Τετάρτη, 8 Μαΐου, 2024
ΑρχικήΚαταγγελίεςΘέμα: Διαφθορά συνεχής....

Θέμα: Διαφθορά συνεχής. Έκθεση ατόμων σε κίνδυνο με πιθαότα κατάρρευσης του ηλεκτρικού Σταθμού Αμαρουσίου…

koutsoukosΑναστάσιος Κουτσούκος

Αίτηση Αναφορά Καταγγελία Υπόμνημα Κατατέθηκε στην Εισαγγελία Εφετών κατά της Διαφθοράς με αρ. Πρωτ, 1541/19-7-201

Προς Κύριο Εισαγγελέα

Υπουργείο Περιβάλλοντος, Πολεοδομία -Υπουργείο Υποδομών μεταφορών και Δικτύων
Υπουργό Παιδείας, Δν/ση Πειθαρχικου Β/θμιας Εκπ/σης

ΑΣΠΑΙΤΤΕ  Δ/νση Τριτο/θμιας Εκπ/σης
Υπουργό Δικαιοσύνης

Αττικό Μετρό, ΗΣΑΠ,
ΓΕΔΔ, ΣΕΔΔ, ΣΔΟΕ, Βουλευτές. ΜΜΕ.

«Έλεος, δεν μπορεί να πεθάνει όλος ο κόσμος για να μένει το ζεύγος Πατούλη σε «χρυσό σπίτι», όπως οι ίδιοι δηλώνουν». Ανωνύμου

Θέμα: Διαφθορά συνεχής. Έκθεση ατόμων σε κίνδυνο με πιθαότα κατάρρευσης του ηλεκτρικού Σταθμού Αμαρουσίου… Πιθανότητα υποχώρησης των υποστηρίξεων του Ηλεκτρικού Σταθμού Αμαρουσίου, λόγω υπόγειων έργων στην πλατεία Αμαρουσίου – που θα γίνονται δύο χρόνια –  στην βάση των γεφυρών, που στηρίζουν το τρένο ΗΣΑΠ, με αποτέλεσμα να γίνει τραγωδία ανά πάσα στιγμή και να θρηνήσουμε θύματα.

Να ερευνηθεί το ζεύγος Πατούλη για την συμπεριφορά του, τα οικονομικά του  και όχι μόνο, θέλουν οι πολίτες. Να ερευνηθεί το «πόθεν έσχες»  του ζεύγους Πατούλη.

Να ερευνηθεί επειγόντως το έργο από την Κεντρική Πολεοδομία του Υπουργείου και όχι από την πολεοδομία Αμαρουσίου.

Παρόλα αυτά, ενώ εστάλη και καταγγελία στην Γενική Διεύθυνση Μεταφορών  του Υπουργείου Υποδομών μεταφορών και Δικτύων με αρ. πρωτ. Α 58255/3941 της 16-9-2016 η καταγγελία εστάλη πάλι στην Πολεοδομία Αμαρουσίου ( Σχετικό 1.)

Υπάρχουν τα λεφτά, περίπου 5,5 εκατομμύρια ευρώ, για την κατασκευή του παρκινγκ ή έχουν ήδη φαγωθεί – όπως λέγεται, να ερευνηθεί.

Αν η υπόθεση μπει στο αρχείο και γίνει ατύχημα ή δυστύχημα να εευνηθούν οι ευθύνες αυτών που αρχειοθέτησαν την υπόθεση.

Κυρίες Κύριοι,

Βοά η κοινωνία. Καθημερινές είναι οι καταγγελίες, ότι το τρένο του ΗΣΑΠ, στο σταθμό Μαρούσι, που κυκλοφορεί σε γέφυρες ύψους 20 μέτρων περίπου, μπορεί να υποχωρήσει και να θρηνήσουμε δεκάδες ή εκατοντάδες θύματα, γιατί ο Δήμαρχος κ. Γιώργος Πατούλης, σκάβει στην βάση των γεφυρών και ανά πάσα στιγμή , λένε, το κακό μπορεί να γίνει!

Ποιος θα πληρώσει για την βεβαίωση «δήθεν στατικότατος του έργου», όταν τα κακό γίνει, ακόμα και μετά από πολλά χρόνια? Να οριστούν πραγματογνώμονες από το υπουργείο Περιβάλλοντος και Δικαιοσύνης νε επανεξετάσουν την στατικότατα και σκοπιμότητα του «έργου!

Οι παλιές γέφυρες του ΗΣΑΠ στο Μαρούσι είναι ήδη βεβαρυμμένες από το τρένο και έχουν ήδη υποστεί υποστύλωση μην καταρρεύσουν, με χρήματα της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Πώς κάτω από τις υποστυλωμένες γέφυρες θα σκάψει ο κ. Γιώργος Πατούλης, για να φτιάξει «υπόγειο πάρκιν», σε βάθος άλλων 20 μέρων πρέπει να ελεγχτεί αμέσως.

 

Ο κ. Δορύλαος Κλαπάκης από πλευράς του συνδυασμού Για Ένα Νέο Μαρούσι, ο κ. Δορύλαος Κλαπάκης χαρακτήρισε την πλατεία Ευτέρπης ως «ακατάλληλο χώρο» για τη δημιουργία υπόγειου χώρου στάθμευσης, λέγοντας ότι «ήταν μία ιδέα και συμφωνία της διοίκησης Τζανίκου, που ούτε η ίδια δεν τόλμησε να υλοποιήσει».

Ο ίδιος χαρακτήρισε ως «εξευτελιστικό» το τίμημα των 2.000 ευρώ τον μήνα, και προειδοποίησε ότι, εάν προχωρήσει το έργο, «το επόμενο πρωί όλα τα στοιχεία θα πάνε στον Εισαγγελέα». Να κληθεί ο κ. Δορύλαος Κλαπάκης να καταθέσει τα στοιχεία που έχει.

Κυρίες, Κύριοι,

Ποια η σκοπιμότητα του έργου « υπόγειο πάρκινγ», πλατείας Ευτέρπης στο Μαρούσι, όταν σε 10 μέτρα στην Θέμιδος υπήρχε παρκινγκ και το κλείσανε? Τι σημαίνει «αρπαχτή»? Υπάρχουν τα λεφτά, περίπου 5,5 εκατομμύρια ευρώ για την κατασκευή του πάρκιν ή έχουν ήδη φαγωθεί – όπως λέγεται –  και συμφέρει τον κ. Πατούλη η ακύρωση ή η αναβολή του έργο,  για να φύγει μετά και να πολιτευτή ως βουλευτής κόμματος?

Σκάβει η εταιρία ακόμα και στην βάση του ασανσέρ, που ανεβάζει τον κόσμο προς την κατεύθυνση Κηφισίας. Δηλ. ανά πάσα στιγμή το ασανσέρ βρίσκεται στον αέρα…. με τα ανάλογα τραγικά αποτελέσματα! Δεν μπορεί οι επιβάτες του ΗΣΑΠ, να ζουν με τον φόβο ότι ανά πάσα στιγμή. μπορεί να συμβεί κάτι στο ασανσέρ του ΗΣΑΠ και πολλοί πάνε με τα πόδια…!

Γιατί έχει κάνει οδικό «σαλίγκαρο» όλο το Μαρούσι?

Γιατί δεν φτιάχνει, λένε,  νέα σταθμό ΗΣΑΠ μεταξύ Νεραντζιώτισσας και Αμαρουσίου να εκτονωθεί η κατάσταση? Θα γίνει και τέταρτη γραμμή μετρό, που θα φτάνει στον ηλεκτρικό Σταθμό Αμαρουσίου?

Σύμφωνα με τη Μελέτη Ανάπτυξης Μετρό (1995 – 1999), στο εγκεκριμένο Σχέδιο Ανάπτυξης του Μετρό της Αθήνας προβλεπόταν η κατασκευή δύο νέων Επεκτάσεων που ουσιαστικά θα αποτελούσαν κλάδους των υφιστάμενων Γραμμών, δηλαδή της Γραμμής 2 (Πανεπιστήμιο – Εξάρχεια – Αλεξάνδρας – Δικαστήρια – Κυψέλη – Γαλάτσι – ‘Αλσος Βεΐκου) και της Γραμμής 3 (Πανόρμου – Φάρος – Σίδερα -ΟΑΚΑ – Παράδεισος – Μαρούσι).

Γιατί να συγκεντρωθούν όλα αυτά μαζί με υπόγειο παρκινγκ σε ένα σημείο? Γιατί δεν κάνει το Πάρκινγ κάπου αλλού?

Οι συνεχείς δονήσεις το υπόγειο παρκινγκ, μπορεί να οδηγήσει σε κατάρρευση των γεφυρών που στηρίζουν τους συρμούς ΗΣΑΠ – πολλών τόνων βάρους, ακόμα και μετά 10 χρόνια.

Να ερευνηθεί επειγόντως το έργο από την Κεντρική Πολεοδομία του Υπουργείου και όχι από την πολεοδομία Αμαρουσίου. Και γιατί δεν ερευνά η κεντρική πολεοδομία του Υπουργείου υποδομών?

Παρόλα αυτά, ενώ εστάλη και καταγγελία στην Γενική Διεύθυνση Μεταφορών  του Υπουργείου Υποδομών μεταφορών και Δικτύων με αρ. πρωτ. Α 58255/3941 της 16-9-2016 η καταγγελία εστάλη πάλι στην Πολεοδομία Αμαρουσίου ( Σχετικό 1.)

 Επίσης, όλο το Μαρούσι έχει σκαφτεί – σκάβεται από το 2002 – στα ίδια σημεία και βάζουν και βγάζουν μυτερά  πλακάκια, πέτρες, και ανώμαλης επιφάνειας πλάκες,  – συμφερόντων πρώην Δημάρχου σε πολλά σημεία, για να κλείσει η αγορά και να πάει ο κόσμος μόνο στο The Mall λένε οι πολίτες. Πολλοί πολίτες σκοντάφτουν και τραυματίζονται κάθε μέρα… Ο κ. Πατούλης συνεχίζει τα δήθεν «έργα του προηγούμενου, λέγεται.

 Σημειωτέον ο κ. Πατούλης είναι Δήμαρχο Αμαρουσίου και έχει πολλές άλλες ιδιότητες και ειδική προβολή από κανάλια «λόγω των χρημάτων στην επικοινωνία από τον Δήμο λένε. Να ερευνηθούν τα ανωτέρω.  και η σύζυγός κ. Μαρίνα Πατούλη, δημόσιος υπάλληλος φιλόλογος διορισμένη στην Κεφαλονιά, φέρεται Αντιδήμαρχος Πεύκης – Λυκόβρυσης… δηλ. έχουν πιάσει όλα τα πόστα… κλπ…

Αν είναι Δημόσιος υπάλληλος η σύζυγός κ. Μαρίνα Πατούλη, δεν μπορεί να μισθοδοτείται και ως Αντιδήμαρχος Πεύκης και πρέπει να ερευνηθεί.

 

Κυρίες, Κύριοι

 

Εγώ ο ίδιος «σκόνταψα και τραυματίστηκα» , σε δήθεν έργο, στις 9.00 π.μ. στις 23- 6 -2016  στην Κηφισίας 55 μπροστά στο μαγαζί της κ. Μιραράκη, πριν την στάση «Παράδεισος». Χτύπησα στο χέρι, την κνήμη και το καρπό τα γόνατα και την κοιλιά και πήγα στο ΙΚΑ Λ. Αλεξάνδρας με ακατάσχετους πόνους και έβγαλα ακτινογραφίες στο χέρι και αγκώνα στις 23- 6 -2016. Στην είσοδο του ΙΚΑ συνάντησα την δικηγόρο κ. Κ.Ι. την οποία έχω μάρτυρα.

 Σχετικό 2

 Εγώ ο ίδιος σκόνταψα, χτύπησα τραυματίστηκα  σε δήθεν έργο, στις 9.00 π.μ. στις 23- 6 -2016  στην Κηφισίας, πριν την στάση «Παράδεισος».  Ανωτέρω οι φωτογραφίες στην Κηφισίας 55.  Χτύπησα στο χέρι, την κνήμη και το καρπό τα γόνατα και την κοιλιά και πήγα στο ΙΚΑ Λ. Αλεξάνδρας με ακατάσχετους πόνους και έβγαλα ακτινογραφίες στο χέρι και αγκώνα στις 23- 6 -2016. Είχα και έχω ως σήμερα ακατάσχετους πόνους. Έχει μαυρίσει το αριστερό μου χέρι. ΄Εκανα εξετάσεις τέλη Αυγούστου 2016 και βιοψία στο Νοσοκομείο Συγγρού.

Στην είσοδο του ΙΚΑ συνάντησα την δικηγόρο κ. Κ.Ι. την οποία έχω μάρτυρα. Με τους οξείς πόνους δεν μπόρεσα να δώσω μόνος μου  την βαθμολογία στους μαθητές στις 27-6-2015 και  με βοήθησε και τους έδωσε η συνάδελφος κ. Λεβέντη την οποία καλώ μάρτυρα, όπως και την κ. υποδιευθύντρια.

Για τους λόγους αυτούς, αν το συγκεκριμένο έργο είναι του Δήμου Αμαρουσίου  μηνύω ως δημότης Αμαρουσίου και επιβάτης ΗΣΑΠ και ΕΘΕΛ  τον κ. Γιώργο Πατούλη Δήμαρχο Αμαρουσίου ή όποιον είναι υπεύθυνος – γιατί ως σήμερα, δεν έμαθα ποιος είναι υπεύθυνος – και δηλώνω παράσταση πολιτικής αγωγής κατά παντός 43 ευρώ.

Παρακαλώ επίσης,  να ελεγχτούν  οι «φιλανθρωπικές δραστηριότητες του ζεύγους Πατούλη ή η συλλογή φαρμάκων γίνονται κατόπιν σχετικής «άδειας» ή μόνοι τους κάνουν δήθεν φιλανθρωπίες» με τα λεφτά του κοσμάκη, κατά το «τζάμπα μάγκες»,  λένε οι πολίτες? Πού πάνε τα φάρμακα και τα έσοδα των εράνων?

 Με ποια άδεια και ΑΦΜ γίνονται οι έρανοι?… Πού καταλήγουν τα χρήματα?

ΜΕΡΟΣ Α΄

Έκθεση ατόμων σε κίνδυνο. Πιθανότητα υποχώρησης των υποστηρίξεων του Ηλεκτρικού Σταθμού Αμαρουσίου, λόγω υπόγειων έργων στην πλατεία Αμαρουσίου στην βάση των γεφυρών που στηρίζουν το τρένο ΗΣΑΠ, με αποτέλεσμα να γίνει τραγωδία ανά πάσα στιγμή…

Δείτε δημοσιεύματα.

Ειστε Εδω: ΑρχικήΔήμοι»Μαρούσι»Ποιότητα ζωής»Πάρκινγκ πλατείας Ευτέρπης: «Έργο πνοής» ή «καταστροφή για την πόλη»;

Πάρκινγκ πλατείας Ευτέρπης:  «καταστροφή για την πόλη»;

697 Προβολές

By Ενυπόγραφα on Πέμπτη 25 Ιουνίου 2015 11:39 Ποιότητα ζωής

«Ο σχεδιαζόμενος υπόγειος χώρος στάθμευσης στην πλατεία Ευτέρπης στο Μαρούσι έχει απασχολήσει έντονα το Δημοτικό Συμβούλιο της πόλης, κάτι που επαναλήφθηκε και κατά τη συνεδρίαση της Τρίτης 23 Ιουνίου 2015.

Η συζήτηση ξεκίνησε με αφορμή την έγκριση προσωρινών κυκλοφοριακών ρυθμίσεων για την υλοποίηση του έργου, αλλά εξελίχθηκε σε αντιπαράθεση πλειοψηφίας και μειοψηφίας σχετικά με το πόσο και πώς θα επηρεάσει τον χαρακτήρα του κέντρου του Αμαρουσίου.

Λευτέρης Μαγιάκης: Θα προσφύγουμε για να το ακυρώσουμε

Λευτέρης Μαγιάκης

Ο επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας (Ενότητα Ανατροπή και Έργο για το Μαρούσι) υποστήριξε ότι το συγκεκριμένο έργο θα χαρακτηρίσει την πόλη για «τα επόμενα 50 χρόνια» και θα επιφέρει σημαντικές αρνητικές επιπτώσεις στον «παραδοσιακό χαρακτήρα» του Αμαρουσίου.

Ο κ. Λευτέρης Μαγιάκης τόνισε ότι η παράταξή του αναγνωρίζει την ανάγκη δημιουργίας χώρου στάθμευσης στο κέντρο της πόλης, αλλά χαρακτήρισε την επιλογή της πλατείας Ευτέρπης ατυχή για δύο κυρίως λόγους. Ο πρώτος είναι το γεγονός, όπως είπε, ότι, κατά διεθνή πρακτική, «ποτέ δεν στήνεις χώρο στάθμευσης στην καρδιά του κέντρου μιας πόλης, αφού αυτό θα αυξήσει κατακόρυφα τους κυκλοφοριακούς φόρτους». Ο δεύτερος λόγος είναι ότι η πλατεία Ευτέρπης προτείνεται από την Αττικό Μετρό ως χώρος για την κατασκευή σταθμού, στο πλαίσιο επέκτασης του δικτύου της, κι αν αυτό δεν γίνει (σ.σ.: λόγω της κατασκευής του χώρου στάθμευσης), τότε η επόμενη λύση θα είναι η παρακείμενη πλατεία Γαρδέλη. «Θα θυσιάσουμε και θα εξαφανίσουμε τη συγκεκριμένη πλατεία», αναρωτήθηκε ο κ. Λ. Μαγιάκης, προσθέτοντας ότι το όφελος του Δήμου από τη λειτουργία του πάρκινγκ θα είναι «μηδαμινό» («μόλις 30.000 ευρώ ετησίως, για έναν χώρο 2,5 στρεμμάτων», όπως ανέφερε).

Ο επικεφαλής της μείζονος ζήτησε από τη διοίκηση να αποσύρει το θέμα και να προχωρήσει σε δημόσια διαβούλευση προκειμένου να πάρουν θέση οι κάτοικοι και οι έμποροι της περιοχής, ενώ αναφέρθηκε και στη μεγάλη ταλαιπωρία που θα υποστούν οι καταστηματάρχες της περιοχής.

Σε περίπτωση που η διοίκηση επιμείνει στη θέση της, ο κ. Λ. Μαγιάκης προειδοποίησε ότι η παράταξή του δεν θα καταψηφίσει μόνο την εισήγηση, αλλά θα προσφύγει αρμοδίως για να ακυρώσει το έργο. «Κι αυτό το λέω για να το ακούσει και ο Δήμος και ο ανάδοχος», συμπλήρωσε με έμφαση ο κ. Λ. Μαγιάκης.

Δορύλαος Κλαπάκης: Έργο καταστροφικό για την πόλη

Δορύλαος Κλαπάκης

Από πλευράς του συνδυασμού Για Ένα Νέο Μαρούσι, ο κ. Δορύλαος Κλαπάκης χαρακτήρισε την πλατεία Ευτέρπης ως «ακατάλληλο χώρο» για τη δημιουργία υπόγειου χώρου στάθμευσης, λέγοντας ότι «ήταν μία ιδέα και συμφωνία της διοίκησης Τζανίκου, που ούτε η ίδια δεν τόλμησε να υλοποιήσει».

Ο ίδιος χαρακτήρισε ως «εξευτελιστικό» το τίμημα των 2.000 ευρώ τον μήνα, και προειδοποίησε ότι, εάν προχωρήσει το έργο, «το επόμενο πρωί όλα τα στοιχεία θα πάνε στον Εισαγγελέα».

Τέλος, κατήγγειλε τη διοίκηση ότι δεν έχει δώσει τα πλήρη στοιχεία που αφορούν στο έργο.

Τάσος Σπυρόπουλος: Κοστολογείται το δικαίωμα πρόσβασης στο κέντρο

Τάσος Σπυρόπουλος

Από τους Εκτός των Τειχών, ο κ. Τάσος Σπυρόπουλος εξέφρασε την «έκπληξή» του για το γεγονός ότι όλοι θεωρούν «αυτονόητο» ότι η πρόσβαση στο κέντρο πρέπει να γίνεται «υποχρεωτικά με το αυτοκίνητο».

Επίσης, χαρακτήρισε ως «ανήκουστο» να σχεδιάζεται υπόγειος χώρος στάθμευσης δίπλα σε σταθμό του ΗΣΑΠ, γεγονός που -όπως τόνισε- θα επιβαρύνει σημαντικά τον κυκλοφοριακό φόρτο στην είσοδο και την έξοδο του κέντρου.

Κρίνοντας ως «αποσπασματικές» τις ενέργειες της διοίκησης, την κάλεσε να προχωρήσει σε συνολικό σχεδιασμό, με περιμετρικούς σταθμούς στάθμευσης, και όχι να κοστολεί την πρόσβαση στο κέντρο της πόλης, στη βάση του ανταποδοτικού οφέλους, «κομίζοντας κέρδη στην ανάδοχο εταιρεία και όχι στον Δήμο».

Κώστας Βλάχος: Δεν είμαστε υπεύθυνοι για την ταλαιπωρία των καταστηματαρχών

Κώστας Βλάχος

Ο επικεφαλής της παράταξης Μαρούσι η Πόλη μας δήλωσε ότι είναι αντίθετος με το σχεδιαζόμενο έργο, αν και έκρινε ότι οι μελέτες και οι ρυθμίσεις είναι «απαραίτητες στην παρούσα φάση». Ο κ. Κώστας Βλάχος πρόσθεσε, ωστόσο, ότι «η μειοψηφία δεν έχει την ευθύνη για τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις και την ταλαιπωρία που θα υποστούν οι καταστηματάρχες και οι κάτοικοι και μάλιστα λίγο μετά την αντίστοιχη ταλαιπωρία, λόγω της υλοποίησης του έργου της βιοκλιματικής ανάπλασης».

Δήμαρχος: Θα υλοποιήσουμε το όραμά μας για την πόλη

Γιώργος Πατούλης

Ο δήμαρχος Αμαρουσίου, στην τοποθέτησή του, έκανε λόγο για «ένα έργο που αποτελεί τμήμα ενός συνολικότερου πλάνου ανάπλασης της πόλης, που παλεύουμε για χρόνια», ενώ χαρακτήρισε αναγκαία την ύπαρξη χώρου στάθμευσης στο κέντρο, «προκειμένου να περιοριστούν οι άσκοπες μετακινήσεις με Ι.Χ., που επιβαρύνουν το περιβάλλον της πόλης».

Ο κ. Γιώργος Πατούλης ανέφερε ότι η διοίκηση αναζήτησε άλλους χώρους για τη δημιουργία του πάρκινγκ (σ.σ.: αναφέρθηκε στις περιπτώσεις του χώρου στη συμβολή της Λ. Κηφισίας και Βασ. Σοφίας και στο Κλειστό Γυμναστήριο «Σπ. Λούης»), προσπάθειες που, όπως είπε, «σκόνταψαν» είτε στο ιδιοκτησιακό καθεστώς, είτε στα προσκόμματα που πρόβαλε η κεντρική εξουσία.

Ο δήμαρχος αναφέρθηκε, επίσης, στον «σκληρό αγώνα που έδωσε η διοίκηση» για να προχωρήσει το έργο του υπόγειου χώρου στάθμευσης, το οποίο όπως τόνισε χαρακτηριστικά «δεν είναι μονοσήμαντο, αλλά θα αποτελεί την αρχή του αναπλασμένου κέντρου της πόλης». Όπως τόνισε, πάνω από τον υπόγειο χώρο θα υπάρχει η αναπλασμένη πλατεία, η οποία θα φιλοξενεί ένα οικόσημο της πόλης (αρχιτεκτονικό σιντριβάνι) και θα λειτουργεί ως πύλη εισόδου στην πόλη.

Καταλήγοντας, ο κ. Γ. Πατούλης είπε ότι η διοίκηση, «ακόμη και υπό τις δύσκολες οικονομικές συνθήκες», θα υλοποιήσει το «όραμά» της για την ανάπλαση του κέντρου και κάλεσε όλες τις παρατάξεις «να αγκαλιάσουν το τολμηρό, αλλά υλοποιήσιμο εγχείρημα του Δήμου».

Τελικώς, το θέμα πέρασε κατά πλειοψηφία από το Δημοτικό Συμβούλιο, με τις παρατάξεις Ενότητα Ανατροπή και Έργο για το Μαρούσι κι Εκτός των Τειχών να καταψηφίζουν και την παράταξη Μαρούσι η Πόλη μας να ψηφίζει «παρών». Ο κ. Δορύλαος Κλαπάκης είχε αποχωρήσει κατά τη διάρκεια της συζήτησης, ενώ οι εκπρόσωποι της Λαϊκής Συσπείρωσης απουσίαζαν από τη συνεδρίαση του Σώματος.

σε νέα δοκιμασία τουλάχιστον για τα επόμενα δύο χρόνια, εισέρχεται το κέντρο του Αμαρουσίου, που θα κληθεί να τα βγάλει πέρα με μια σειρά δραματικών αλλαγών, ειδικά στην κυκλοφορία και τη στάθμευση.

Μετά την ανάπαυλα που µεσολάβησε από την πρόσφατη βιοκλιµατική ανάπλαση, το κέντρο του Αµαρουσίου θα «δοκιµαστεί» για πολλοστή φορά την τελευταία δεκαετία, λόγω της έναρξης του έργου κατασκευής υπόγειου πάρκινγκ στην πλατεία Ευτέρπης.

Ρεπορτάζ: Γιάννης Μπεθάνης

Οι σχετικές διαδικασίες για να ανάψει το «πράσινο φως» έχουν ήδη ολοκληρωθεί, ωστόσο, αυτό που απέµενε έως ότου ξεκινήσει το έργο, ήταν το πολύ σηµαντικό κοµµάτι των κυκλοφοριακών ρυθµίσεων πέριξ του εργοταξίου. Κι εδώ αρχίζουν και πάλι τα δύσκολα για τους καταστηµατάρχες, τους πεζούς και τους οδηγούς, όπως φαίνεται από τις ρυθµίσεις που εγκρίθηκαν κατά πλειοψηφία από το ∆ηµοτικό Συµβούλιο, την Τρίτη 8 ∆εκεµβρίου, µε αρνητική σύσσωµη τη µειοψηφία (απόντων των µελών της ΛΑΪΚΗΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ που είχαν αποχωρήσει νωρίτερα διαµαρτυρόµενοι για τον εν γένει τρόπο διεξαγωγής των τελευταίων συνεδριάσεων του Σώµατος).

Για τα επόµενα δυο χρόνια, η ιστορική και εµπορική «καρδιά» του Αµαρουσίου θα κληθεί να τα βγάλει πέρα τόσο ως προς την καθηµερινή της λειτουργία όσο και ως προς την αγοραστική της κίνηση µε µια σειρά δραµατικών αλλαγών, ειδικά στην κυκλοφορία και τη στάθµευση, ενώ και οι µαγαζάτορες που βρίσκονται έναντι της πλατείας θα δουν το χώρο µπροστά από τα καταστήµατά τους να µειώνεται θεαµατικά, δυσχεραίνοντας την πρόσβαση των διερχόµενων και εν δυνάµει πελατών τους.

Η εισήγηση της διοίκησης Πατούλη, ο οποίος έχει κατ’ επανάληψη επιµείνει στην κατασκευή του πάρκινγκ ως «προεξάρχον έργο του προεκλογικού προγράµµατος του συνδυασµού, το οποίο και εγκρίθηκε κατά συντριπτική πλειοψηφία από τους Μαρουσιώτες στις τελευταίες δηµοτικές εκλογές», δεν πέρασε χωρίς εσωτερικούς κραδασµούς. Σύµφωνα µε έγκυρες πληροφορίες της ΑΜΑΡΥΣΙΑΣ, της συνεδρίασης του ∆ηµοτικού Συµβουλίου προηγήθηκε έντονη προσυνεδρίαση του συνδυασµού της πλειοψηφίας, στην οποία ακούστηκαν έντονες ενστάσεις από µέλη ως προς τη δυσλειτουργία που θα επιφέρει στο εµπορικό κέντρο η εκτεταµένη σειρά κυκλοφοριακών και άλλων ρυθµίσεων. Ωστόσο, οι ενστάσεις αυτές ουδέποτε καταγράφηκαν και από τα επίσηµα µικρόφωνα του ∆ηµοτικού Συµβουλίου, καθώς κατά την ψηφοφορία δεν υπήρξε καµία διαρροή ψήφου από την πλευρά της διοικούσας παράταξης.

Οι ενστάσεις και οι ανησυχίες της µειοψηφίας

Έντονες, ωστόσο, ήταν οι ενστάσεις από την πλευρά της µειοψηφίας. Η Κατερίνα Ψάλτη (ΕΝΟΤΗΤΑ, ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΕΡΓΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΡΟΥΣΙ) κατέθεσε τον προβληµατισµό της για τις ρυθµίσεις που µεταφέρουν την πιάτσα των ταξί και την αφετηρία-τερµατισµό τριών γραµµών της δηµοτικής συγκοινωνίας σε τµήµα της κοµβικής οδού Βασ. Όλγας (την οποία, µαζί µε την κάθετη 28ης Οκτωβρίου χρησιµοποιούν οι οδηγοί για να βγουν προς Πεύκη και προς Λ. Κηφισιάς, αλλά και ουκ ολίγες λεωφορειακές γραµµές του ΟΑΣΑ), αµφισβητώντας έντονα αν µπορεί ο δρόµος αυτός µε το µήκος που έχει να υποδεχθεί και να αντεπεξέλθει στον προβλεπόµενο φόρτο. Παράλληλα, οι µετατροπές και στην κίνηση των οχηµάτων προς Πεύκη και Λ. Κηφισιάς που προβλέπουν το γύρο ενός ολόκληρου τετραγώνου µέσα από στενούς δρόµους, αποτέλεσαν ένα ακόµη βέλος στη φαρέτρα των επιχειρηµάτων της κ. Ψάλτη, όπως και ο περιορισµός στο 1,25 µ. της έκτασης του πεζοδροµίου µπροστά από τα καταστήµατα που βρίσκονται επί της πλατείας Ευτέρπης, υποστηρίζοντας ότι θα τα «πνίξει» αγοραστικά.

Από την άλλη, ο επικεφαλής του συνδυασµού ΓΙΑ ΕΝΑ ΝΕΟ ΜΑΡΟΥΣΙ ∆ορύλαος Κλαπάκης έθεσε µια ακόµη σηµαντική παράµετρο, αυτή της τελικής χρονικής διάρκειας του έργου. Λαµβάνοντας προφανώς υπόψη την εµπειρία από αντίστοιχα έργα σε άλλες περιοχές του Αµαρουσίου, αναρωτήθηκε «αν τελικά το έργο διαρκέσει όντως µόνο 2 χρόνια», εκτιµώντας ότι «σε περίπτωση που κάποιος προσφύγει στις αρµόδιες αρχές για να το σταµατήσει ή που βρεθούν αρχαία, κάτι που είναι πιθανό, τότε το έργο θα παραµείνει εκεί ανολοκλήρωτο για πολλά χρόνια». Και πρόσθεσε: «Κι όλα αυτά για να παίρνει ∆ήµος µόλις 2.500 ευρώ το µήνα, έχοντας παραχωρήσει δωρεάν το χώρο στην ανάδοχο εταιρεία. Όσο για το επιχείρηµα της ανακούφισης του προβλήµατος στάθµευσης και της µετεπιβίβασης στο Μετρό µέσω του πάρκινγκ, απλά υπενθυµίζουµε ότι η στάθµευση σε αυτό δεν θα είναι δωρεάν, αλλά θα πρέπει να πληρώνουν οι οδηγοί». Τέλος, ο κ. Κλαπάκης πρότεινε να συσταθεί διαπαραταξιακή επιτροπή που θα εξετάσει τους χώρους που µπορούν να λειτουργήσουν ως πάρκινγκ στην ευρύτερη περιοχή του µαρουσιώτικου κέντρου, υποστηρίζοντας ότι «υπάρχουν τέτοιοι χώροι και µπορούµε να τους χρησιµοποιήσουµε».

Από την πλευρά του ο Τάσος Σπυρόπουλος (ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΤΕΙΧΩΝ), αφού υπενθύµισε ότι η παράταξή του είναι εξ αρχής αντίθετη στην κατασκευή πάρκινγκ «στο κέντρο της πόλης και µάλιστα σε περιορισµένο χώρο», όπως είπε, εξέφρασε την εκτίµηση ότι «πολύ δύσκολα θα έχει ολοκληρωθεί το έργο εντός διετίας, ενώ για όσο διαρκέσει η κατασκευή θα δούµε σε µικρογραφία όσα θα ζούµε εις το διηνεκές στο κέντρο της πόλης, αφού η ταλαιπωρία δεν πρόκειται να σταµατήσει µε τη λειτουργία του πάρκινγκ

ΜΕΡΟΣ Β΄

«Η υπόθεση φιλολόγου δημοσίου υπαλλήλου Μαρίνας Σταυρακάκη – Πατούλη, θα δοκιμάσει το υπάρχον «σύστημα» και θα φέρει στο φως  « το κάλυψέ με να σε καλύψω»

Ανωνύμου

Θέμα: Η κ. Πατούλη Σταυρακάκη είναι διορισμένη στην Κεφαλονιά ως φιλόλογος δημόσιος υπάλληλος, διδάσκει σε σχολείο της Πεύκης – ενώ τόσες φτωχές φιλόλογοι δεν παίρνουν απόσπαση. Η ίδια δηλώνει  – είναι και Αντιδήμαρχος Πεύκης ταυτόχρονα. Δεν μπορεί να μισθοδοτείται ως διορισμένη Φιλόλογος και ως Αντιδήμαρχος Πεύκης Λυκόβρυσης. Αυτό  πρέπει να ερευνηθεί, γιατί είναι παράνομο. Αποσπάστηκε και στην ΑΣΠΑΙΤΕ?

Οι προκλητικές εμφανίσεις της φιλολόγου δημοσίου υπαλλήλου κ. Πατούλη Σταυράκη Μαρίνας, όπως αυτές διατυπώνονται σε εφημερίδες τηλεοράσεις και ιντερνέτ.  Να ερευνηθεί αν εμπίπτει στην διάταξη «περί ανάρμοστης συμπεριφοράς δημοσίου υπαλλήλου εντός και εκτός υπηρεσίας» και άλλους ποινικούς νόμους π.χ. «διαφθοράς από κοινού» κλπ…

Όλα στο σπίτι του κ. Πατούλη,  είναι χρυσός δηλώνει η ίδια κ. Πατούλη.

Το ΣΔΟΕ και το Υπουργείο Παιδείας,  τι λέει επί αυτού.

Κυρίες Κύριοι,

Να ερευνηθεί η συμπεριφορά της φιλολόγου κ. Πατούλη Μαρίνας, με βάσει το Πειθαρχικό δίκαιο δημοσίων υπαλλήλων, για φωτογραφίες με φόντο χρυσό σπίτι,  σε καιρούς οικονομικής κρίσης, φτώχειας και υποσιτισμού των μαθητών. Να ερευνηθεί αν εμπίπτει στην διάταξη «περί ανάρμοστης συμπεριφοράς δημοσίου υπαλλήλου εντός και εκτός υπηρεσίας».

Η κ. Πατούλη Μαρίνα είναι διορισμένη στην Κεφαλονιά, ως δημόσιος υπάλληλος, διδάσκει με απόσπαση  σε σχολείο της Πεύκης – ενώ τόσες φτωχές φιλόλογοι δεν παίρνουν απόσπαση αλλά η προστάτρια δήθεν των πτωχών παίρνει συνεχείς αποσπάσεις στην Αθήνα κάθε χρόνο. Είναι και αντιδήμαρχος Πεύκης ταυτόχρονα, πρέπει να ερευνηθεί, γιατί είναι παράνομο. Αποσπάστηκε και στην ΑΣΠΑΙΤΕ?

Θυμίζουμε ότι εκατοντάδες δημόσιοι υπάλληλοι, είχαν βγει σε αργία για ανάρμοστη συμπεριφορά και κάποιοι «τύποι σαν τον κ. Πατούλη»,  χαμογελούσαν και ήταν υπέρ της αργίας και της εφαρμογής της «ανάρμοστης συμπεριφοράς»! Αλλά όταν πρόκειται για την κ. Πατούλη, δεν υπάρχει πειθαρχικό δ΄και, όταν δήθεν φωτογραφίζετα το καλοκαίρι του 2016  εκ «του όπισθεν» με «καυτό μαγιό» στην Κεφαλονιά όπου δήθεν υπηρετεί μόνο μια μέρα το καλοκαίρι!

Τώρα η «δεύτερη φορά αριστερή κυβέρνηση»,  θα αποδείξει αν είναι «αριστερή» και αν θα ασκήσει ΕΔΕ και πειθαρχική δίωξη κατά της κ. Πατούλη Σταυρακάκη Μαρίνας, φιλολόγου σε σχολείο της Β΄ Αθήνας, όπου αποσπάται από την Κεφαλονιά, και προκλητικό τρόπο, λένε οι καθηγητές που δεν παίρνουν απόσπαση!. Αν δεν ασκήσει ΕΔΕ  η «δεύτερη φορά αριστερή κυβέρνηση»,   θα δικαιωθούν οι απόψεις, ότι ο ένας «δήθεν αριστερός» καλύπτει τον άλλον «δήθεν δεξιό» και αν βρουν κανένα «θύμα το ταράζουν όλοι μαζί στις ΕΔΕ», όπως θα δικαιωθούν οι απόψεις    περί «υπερκομματικών συμμοριών και παρα-εκπαιδευτικών κυκλωμάτων» που λυμαίνονται την παιδεία.

Σημειώνουμε ότι σε Πειραματικό σχολείο της Αθήνας ΠΣΠΑ,  καθηγητές βοηθούσαν παιδιά φτωχά και τους αγόραζαν κρυφά σάντουιτς να μην λιποθυμάνε από την πείνα και έχουν ποινική κατηγορία ότι δήθεν συκοφάντησαν την Διευθύντρια ότι δεν έκανε τίποτα για τα φτωχά παιδιά!

Τώρα που η κ. Πατούλη Σταυράκη δηλώνει, ότι έχει «χρυσό σπίτι και δίπλα στον Σταθμό Αμαρουσίου υπερήλικας γυναίκα κοιμάται στο παγκάκι και στα σχολείο, συνεχίζεται ο υποσιτισμός»,  γιατί δεν πρέπει να ελεγχτεί η κ. Πατούλη για ανάρμοστη συμπεριφορά?

Δίπλα στον ΗΣΑΠ κοιμόταν τις νύχτες φτωχή υπερήλικας. Πώς δεν την είδε η πονόψυχη κ. Πατούλη και ο σύζυγός της,  που δήθεν ενδιαφέρονται για τους φτωχούς, λένε οι πολίτες. Μάλιστα τώρα με τα δήθεν «έργα στο πάρκινγ, έδιωξαν και την υπερήλικα που κοιμόταν νύχτα στο παγκάκι, προφανώς ενημερωμένοι από τις αναφορές μου!

Με ποιο νόμο κάνουν συλλογές φαρμάκων το ζεύγος Πατούλη και άλλους δήθεν εράνους και με ποια άδεια,  και που πάνε τα φάρμακα, να ερευνηθεί. Με ποια άδεια κάνουν εράνους για τους δήθεν φτωχούς και που πάνε τα έσοδα των εράνων, να ερευνηθεί.

‘Έχει βουίξει η Ελληνική κοινωνία, σοκαρισμένη  από το βίντεο της εκπομπής «ρόδιο – αρβύλα» με θέμα το ζεύγος Πατούλη, που έχει αναπαραχθεί από το ιντερνέτ…

 

spot_img

Τώρα ζωντανά! Web Radio από το Ελληνικό Φαινόμενο!

 

 

Τελευταία νέα

Ο Νίκος Βάνης σας εύχεται Χρονιά Πολλά και Κάλο Πάσχα και καλή Ανάσταση.

Το Πάσχα (Πασκαλιά, Λαμπρή, Λαμπροφόρα, Καλολόγος) στολίζεται η εκκλησία με κορδέλες και δεντρολίβανο. Αυτά έκαναν το Χριστός Ανέστη,και αβγά κόκκινα Κεριά, λαμπάδες, φως της Ανάστασης.. Το Πάσχα (Πασκαλιά, Λαμπρή, Λαμπροφόρα, Καλολόγος) στολίζεται η εκκλησία με κορδέλες και δεντρολίβανο. Οι πιστοί παλιότερα...

Μεγάλο Σάββατο Πορεία προς το θείο πάθος.

Τω Αγίω και Μεγάλω Σαββάτω, την θεόσωμον Ταφήν, και την εις Άδου Κάθοδον του Κυρίου και Σωτήρος ημών Ιησού Χριστού εορτάζομεν δι’ ών της φθοράς το ημέτερον γένος ανακληθέν, προς αιωνίαν ζωήν μεταβέβηκε». Tο απόγευμα της Μεγάλης Παρασκευής, αφότου εξέπνευσε...

Η Μεγάλη Πέμπτη σύμφωνα με την Ορθόδοξη Εκκλησία αφιερώνεται στην ανάμνηση τεσσάρων γεγονότων τα οποία περιγράφονται στα Ευαγγέλια.

Η Μεγάλη Πέμπτη σύμφωνα με την Ορθόδοξη Εκκλησία αφιερώνεται στην ανάμνηση τεσσάρων γεγονότων τα οποία περιγράφονται στα Ευαγγέλια και τα οποία συνέβησαν σύμφωνα με τις ευαγγελικές αναφορές λίγο πριν τη Σταύρωση: Ο Μυστικός Δείπνος, το ιερό δείπνο του Ιησού...