Νίνα Λοστάρη, όλοι μαζί δίνουν ρέστα, πάνω και κάτω από την σκηνή. Ο κόσμος απολαμβάνει το θέαμα. Στο μαγαζί προσφέρεται και φαγητό για όσους το επιλέγουν. Στην πρεμιέρα η κίνηση ήταν πολύ ικανοποιητική.
Στην ίδια πλευρά πιο πάνω στο νυχτερινό κέντρο “Ορόσημο Live” με τους τρεις γνήσιους λαϊκούς καλλιτέχνες την Κατερίνα Στανίση, Χαρά Βέρρα, και Σότη Βολάνη τις ημέρες Πέμπτη – Παρασκευή παρά τον πολύ καλά παλμό, η διέλευση του κόσμου ήταν μέτρια, το Σάββατο όμως ήταν γεμάτο.
Μέσα σ΄ όλα αυτά έδωσε το παρών και το ΣΔΟΕ με ελέγχους σε όλα τα μαγαζιά, όμως τέτοιο ζήλο για ελέγχους δεν έχει δείξει και για τα καζίνα όλης της χώρας, όπου το χρήμα και η παρανομία ρέουν άφθονα, προφανώς γιατί είναι πολυεθνικές εταιρείες, δεν επιτρέπουν το ΣΔΟΕ , και κάθε φορέα να περάσει μέσα για ελέγχους, αλλά μόνο ως πελάτες που θα τους αφήσει και χρήμα.
Σε γενικές γραμμές, παρά το κυνηγητό της Τρόϊκας, ο Έλληνας δεν χάνει το ηθικό του και διασκεδάζει όπως μπορεί.