Ύστερα από μεγάλη δημοσιογραφική έρευνα του Ελληνικού Φαινομένου, διαπιστώθηκε ότι μεγάλες ποσότητες μπόμπες ποτών διοχετεύτηκαν στην αγορά της Θεσσαλονίκης, προερχόμενες από την Βουλγαρία, τα Σκόπια, αλλά και από τα παράνομα εργαστήρια στην Ελλάδα , και διατίθενται προς κατανάλωση.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι, τέτοια ποτά επικίνδυνα πωλούνται ακόμα και σε Σούπερ Μάρκετ.
Η τιμή της φιάλης είναι φθηνή, πωλείται προς 3,5 Ευρώ χονδρική προς τους επιχειρηματίες που ασχολούνται με την κατανάλωση ποτών.
Όσον αφορά τα παρασκευαστήρια στην Ελλάδα, αλλά και στις υπόλοιπες Βαλκανικές χώρες, μέσα στο καθαρό ποτό ρίχνουν οινόπνευμα το οποίο μπορεί να προκαλέσει από ζαλάδα, ναυτία, εµετό, πονοκέφαλο, ατονία, σύγχυση και απώλεια αισθήσεων, έως και ακαριαίο θάνατο στους ανυποψίαστους καταναλωτές, όπως μας διεμήνυσαν από το χημείο του κράτους και συγκεκριμένα ο διευθυντής κύριος Σαμαντάς.
Ο κύριος Σαμαντάς μας ενημέρωσε, ότι τον τελευταίο καιρό γίνονται εξονυχιστικοί έλεγχοι, και έχουν πιαστεί ποσότητες φιαλών με Βουλγαρικές ετικέτες επωνύμων ποτών, και θα συνεχίσουν, να γίνονται ανελλιπώς οι έλεγχοι.
Έγκυρες πληροφορίες του Ελληνικού Φαινομένου σχετικά με το παρασκευαστήριο που υπάρχει στην Λητή, έξω από την Θεσσαλονίκη αναφέρουν, ότι αλλάζει τις ετικέτες παλαιών φιαλών, και τις αντικαθιστά με ετικέτες επωνύμων ποτών με Βουλγαρικά γράμματα.
Θα πρέπει άμεσα να επέμβει η αστυνομία, ο αρμόδιος εισαγγελέας, και το χημείο του κράτους για να ελέγξει τους παρανομούντες, διότι κυκλοφορούν πολλά αναγομωμένα ποτά στην αγορά, επικίνδυνα για την δημόσια υγεία.
Το κέρδος απ΄ αυτές τις δραστηριότητες είναι τεράστιο, εάν υπολογίσει κανείς ότι η αγορά της φιάλης ουίσκι ξεπερνά τα 25 Ευρώ, ενώ αυτοί οι επιτήδειοι πουλούν προς 3,5 Ευρώ, με αποτέλεσμα το κράτος να χάνει φόρους και ΦΠΑ.
Εδώ θα πρέπει να τονίσουμε ότι, ο διευθυντής του χημείου του κράτους κύριος Σαμαντάς είχε όλη την καλή διάθεση να δώσει στον δημοσιογράφο κάθε πληροφορία, στο να γίνει η ανάλογη έρευνα και έλεγχος στην αγορά μια και τα δύσκολα χρόνια που διανύουμε, τέτοια φαινόμενα θα αντιμετωπίζουμε πολλά.
Έτσι λοιπόν οι καταναλωτές θα πρέπει να είναι επιλεκτικοί σε ποτά και σε ποια μαγαζιά τα πίνει.