ΔΙΕΘΝΕΣ WORKSHOP ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΩΝ ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ
«Οι συνθήκες στην ελληνική αγορά είναι καταστροφικές για την ιδιωτική τηλεόραση και την τηλεοπτική διαφήμιση,» δήλωσε πρόσφατα ο Ross Biggam, γενικός διευθυντής της Ευρωπαϊκής Ένωσης Ιδιωτικών Τηλεοπτικών Μέσων (ACT) στη διάρκεια σεμιναρίου για το μέλλον των οπτικοακουστικών μέσων που διοργάνωσε η FIBEP (Διεθνής Ένωση Γραφείων Αποκομμάτων Τύπου) στις Βρυξέλλες.
Ο κ. Biggam αναφέρθηκε διεξοδικά στο μέλλον της τηλεόρασης, τονίζοντας την κυριαρχία Τούρκικων και αστυνομικών σειρών σε διάφορες τηλεοπτικές αγορές συμπεριλαμβανομένης και της Ελληνικής.
Στo workshop συμμετείχαν ενεργά δύο στελέχη της εταιρείας αποδελτίωσης Clip News, η κα Σοφία Καρακεβά, που είναι και υπεύθυνη επικοινωνίας στη FIBEP και η κα Κατερίνα Κεχαγιά.
Η Clip News βρίσκεται διαρκώς στο επίκεντρο των εξελίξεων, ώστε να παρέχει στους συνδρομητές της ολοκληρωμένες υπηρεσίες αποδελτίωσης εντύπων, social media, internet και οπτικοακουστικών μέσων.
Το workshop παρακολούθησαν 60 άτομα από 20 κορυφαίες εταιρείες αποδελτίωσης από όλο τον κόσμο.
Το βασικό συμπέρασμα ήταν ότι το τηλεοπτικό κοινό καθώς και το τηλεοπτικό περιεχόμενο αλλάζει και μπαίνει σε μια νέα ψηφιακή εποχή. «Κινητήρια δύναμη πλέον πίσω από την τηλεόραση είναι τα social media και η τεχνολογία των κινητών τηλεφώνων,» δήλωσε ο κ. Mazen Nahawi, πρόεδρος της FIBEP, στην κα Σοφία Καρακεβά.
Ο πρόεδρος της FIBEP κ. Mazen Nahawi και ο Chris Mellor, media expert στη διάρκεια του σεμιναρίου
H κα Κεχαγιά Κατερίνα, Media Monitoring Manager της Clip News με έναν εκ των ομιλητών του σεμιναρίου
Η κα Καρακεβά Σοφία, υπεύθυνη του τμήματος ανάλυσης και διεθνών μέσων της Clip News, θέτει μια ερώτηση στο πάνελ των ομιλητών