Μια λαϊκή παροιμία που ταιριάζει γάντι σε πρόσωπα και καταστάσεις, όπως στην περίπτωση του Θεσσαλονικιού επιχειρηματία νυχτερινών κέντρων, και το παρασκήνιο με τις άτυχες διαπραγματεύσεις καλλιτεχνικού σχήματος, με την συνεργασία ενός Αθηναίου συναδέλφου του, με κατάληξη την παρεξήγηση ανάμεσα στους δύο επιχειρηματίες, και με αποτέλεσμα να τερματιστεί η ενδεχόμενη μελλοντική συνεργασία. Τις λεπτομέρειες των γεγονότων τις είχα περιγράψει σε άρθρο μου που δημοσιεύθηκε την Παρασκευή πρωί με πλήρη τεκμηριωμένα στοιχεία.
Με αποτέλεσμα κάποια ανώτερα συμφέροντα που εξυπηρετούσε ο Θεσσαλονικιός να πάνε περίπατο.
Έτσι λοιπόν μετά το δημοσίευμα της Παρασκευής φαίνεται πως κάποια σαλόνια πήραν φωτιά, διότι πως αλλιώς να εξηγηθεί το γεγονός πως το ίδιο κιόλας βράδυ της Παρασκευής ανέβηκε κλιμάκιο από την Αθήνα, μήπως και ξαναζεσταθεί η σούπα, για νέο γύρο διαπραγματεύσεων για το Αθηναϊκό σχήμα, που θεωρήθηκε λήξαν, και παζάρευε ο Θεσσαλονικιός αντιπρόσωπος των ανωτέρω συμφερόντων. Και εξηγούμε:
Ο Θεσσαλονικιός λειτουργούσε βάση σχεδίου και εντολές από έναν Αθηναϊκό όμιλο Μ.Μ.Ε, όπου ανήκει η καλλιτέχνιδα τους σχήματος που προσπαθούσε να διαπραγματευθεί μαζί με τον Αθηναίο συνάδελφο του, για εμφανίσεις της στο νυχτερινό του κέντρο της Θεσσαλονίκης.
Οι πιέσεις του ομίλου προς τον επιχειρηματία ήταν, γιατί η καλλιτέχνιδα οφείλει αρκετά λεφτά στον όμιλο για την παραγωγή της δισκογραφίας της, τις διαφημίσεις, και το ξεκαθάρισμα των ποσοστών (μεροκάμματα, πωλήσεις δίσκον κ.τ.λ.π)για τον όμιλο, όπως αναγράφεται στο συμβόλαιο, μεταξύ ομίλου και καλλιτέχνιδας. Για το μεγάλο αυτό χρέος ο όμιλος ναι μεν εισέπραξε δύο επιταγές από τον σύντροφο της καλλιτέχνιδας, οι οποίες όμως έμειναν ανεξόφλητες, ούτε δεκάρα δεν εισέπραξε ο όμιλος, είναι δε λογικό με κάθε τρόπο και μέσο να προσπαθεί, να εισπράξει τα λεφτά του. Και πως θα γίνει αυτό;;
Με το να προσπαθήσει να τοποθετήσει την καλλιτέχνιδα σε νυχτερινό κέντρο, εισπράττοντας σιγά – σιγά έναντι από τα μεροκάματα της, έτσι ώστε να ξοφλήσει τα βερεσέ, καθώς μόνο από τις πωλήσεις της δισκογραφίας της τα έσοδα είναι πενιχρά (αυτό ισχύει και για πολλούς άλλους καλλιτέχνες του Ελληνικού πενταγράμμου) το χρέος δε, δεν εξοφλείτε.
Κάπου εδώ αναλαμβάνει δράση ο διευθυντής της δισκογραφικής εταιρείας. Έρχεται σε συνεννόηση με τον επιχειρηματία νυχτερινού κέντρου έτσι ώστε η καλλιτέχνιδα να μπει στο σχήμα, και να εργαστεί όσες σαιζόν χρειαστεί, προκειμένου να ξοφλήσει σιγά – σιγά. Στην προκειμένη περίπτωση βρέθηκε ο Θεσσαλονικιός επιχειρηματίας για να εξυπηρετήσει τα προβλήματα του ομίλου (πάντα με το αζημίωτο), και εν συνεχεία παρακάλεσε τον Αθηναίο επιχειρηματία να φέρει το σχήμα που είχε δέσει, (όπου είχε κατατάξει και την εν λόγω καλλιτέχνιδα), στο νυχτερινό του κέντρο.
Αυτό το ζήτημα όμως ήταν ακόμα στο στάδιο των διαπραγματεύσεων, τίποτα το σίγουρο, ούτε και για ποια περίοδο ενδεχομένως θα συμφωνούσαν για το σχήμα. Ο Θεσσαλονικιός στο μεταξύ καλλιεργούσε το κλίμα στην πόλη για το σχήμα (που ακόμα παζάρευε) ώστε να γίνει γνωστό προς όλα τα Μ.Μ.Ε , και αφού γίνει σούσουρο το γεγονός, μήπως αναγκαστεί ο αναποφάσιστος Αθηναίος να υποκύψει και να πει το ναι επιτέλους.
Φαντάζομαι πως όλες αυτές οι πονηριές του Θεσσαλονικιού γίνονταν κάτω από μεγάλη πίεση του ομίλου, ο οποίος είχε χάσει ήδη αρκετό χρόνο στο να εισπράξει τα χρεολύσια. Έπειτα συνέβη ότι περιέγραψα στο άρθρο της Παρασκευής με αποτέλεσμα αντί το ναι, ο όμιλος και ο Θεσσαλονικιός να εισπράξουν ένα μεγάλο όχι.
Λογικό ήταν να θορυβηθούν, γι΄ αυτό το ίδιο βράδυ της Παρασκευής ο διευθυντής του ομίλου ανέβηκε στην Θεσσαλονίκη να μπαλώσει τα πράγματα. Μαζί του έφερε δύο καλλιτέχνες τον Γ. Μ και τον Ν. M έτσι ώστε να φαίνεται προς τα έξω ότι δήθεν ήλθε για διασκέδαση, ενώ ουσιαστικά ήλθε για να δώσει νέες οδηγίες στον Θεσσαλονικιό επιχειρηματία, μήπως και ξαναζεσταθεί η σούπα των διαπραγματεύσεων για την καλλιτέχνιδα του ομίλου η οποία πάσει θυσία έπρεπε να δουλέψει για να εξοφλήσει τα χρεολύσια, βάζοντας του να ζητήσει γονατιστός συγνώμη από τον Αθηναίο επιχειρηματία.
Έτσι και έπραξε ο Θεσσαλονικιός που “τον λένε Ρίζο και όπως θέλει τα γυρίζει”. Ζήτησε συγνώμη από τον “σωτήρα” όπως τον βλέπει ο Θεσσαλονικιός και ο όμιλος, τον Αθηναίο επιχειρηματία, ο οποίος είναι βαθιά συλλογισμένος, ύστερα από τα πρωτοφανή μπερδέματα και την ανακατωσούρα που του προκάλεσαν, χάνοντας τελείως τον ειρμό των σκέψεων του.
Πάντως δέχεται μεγάλη πίεση, γι΄ αυτό κι αν αποφασίσει θετικά θα είναι με κρύα καρδιά, με πιθανότερο το σενάριο να κάνει το χατίρι του ομίλου και μόνο. Σε κάθε περίπτωση το εν λόγω σχήμα είτε εμφανιστεί στην πόλη, είτε όχι, είναι καμμένο χαρτί. Δεν βλέπω να περπατήσει αξιοπρεπώς όσες διαφημίσεις και αν πέσουν, για τις οποίες ήδη διαπραγματεύεται ο όμιλος με ορισμένα Μ.Μ.Ε της πόλης, ώστε να είναι έτοιμη η συνεργασία μόλις πει το ναι ο Αθηναίος.
Το βέβαιο είναι πως αυτά δεν είναι σοβαρά πράγματα για την Ελληνική διασκέδαση, με τις πάσης φύσεως αρπαχτές του καθενός, για να φτάσει έτσι σε μαύρα χάλια.
ΝΤΡΟΠΗ !!!!!!
Σ΄ όλους αυτούς τους σφετεριστές, είτε είναι όμιλοι, είτε είναι δισκογραφικές, είτε υπάλληλοι – διευθυντές, είτε δημοσιοσχετίστες, είτε Μ.Μ.Ε, είτε κέντρα, είτε……πάει μακριά η λίστα της ντροπής.
Στραγγίσαν το Ελληνικό τραγούδι, σκοτώσαν την Ελληνική μας διασκέδαση, στερέψαν την άλλοτε πηγή χρημάτων λόγω κακής διαχείρισης, με την ανορθόδοξη άντληση των, παράλλια έκλεισαν και πολλές θέσεις εργασίες ,μένοντας άνεργος πολύς κόσμος!
ΝΤΡΟΠΗ !!!!!! ΝΤΡΟΠΗ !!!!!!ΝΤΡΟΠΗ !!!!!!ΝΤΡΟΠΗ !!!!!!ΝΤΡΟΠΗ !!!!!!ΝΤΡΟΠΗ !!!!!!ΝΤΡΟΠΗ !!!!!!ΝΤΡΟΠΗ !!!!!!