Όταν μπορούν να ξέρουν ποιος είσαι και που είσαι… H βιομηχανία κινητής τηλεφωνίας αρχίζει να θεωρεί τις υπηρεσίες που βασίζονται στον χωροταξικό εντοπισμό του χρήστη ως σίγουρη πηγή κερδών.
Όμως αυτή η ίδια τεχνολογία που επιτρέπει την αποστολή στοχευμένων διαφημιστικών μηνυμάτων (π.χ. για καταστήματα που είναι κοντά στο σημείο που βρίσκεται ο χρήστης), παρέχει παράλληλα πολλά στοιχεία στις εταιρείες σχετικά με τους πελάτες τους.
Έτσι, μέσω των κινητών «big brother» οι εταιρείες έχουν από καιρό πλήρη εικόνα για τις επαφές των πελατών τους, για τη διάρκεια των τηλεφωνημάτων τους, καθώς και πλήρες αρχείο των μηνυμάτων τους, ενώ πλέον γνωρίζουν που βρίσκονται αλλά και που έχουν κινηθεί πριν.
Οι οργανισμοί προσωπικών δεδομένων κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου για το πλήθος των πληροφοριών που συλλέγονται και επισημαίνουν ότι ακόμη και σε 10 χρόνια θα υπάρχουν πληροφορίες για συνομιλίες που πραγματοποιούνται σήμερα.
Ωστόσο, σύμφωνα με Οδηγία της Ε.Ε., τα προσωπικά δεδομένα πρέπει να διατηρούνται για πολύ λιγότερο διάστημα (6 – 24 μήνες).
πηγή; Hellenic Audiovisual Institute Όμως, πολλές χώρες δεν έχουν ακόμη ενσωματώσει αυτή τη ρύθμιση στη νομοθεσία τους.