Πέμπτη, 7 Νοεμβρίου, 2024
ΑρχικήΣυνεντεύξειςΘεόφιλος Αναστασιάδης (μαέστρος...

Θεόφιλος Αναστασιάδης (μαέστρος στις Γοργόνες)

phenomeno.gifon-the-air.gifΣτην Ραδιοφωνική εκπομπή “Ελληνικό Φαινόμενο” με τον δημοσιογράφο Νίκο Βάνη. Θεόφιλε σ΄ ευχαριστώ που σήμερα θα μας κάνεις συντροφιά. Είσαι ένας καταξιωμένος μαέστρος της πόλης, υπεύθυνο άτομο, αγαπάς αυτό που κάνεις, με πολλές γνώσεις πάνω στο αντικείμενο σου , και αυτό φαίνεται από την εμπιστοσύνη που έχουν οι περισσότεροι επιχειρηματίες προς το άτομο σου. Κάνεις το πρόγραμμα στις “Γοργόνες” , καθώς και στην Χαλκιδική, πρόγραμμα επίσης ετοιμάζεις και στην Αθήνα. Τι γίνεται με εσάς τους μαέστρους της πόλης μας, έχεις τόση μεγάλη ζήτηση ακόμα και στην Αθήνα;;

Θ. Αναστασιάδης: Νίκο σ΄ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Εδώ και πολλά χρόνια η Θεσ/νίκη αποδείχθηκε ότι βγάζει ταλέντα σ΄ όλα τα επίπεδα, τραγουδιστές, μουσικούς, και τώρα τελευταία μαέστρους. Είμαστε όλοι άνθρωποι υπεύθυνοι, αγαπάμε αυτό που κάνουμε. Η δουλειά μας φαίνεται, και αυτός είναι ένας από τους λόγους που έχουμε όπως λες ζήτηση από τα νυχτερινά κέντρα των Αθηνών.

Ν. Βάνης: Ποιες είναι οι αιτίες για την πτώση που παρατηρείται στα περισσότερα νυχτερινά κέντρα των Αθηνών.;; Ορισμένα έχουν κλείσει χωρίς να έχει τελειώσει η σαιζόν και οι περισσότεροι καλλιτέχνες σκοπεύουν να έλθουν στην Θεσ/νίκη.

Θ. Αναστασιάδης: Η μεγαλύτερη αιτία είναι τα υπέρογκα ποσά που ζητούν ορισμένοι καλλιτέχνες για την όλη σκηνική παρουσία.. Και το τελευταίο και το πιο σημαντικό είναι η απαίτηση τους προς την τιμή της φιάλης. Η τιμή της φιάλης θα πρέπει να είναι προσιτή στον κόσμο, τότε μόνο η προσέλευση του θα είναι μεγαλύτερη. Ας μην ξεχνάμε άλλωστε η μεσαία τάξη είναι αυτή που έρχεται για να διασκεδάσει πολύ περισσότερο στα νυχτερινά κέντρα.

Ν. Βάνης: Πρώτον πόσα χρόνια βρίσκεσαι στο χώρο αυτό;; Και δεύτερον μαθαίνω δε ότι στις “Γοργόνες” πάτε καλά . Τα μαγαζιά της Θεσ/νίκης έχουν μεγαλύτερη επιτυχία εν συγκρίσει με την Αθήνα, που αφήνουν τον κόσμο να χορεύει και να διασκεδάζει. Εσύ το ξέρεις καλά γιατί έχεις δουλέψει στην Αθήνα.

Θ. Αναστασιάδης: Από μικρός έχω σπουδάσει βιολί στο εξωτερικό. Στα καλλιτεχνικά δρώμενα είμαι από το 1976. Είναι πολλά τα χρόνια και η εμπειρία είναι μεγάλη. Και τώρα έρχομαι στην δεύτερη ερώτηση. Δόξα το θεό πάμε πολύ καλά στις “Γοργόνες”. Η προσέλευση του κόσμου είναι μεγάλη, διασκεδάζει πάρα πολύ. Το πρόγραμμα μας είναι πολύ καλό. Όσο δε γι΄ αυτό που λες ότι τα μαγαζιά της Θεσ/νίκης αφήνουν τον κόσμο να χορεύει είναι σωστό. Στην Αθήνα επειδή σ΄ ένα σχήμα υπάρχουν πολλά ονόματα, δεν επιτρέπουν στο πρόγραμμα τους οι πίστες να γεμίζουν κόσμο. Επίσης ο κόσμος της Θεσ/νίκης γνωρίζουμε όλοι ότι ξέρει να διασκεδάζει. Είμαστε πιο ανθρώπινοι, και το επίπεδο διασκέδασης είναι σαφώς ανώτερο. Αυτό τι ξέρω γιατί έκανα τρία χρόνια στο “Ρωμαίο” στην Αθήνα. 

Ν. Βάνης: Θεόφιλε στις “Γοργόνες” του σχήματος ηγείται ο Πάνος Κιάμος, ποια είναι η γνώμη σου για τον Πάνο;; Επίσης θέλω να επισημάνω κάτι που αφορά τον Τάσο τον έναν από τους επιχειρηματίες του μαγαζιού που έφυγε πρόσφατα από την ζωή, ότι σαν αυτό τόσο καλό παιδί δεν έχει περάσει στα δρώμενα της νύχτας.

Θ. Αναστασιάδης: Ο Πάνος είναι καλό παιδί, καλός καλλιτέχνης με πολύ καλή φωνή. Ήλθε στην Θεσ/νίκη συμφώνησε με τις “Γοργόνες” για μια ολόκληρη σαιζόν. Ο Πάνος προσπαθεί κάθε βράδυ να μείνει κόσμος ευχαριστημένος και αυτό φαίνεται από την πληρότητα που έχει το μαγαζί. “Οι Γοργόνες” εδώ και τρία χρόνια χάριν στον Τάσο τον συγχωρεμένο έφτασαν εδώ που είναι σήμερα. Ο Τάσος δεν ήταν μόνο καλός άνθρωπος, αλλά και πολύ καλός μουσικός. Δουλεύαμε παλιά στο ίδιο πατάρι. Μου είχε πει Θεόφιλε θα τον πάρουμε γιατί είναι καλός και εργατικός, εγώ δεν τον ήξερα.

Ν. Βάνης: Εγώ για τον Π. Κιάμο Θεόφιλε είχα άλλη άποψη, όταν ήλθε όμως στην Θες/νίκη και τον είδα του το είπα, ότι με συγχωρείς έπεσα έξω για το άτομο σου. Είναι νομίζω πιο ανθρώπινο να πεις στον άλλον έσφαλα, δεν σ΄ έκρινα σωστά. Ο Πάνος είναι καλλιτέχνης με καλή φωνή, και πολύ εργατικός.

Θ. Αναστασιάδης: Το ίδιο συνέβη Νίκο και σε μένα. Στην αρχή όταν τον άκουσα ενθουσιάστηκα. Μετά όμως όταν δουλέψαμε μαζί, διαπίστωσα ότι είναι πολύ καλός. Τραγουδά με την ψυχή του, έχει δέσει με τον κόσμο κα είναι πολύ κοντά του. Τον αγάπησε και όλο το προσωπικό του μαγαζιού, και αυτό έχει μεγαλύτερη σημασία.

Ν. Βάνης: Πως βλέπεις τα υπόλοιπα παιδιά που έχεις στο σχήμα του, τον Ν. Σερέτη, τον Ιορδάνη, τον χ. Κυπριανίδη και τους άλλους;;

Θ. Αναστασιάδης: Πάντα διαλέγω καλά παιδιά, προσπαθώ να βοηθήσω όλον τον κόσμο, τον Κ. Σερέτη προσπάθησα να τον βοηθήσω όσο μπορούσα, είναι καλός καλλιτέχνης, καλό παιδί, κάνει μεγάλη προσπάθεια το ίδιο ισχύει κα με τον Ιορδάνη, τον Κοσμά, τα κορίτσια μας την Κέλλυ, έχουμε μια δεμένη ομάδα.

Ν. Βάνης: Βλέπω Θεόφιλε ότι την Κέλλυ την έχεις δώσει μεγάλο ρόλο, γιατί παλαιότερα ήταν σε άλλο μαγαζί, δεν φαινόταν όσο έπρεπε. Πρέπει λοιπόν οι καλλιτέχνες άνδρες και γυναίκες να εκτιμούν αυτό που κάνει γι΄ αυτούς ο μαέστρος. Επίσης εσύ ανέδειξες τον Χ. Ανδρουλάκη και έφτασε εδώ που είναι σήμερα. Πως βλέπεις τις γυναικείες φωνές που έχεις στο πρόγραμμα σου;;

Θ. Αναστασιάδης: Πράγματι για Κέλλυ της έχω δώσει ενεργό ρόλο στο πρόγραμμα. Όσον αφορά τον Χ. Ανδρουλάκη εγώ συνέβαλα για να φτάσει εδώ που είναι τώρα, το ίδιο με τον Χ. Αβραμίδη, και με πολλούς άλλους. Τους έδωσα τα φώτα μου, για να γίνουν όσο το δυνατόν καλύτεροι, και να φτάσουν ψηλά. Εύχομαι μ΄ όλη μου την ψυχή να έχουν καλή και σταθερή πορεία. Εκτός από την Κέλλυ που αναφέραμε, έχουμε την Ι. Παρισίδου καλή φωνή, είναι παλιά καλλιτέχνης, ξέρει να στέκεται στην πίστα, είναι μέσα σ΄ όλα όπως λέμε. Την Αννούλα μια νένα κοπέλα που κάνει προσπάθειες με καλή φωνή, την Άντζελα Χειμωνίδου την οποία είχα και στο “Ρωμαίο” δύο χρόνια, πολύ καλή φωνή. Έχουμε καλά παιδιά αρκεί να υπάρχει καλό κλίμα για να βγαίνει αυτό προς τα έξω. 

Ν. Βάνης: Το σημαντικό για σένα Θεόφιλε είναι ότι κάνεις σωστά προγράμματα, η μεγάλη προσπάθεια σου είναι στο να καταφέρεις όλοι οι καλλιτέχνες να έχουν δέσιμο. Δεν έχω ακούσει από κανέναν καλλιτέχνη πραπάπονο για το άτομο σου.

Θ. Αναστασιάδης: Όντως η διαπίστωση σου ως προς τα προγράμματα που λες, ισχύει αυτό. Προσπαθώ με την συνέπεια που έχω στην δουλειά μου, να κάνω το καλύτερο. Όσον δε αφορά στο δεύτερο σκέλος της παρατήρησης σου, αυτό με ικανοποιεί,και με χαροποιεί, γιατί και εγώ για να φτάσω εδώ που είμαι σήμερα δούλεψα σκληρά. Προσπαθώ με την δουλειά μου να βοηθήσω τους καλλιτέχνες,  αυτοί εμένα για να πάει καλά το μαγαζί, και ο κόσμος που έρχεται να διασκεδάσει να φεύγει ευχαριστημένος. Ποτέ όμως δεν είπα ότι μεγάλος μαέστρος.

Ν. Βάνης: Είσαι και μουσικός, παίζεις επάνω στο πατάρι και βοηθάς τον καλλιτέχνη, ισχύει αυτό;; Τι λέει για σένα το όνομα Ντουβής;;

Θ. Αναστασιάδης: Αυτό που κάνω το αγαπώ, γι΄ αυτό γεννήθηκα, αυτό είναι το μόνο που ξέρω και προσπαθώ να το κάνω όσο το δυνατόν καλύτερα. Ο Ντουβής είναι ο άνθρωπος που είχε ξεκινήσει την σχολή αυτή. Μουσικός με μεγάλες γνώσεις και λαμπρή καριέρα. Υπήρχαν και άλλοι μαέστροι. Θα πω αυτούς που με βοήθησαν στα πρώτα μου βήματα, ο Θωμάς Ράϊος, ήμουνα πολλά χρόνια βοηθός του, πολύ καλός μαέστρος, ο Άκης Γούναρης. Επίσης στην καριέρα μου με βοήθησαν και πολλοί επιχειρηματίες, ένας εκ αυτών είναι και ο Λεόντης

Ν. Βάνης: Είναι προς τιμή του Λεόντη και κάθε άλλου επιχειρηματία όταν έρχεται κάποιο μεγάλο όνομα και βάζει όρους και αναφέρομαι στην δική σας δουλειά να μην δέχεται να τον επιβάλλει πιο μαέστρο θα έχει στο μαγαζί.

Θ. Αναστασιάδης: Μακάρι να μπορούσαν να το κάνουν όλοι οι επιχειρηματίες. Θέλω να σου πω Νίκο ότι σ΄ αυτό που αναφέρθηκες ότι σε ένα παραδέχομαι τον φίλο μου τον Νικολαΐδη τον μαέστρο που είμαστε και φίλοι και δουλέψαμε παλιά μαζί είπε όχι σε πολλούς καλλιτέχνες, εγώ έχω την δική μου ορχήστρα. Είναι δικά μας παιδιά που ξέρουν και παίζουν, και μάλιστα καλύτερα απ΄ άλλους. Αποδείχθηκε τελικά ότι οι μουσικοί οι δικοί μας είναι πρώτοι, παρ΄ όλο που και στην Αθήνα υπάρχουν και καλοί μουσικοί. Αφού όμως εμείς είμαστε από δω, ξέρουμε τον κόσμο μας και την νοοτροπία του, γιατί να έλθει ένας καλλιτέχνης και να φέρει μαζί του και πέντε μουσικούς. Γι΄ αυτό λοιπόν παραδέχομαι τον Νίκο Νικολαΐδη, ενώ υπάρχουν άλλοι επιχειρηματίες που υποκύπτουν στις απαιτήσεις των καλλιτεχνών.

Ν. Βάνης: Στα τόσα χρόνια της καριέρας σου είδες πολλούς καλλιτέχνες να καβαλούν καλάμι, όπως λέμε στην καθομιλουμένη. Βλέπω επίσης ότι ορισμένοι καλλιτέχνες υποσκάπτουν τους υπολοίπους σε σχήμα.

Θ. Αναστασιάδης: Απαντώ στο πρώτο σκέλος της ερώτησης σου, δυστυχώς είναι πάρα πολλοί. Και αυτό με λυπεί και με θλίβει. Η πίστα και το μικρόφωνο είναι μεγάλη πρόκληση. Βγαίνεις και νομίζεις ότι αμέσως έγινες μεγάλος. Υπάρχει σήμερα η υπεροψία, όχι φυσικά απ΄ όλους, αλλά από ορισμένους. Αυτοί που ξεκινούν με βήματα αργά και είναι προσγειωμένοι με συνέπεια στην δουλειά τους, αυτοί καταξιώνονται στο χώρο τους.

Όταν απότομα ανεβαίνεις έτσι και κατεβαίνεις. Μπορεί να κάνεις σουξέ σήμερα με ένα τραγούδι, και μετά να ξεχαστείς. Εδώ που τα λέμε Νίκο μου η δουλειά αυτή δεν είναι εύκολη και τα κυκλώματα δεν είναι και τόσο καθαρά. Όσον δε αφορά στον αθέμιτο ανταγωνισμό στον οποίο αναφέρθηκες δεν το αφήνω να συμβεί στις “Γοργόνες”. Και θα σου πω και κάτι όποιος αξίζει, πρέπει να πάει μπροστά, Θα συμβάλλω και εγώ.

Το μόνο που θέλω να μου πάρουν ένα τηλέφωνο και να μου πουν ένα ευχαριστώ. Τώρα που ήλθε η συζήτηση καλλιτέχνες από τους λίγους που δούλεψα τόσα χρόνια μαζί είναι ο Τάσος Δημόπουλος, τον αγαπώ πάρα πολύ, γιατί όταν κατέβηκε στην Αθήνα είπε ότι εγώ θέλω μαζί μου τον Θεόφιλο με την ορχήστρα του. Αυτό δεν θα το ξεχάσω ποτέ. Υπάρχουν και καλλιτέχνες που το αναγνωρίζουν. 

Ν. Βάνης: Όλοι οι μουσικοί σας είναι καλά παιδιά και βλέπω ότι έχουν όρεξη για δουλειά.

Θ. Αναστασιάδης: Το κλίμα αυτό το δίνω πρώτος εγώ από την στιγμή που έγώ έχω όρεξη για καλή δουλειά και οι μουσικοί μου είναι καλοί και αγαπούν αυτό που κάνουν. Όλη η ιστορία είναι να αγαπάς αυτό που κάνεις.

Ν. Βάνης: Ποια είναι η άποψη σου για τις καλλιτέχνιδες που εμφανίζονται προκλητικά επάνω στην πίστα;;   

Θ. Αναστασιάδης: Δυστυχώς σήμερα μετράει η προκλητικότητα, κακώς κατ΄ εμέ. Το να ντύνεται μια καλλιτέχνιδα ωραία όλοι το θέλουμε, δεν πρέπει όμως το ντύσιμο να φτάσει στα άκρα.

Ν. Βάνης: Θα πρέπει οι καλλιτέχνες άνδρες και γυναίκες, να πηγαίνουν, να μαθαίνουν ορθοφωνία και βυζαντινή;;

Θ. Αναστασιάδης: Οπωσδήποτε είναι το πρώτο που πρέπει να κάνει ο καλλιτέχνης, για να μπορέσει να προχωρήσει. Τώρα τελευταία βλέπω τα περισσότερα κορίτσια και αγόρια πάνε και μαθαίνουν κατευθείαν ορθοφωνία, επίσης μελετούν και βυζαντινή μουσική, αυτό είναι θετικό. Το πρώτο μέλημα τους πρέπει να είναι οι σπουδές, γιατί και οι μεγάλοι καλλιτέχνες συνεχίζουν να μελετούν ακόμα, άσχετα αν έγιναν μεγάλα ονόματα. Ν. Βάνης: Έχεις δουλέψει με πολλούς που σήμερα έγιναν μεγάλα ονόματα. Θ. Αναστασιάδης: Ναι, έχω συνεργαστεί με πολλούς. Προτιμώ όμως την πόλη μου και τα δικά μας παιδιά, γιατί κανείς αυτό που πιστεύεις σαν μαέστρος. Με τα μεγάλα ονόματα θα πρέπει να υπακούσεις σε ότι θέλουν αυτοί. Εγώ δεν μπορώ να λειτουργήσω έτσι. Έχω δουλέψει με τον Β. Καρρά, τον ζ. Μελά, τον Π. Τερζή, και με πάρα πολλούς ακόμα. Λίγοι είναι αυτοί που έγιναν μεγάλα ονόματα που κράτησαν την ορχήστρα τους από τότε που ξεκίνησαν, απ΄ αυτούς είναι ο Β. Καρράς, και ο ζ. Μελάς. Άλλοι όταν κατέβηκαν στην Αθήνα άλλαξαν και την ορχήστρα τους. Δεν είμαι ο μοναδικός καλός μαέστρος της πόλης μας, υπάρχουν και άλλοι, όπως ο Κίλιας, Ο Νικολαΐδης, ο Δελβός, και ο Κυπαρίσσης.

Ν. Βάνης: Θεόφιλε σ΄ ευχαριστώ θερμά, σου εύχομαι πάντα επιτυχίες και πάνω απ΄ όλα υγεία.

spot_img

Τώρα ζωντανά! Web Radio από το Ελληνικό Φαινόμενο!

 

 

Τελευταία νέα

Η Εύβοια διεκδικεί το Μαρτυρικό Χωριό της.

Ογδόντα χρόνια μετα την αποφράδα ημέρα του Κακολυριάνικου ολοκαυτώματος στις 24 Μαΐου 1944, το χωριό Ταξιάρχες (ή Κακολύρι) της περιοχής Κύμης της Ευβοίας ζητά ακόμη δικαίωση. Εκείνη την ημέρα η Εύβοια έζησε την τραγικότερη στιγμή της σύγχρονης ιστορίας της....

Όταν οι καλλιτέχνες πήγαν στην ΗΠΑ

ΚΟΥΙΖ Κατάλαβαν ότι η πόρτο τραπέζι πρέπει να το βάλουν το μπουκάλι δολάρια 3,500 την τετράδα το δεύτερο 2,000 δολάρια τρίτη 1,000 και πάει λεγόντας ΟΜΟΣ αρκετοί τραγουδιστέ δεν μπορέσαν να γεμίσουν τα μαγαζιά και 'βαλαν ΜΟΝΟ 300 άτομα κρίμα...

Μεγάλες Κυρίες τραγουδούν… στο Μουσικό Βαγόνι Orient Express.

Κάθε Πέμπτη στο Μουσικό Βαγόνι Orient Express, η τραγουδίστρια και ηθοποιός Άρτεμις Ματαφιά παρουσιάζει μια μουσικοθεατρική παράσταση-φόρο τιμής σε εξέχουσες γυναικείες προσωπικότητες του διεθνούς και ελληνικού πενταγράμμου. Mercedes Sosa, Edith Piaf, Milva, Nana Mouskouri, Ρόζα Εσκενάζυ, Maria Callas, Luz Casal,...

ΓΙΑΤΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ Η ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗ

Γράφει ο Λεωνιδας Χρυσανθοπουλος Στις 17 Ιουλιου 2024, η Επιτροπη των Μονιμων Αντιπροσωπων του Συμβουλιου της ΕΕ (COREPER) συμφωνησε  καταρχην,στις προτασεις της Ε.Επιτροπης για το σχεδιο προυπολογισμου της Ευρωπαικης Ενωσης για το 2025.Οι προτασεις αυτές περιεχουν και χρηματοδοτησεις για τα υποψηφια προς...