Τα πράγματα έσφιξαν για τα καλά και στην διασκέδαση των Ελλήνων, καθώς με τα λιγοστά χρήματα που του απόμειναν ακόμα στην τσέπη, θεωρεί πλέον είδος πολυτέλειας να διασκεδάσει αλλά… ελληνικά , με αποτέλεσμα να περιορίσει τις εξόδους και στα μποζούκια.
Εντούτοις. οι επιχειρηματίες των νυχτερινών κέντρων δεν έχουν αντιληφθεί πόσο σοβαρή είναι η κατάσταση ,…αντί λοιπόν να προσαρμόσουν τις τιμές στα σημερινά δεδομένα, επιμένουν ακόμα να υπερκοστολογήζουν την φιάλη στα 220 Ευρών , από 25.000 που είχε πριν το 2002.
Τα δε προγράμματα που δημιουργούνται σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη είναι κατώτερα των περιστάσεων, καθώς οι περισσότεροι καλλιτέχνες του Star System είναι τελείως άφωνοι , δεν πατούν στις κορόνες τους, έτσι το κούρδισμα της φωνής παίζει στους περισσότερους στο play Back. Όπως συμβαίνει και με τα μουσικά όργανα. Με αυτό τον τρόπο μπορούν όμως να χοροπηδούν, λες και είναι σε πίστα του Las Vegas
Η κρίση έχει χτυπήσει και τα πανέρια λουλουδιών, οι θαμώνες δεν τα αγοράζουν για να τα πετάξουν στους καλλιτέχνες .
Επιπλέον, οι μαέστροι ,οι καλλιτεχνικοί διευθυντές προγράμματος, μαζί με τους καλλιτέχνες επιλέγουν τραγουδάκια που είναι ουσιαστικά καμένα , ανάλατα, αδιάφορα για το κοινό που έρχεται στα κέντρα τους με σκοπό να γλεντήσει ,να ξεχαστεί για λίγο με τα καθημερινά προβλήματα του και όχι για να ακούσει αυτά, τα ίδια και ίδια τραγουδάκια που παίζονται πολλές φορές στα αναλογικά ραδιόφωνα, με αποτέλεσμα να απογοητεύεται και να μην επιλέγει ξανά για την διασκέδαση του τα μπουζούκια , προτιμώντας τα μπαράκια, στα οποία τουλάχιστον παίζουν και καθαρό λαϊκό τραγούδι.
Ένας άλλος σοβαρός παράγοντας που έδιωξε τον κόσμο από τα μπουζούκια ,είναι γιατί κάποιοι επιχειρηματίες δεν προσέχουν ούτε την ποιότητα . Προμηθεύονται κάβα ποτών με φθηνές τιμές, ως αποτέλεσμα να προσφέρουν για κατανάλωση φιάλες που περιέχουν ποτά μπόμπες.
‘Όσο αφορά τα μεροκάματα των καλλιτεχνών και παρόλα που η Ελλάδα περνά μια τεταμένη οικονομική κρίση λεφτά υπάρχουν….., παραμένουν πολύ υψηλά, δεν έχουν κατέβει, με ελάχιστες εξαιρέσεις από την άλλη, πολλοί καλλιτέχνες έμειναν χωρίς δουλειά ,δεν χτυπά ούτε το τηλέφωνο τους..
‘Έτσι λοιπόν, με όλα τα παραπάνω, το επόμενο βήμα ήταν να κλείνουν νυχτερινά κέντρα στην Αθήνα, μάλιστα το ένα πίσω από το άλλο, όπως για παράδειγμα το νυχτερινό κέντρο με το σχήμα την Πέγκυ Ζήνα , πολύ σύντομα θα έχει την ίδια τύχη και το νυχτερινό κέντρο με το σχήμα του Σάκη Ρουβά και πολλά άλλα των Αθηνών είναι βέβαιο ότι θα πάνε για λουκέτο.
Αυτό όμως δημιουργεί και μεγάλη παράπλευρη απώλεια για χιλιάδες εργαζόμενους που θα μείνουν χωρίς δουλειά, χωρίς μεροκάματο.
Σχετικά με τα νυχτερινά κέντρα της Θεσσαλονίκης με τα λιγοστά σχήματα και προγράμματα τους , παρόλα αυτά οι καλλιτέχνες δεν έμειναν χωρίς δουλειά, διότι το έχουν ρίξει σε έξτρα βραδιές εμφανίσεις στα μπαράκια, σε μαγαζιά της επαρχίας και στο εξωτερικό, αλλά και στα καζίνα των Βαλκανίων.
Δεν είναι τυχαίο, το γεγονός με τον φιρμάτο Θεσσαλονικιό καλλιτέχνη (που κάνει μεγάλη καριέρα ), εν καιρώ κρίσης να λαμβάνει 75.000(!!) Ευρώ για μια βραδιά σε καζίνο των Βαλκανίων, Τουρκικών συμφερόντων.
Ε..,΄ ρε κρίση που τραβούν οι καλλιτέχνες!!!!!
Όσο αφορά την δημοσίευση της λίστα φοροφυγάδων με τα ονόματα καλλιτεχνών σχετικά το τι δηλώνουν στην εφορία, μην νομίζετε ότι έγινε και τίποτα, ούτε φορολογήθηκαν επιπλέον ,διότι οι περισσότεροι έχουν νόμιμες εταιρείες σε Ελλάδα και Εξωτερικό, όπως έχουν όλοι οι καλλιτέχνες ανά τον κόσμο. .
Ακριβώς , το ίδιο έγινε και με την λίστα Λαγκάρντ , αυτοί που χάθηκε στην πορεία , με τους έχοντες να μην πληρώνουν τίποτα, παρά μόνο η μεσαία τάξη και ο φτωχός λαός.
Το ελληνικό φαινόμενο θα συνεχίσει με τα ρεπορτάζ για την Ελληνική διασκέδαση