Πέμπτη, 21 Νοεμβρίου, 2024
ΑρχικήΝέα της πόληςΗ Fraport κερδίζει...

Η Fraport κερδίζει εκατομμύρια από τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της Ελλάδας για τα ελληνικά συμφέροντα η διάλυση  των αεροδρομίων 

Η Fraport κερδίζει εκατομμύρια από τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της Ελλάδας για τα ελληνικά συμφέροντα η διάλυση  των αεροδρομίων από την Fraport να μη αφήνει της Αεροπορικές Εταιρίες χαμηλού κόστους ή Low Cost να πετάνε Για Παράδειγμα από Θεσσαλονίκη για Χανιά Δεν υπάρχει Πέραν της Aegean Airlines Πτύσει το εισιτήριο κοστίζει 300 euros

Αυτό είναι είναι μονοπώλιο.«Η Ryanair, η Νο 1 αεροπορική εταιρία, σήμερα (11 Απριλίου) ανακοίνωσε την μείωση των δρομολογίων εσωτερικού στην Ελλάδα μεταφέροντας αεροσκάφη από την Αθήνα (1) και τα Χανιά από Θεσσαλονίκη και τα Χανιά Ως αποτέλεσμα της συγκεκριμένης απόφασης, η βάση της Ryanair στα Χανιά θα κλείσει, με συνέπεια την ακύρωση τεσσάρων πτήσεων χαμηλής συχνότητας από τα Χανιά προς το Κατόβιτσε, το Μέμινγκεν, τη Βενετία Τρεβίσο και το Βίλνιους. Η Ryanair θα συνεχίσει τις υπηρεσίες της από Αθήνα προς Μύκονο, Σαντορίνη και Θεσσαλονίκη αυτό το καλοκαίρι. Όλα τα υπόλοιπα δρομολόγια εσωτερικού στην Ελλάδα θα ακυρωθούν Ως αποτέλεσμα της συγκεκριμένης απόφασης, η βάση της Ryanair στα Χανιά θα κλείσει, με συνέπεια την ακύρωση τεσσάρων πτήσεων χαμηλής συχνότητας από τα Χανιά
Ανακοίνωση της Αριστερής Πλατφόρμας μέσω iskra.gr:
“ΠΡΩΤΗ ΠΡΑΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΕΠΕΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΕ ΤΟ TURBO-ΤΑΜΕΙΟ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΩΝ ΤΩΝ 50 ΔΙΣ
H κυβέρνηση με απόφασή της και κατ’ επιταγήν του κατάπτυστου νέου μνημονίου, παρέδωσε και μάλιστα έναντι ευτελούς τιμήματος, τα 14 Περιφερειακά Aεροδρόμια φιλέτα της χώρας, λάφυρο στα γερμανικά συμφέροντα και συγκεκριμένα στη γερμανική εταιρεία Fraport, μετά από σχετική αυθαίρετη εισήγηση της διοίκησης του TAIΠEΔ στις 3 Iουλίου.
H σχετική απόφαση ελήφθη κατά τη διάρκεια του Kυβερνητικού Συμβουλίου Oικονομικής Πολιτικής (KYΣOIΠ) που συνεδρίασε στις 13 Aυγούστου και χθες (17/8) δημοσιεύθηκε στην Eφημερίδα της Kυβέρνησης.
Tην απαράδεκτη απόφαση υπογράφουν ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Γ. Δραγασάκης και οι υπουργοί Oικονομικών Eυκλ. Tσακαλώτος, Oικονομίας Γ. Σταθάκης και Παραγωγικής Aνασυγκρότησης Π. Σκουρλέτης.
Πρόκειται για την πρώτη ιδιωτικοποίηση – ξεπούλημα που υλοποιείται από την κυβέρνηση του ΣYPIZA. Tο τίμημα που θα καταβάλει η Fraport είναι ευτελέστατο και ανέρχεται σε μόλις 1,23 δισ. ευρώ. H υλοποίηση του συγκεκριμένου ”project” περιλαμβανόταν στο μνημόνιο έκτρωμα που έγινε νόμος του κράτους στις 14 Aυγούστου. Δηλαδή η κυβέρνηση έσπευσε μία ημέρα νωρίτερα να υλοποιήσει τη δέσμευση που ανέλαβε μέσω του τρίτου μνημονίου. Tα 14 αυτά περιφερειακά αεροδρόμια είναι της Θεσσαλονίκης, της Kέρκυρας, των Xανίων, της Kεφαλλονιάς, της Zακύνθου, του Aκτίου, της Kαβάλας, της Pόδου, της Kω, της Σάμου, της Mυτιλήνης, της Mυκόνου, της Σαντορίνης και της Σκιάθου”.

Β. Αλεβιζόπουλος: Οι πολίτες θα πληρώσουν την ψευτο-επένδυση της Fraport

Η ΟΣΥΠΑ αγωνίζεται για να αποκαλυφθεί το φιάσκο της ψευτο-επένδυσης που ουσιαστικά είναι κατάσχεση της δημόσιας περιούσιας, σκλαβοπάζαρο του ελληνικού λαού και ένα σύνολο υποχρεώσεων που αναλαμβάνει το ελληνικό δημόσιο απέναντι στους δήθεν επενδυτές» υποστήριξε σε μια ακόμη αποκαλυπτική συνέντευξή του στην ΕΡΤ Ζακύνθου, ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Συλλόγων Υπηρεσιών Πολιτικής Αεροπορίας (ΟΣΥΠΑ), Βασίλης Αλεβιζόπουλος, αναφερόμενος στην υπόθεση της παραχώρησης των 14 περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας στην κοινοπραξία Fraport AG- Slentel Ltd (Ομιλος Κοπελούζου). Όπως είπε, «η σύμβαση δεν είναι αναπτυξιακή και προς όφελος του ελληνικού λαού για αυτό και η υπόθεση του στησίματος αυτής της απάτης έχει πάρει τον δρόμο για τον εισαγγελέα, προκειμένου να διαλευκανθεί πόσα χρήματα τελικά θα δώσει η κοινοπραξία και ποιος ο ρόλος του κράτους». Μάλιστα, όπως υποστήριξε, στη συγκεκριμένη υπόθεση έχουν γίνει παρεμβάσεις σε θεσμούς του κράτους και εκβιασμοί των δανειστών, ενώ, έχει διαπραχθεί ισοπέδωση των δικαιωμάτων των ανθρώπων που εκπορεύονται από το σύνταγμα.
ξεκαθαρίσει εάν τα αεροδρόμια παραχωρήθηκαν μετά από εκβιασμό του Σόιμπλε ή εάν εκτίμησε ότι θα υπάρξει ανάπτυξη των εν λόγω υποδομών και άρα του τουρισμού, ισχυρίστηκε πως το δεύτερο δεν προκύπτει από τη σύμβαση παραχώρησης, καθώς είναι ετεροβαρής. Δηλαδή, όπως ανέφερε, όλα είναι εις βάρος του ιδιοκτήτη-ελληνικού δημοσίου με ανάδειξη ως «κυρίαρχου παίχτη» της ενοικιάστριας-κοινοπραξίας και, μάλιστα, με χρεώσεις που θα κληθεί να πληρώσει ο ελληνικός λαός.

Μεταξύ άλλων, ο κ. Αλεβιζόπουλος, αφού χαρακτήρισε τη Slentel ως «εταιρεία-φάντασμα» αναφέροντας ότι πρόκειται για μια offshore της Κύπρου με μετοχικό κεφάλαιο 5.000 ευρώ για την οποία υπάρχει εισήγηση ορκωτών λογιστών να κλείσει, διερωτήθηκε πως μια εταιρεία όπως η Fraport συνεταιρίστηκε μαζί της και γιατί το Ελεγκτικό Συνέδριο δεν ζήτησε τουλάχιστον τις δραστηριότητες της τελευταίας πενταετίας ή/και το ΤΑΙΠΕΔ τις εκθέσεις των ορκωτών λογιστών. Στη συνέχεια, έκανε λόγο για πλήρη αδυναμία της Fraport να υλοποιήσει όσα υπέγραψε, υποστηρίζοντας ότι, τελευταία, είχε περίπου 1 δις ευρώ σε ολόκληρο τον όμιλο, με υποχρεώσεις οι οποίες μέχρι το 2020 αγγίζουν τα 3 δις 600 εκατ. ευρώ και με νέο αίτημα για δάνειο ύψους 3 δις ευρώ για το αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης, ενώ, η ρευστότητά της είναι μόλις 200 εκατ. ευρώ. Επίσης, είπε ότι, η Fraport Greece
Συγκεκριμένα, ο κ. Αλεβιζόπουλος τονίζοντας ότι, η κυβέρνηση θα πρέπει να
με τον Κοπελούζο και με μετοχικό κεφάλαιο 5 εκατ. ευρώ έχουν ως εγγυητή το ελληνικό δημόσιο. Δηλαδή, όπως με έμφαση επεσήμανε, «ο ενοικιαστής των αεροδρομίων λέει ότι τα μισθώνει για 40 χρόνια και για να είναι σωστός στις υποχρεώσεις του και να δώσει την προκαταβολή καλεί το ελληνικό δημόσιο να εγγυηθεί, γεγονός που γίνεται αποδεκτό στη σύμβαση, όπου προβλέπεται ο ιδιοκτήτης να εγγυηθεί για τις υποχρεώσεις του ενοικιαστή. Βάσει των ευρωπαϊκών αποφάσεων, όποιος μπαίνει εγγυητής σε μεγάλες επενδύσεις αναλαμβάνει και το χρέος στον προϋπολογισμό του, άρα, τους κάνουμε δώρο τα αεροδρόμια ανοίγοντας μια τρύπα 1,2 δις στον προϋπολογισμό για τον Έλληνα φορολογούμενο δίνοντάς τους και μπόνους, αφού το ελληνικό δημόσιο θα επιδοτεί για μια δεκαετία το οικονομικό εγχείρημα του περίπου 1,5 δις ευρώ (1.2 δις προκαταβολή + 330 εκατ. της επένδυσης) διατηρώντας, μεταξύ άλλων, το τέλος εκσυγχρονισμού ανάπτυξης (σπατόσημο).»

Επιπροσθέτως, ο πρόεδρος της ΟΣΥΠΑ, αναρωτήθηκε πως θα κάνει ανάπτυξη η κοινοπραξία όταν έχει δυσκολίες ακόμη και να εκπληρώσει την υποχρέωση της εφάπαξ προκαταβολής, για να συνεχίσει λέγοντας ότι, και η διαφημιζόμενη ανάπτυξη είναι ασαφέστατη (τι θα γίνει και που) και πως αφορά σε ποσό επένδυσης μόλις 330 εκατ. σε 4 χρόνια, εκτιμώντας ότι, τελικά και αυτό ουσιαστικά θα πληρωθεί από το επιβατικό κοινό, μέσω αύξησης τελών. Επιπλέον, ανέφερε ότι, βάσει κανονισμών, θα πρέπει να γυρίσουν πίσω τα συνολικά 370 εκατ. -που αφορούν σε ποσά για τα εν εξελίξει έργα στα αεροδρόμια μέσω κοινοτικών προγραμμάτων- τα οποία ήταν προς όφελος του ελληνικού δημοσίου. Κατέληξε δε, τονίζοντας ότι «καταγγέλλουμε στις Βρυξέλλες, κοινοτικά και κρατική εγγύηση που απαγορεύεται, ενώ, έχει γίνει προσφυγή στην επιτροπή ανταγωνισμού για το μονοπώλιο που θέλει να στήσει η Fraport και για την τιμολογιακή της πολιτική προκειμένου να προστατευθεί το κοινωνικό σύνολο.»

Αναφορικά με το γεγονός ότι, σύμφωνα με πληροφορίες, μετά από αλλεπάλληλες αναβολές η κοινοπραξία αναλαμβάνει Μάρτιο ή Απρίλιο τα περιφερειακά αεροδρόμια ο κ. Αλεβιζόπουλος ισχυρίστηκε πως, κορόιδευαν όταν έλεγαν ότι θα αναλάβουν τον προηγούμενο Νοέμβριο καθώς δεν είχε ακόμη συσταθεί το προσωπικό της εταιρείας, ενώ, για να είχε αναλάβει τον Φεβρουάριο έπρεπε να υπάρχουν δανειακές συμβάσεις, χρήματα και πρωτόκολλα παραλαβής και παράδοσης. Αν και δεν πληρούνται αυτές οι προϋποθέσεις, όπως είπε ο πρόεδρος της ΟΣΥΠΑ, η διοίκηση της ΥΠΑ έχει επιτρέψει να μπαίνουν στα αεροδρόμια υπάλληλοι της εταιρείας ζητώντας στοιχεία, όπως και ανειδίκευτοι που επιχειρούν να εξοικειωθούν με μηχανήματα. Δεδομένου ότι, εστάλη εξώδικο από την ΟΣΥΠΑ με το οποίο καταγγελλόταν ως παράνομη αυτή η πρακτική αλλά δεν εισακούστηκε, κατατέθηκε μήνυση με την οποία καταγγέλλεται ο διοικητής της ΥΠΑ ότι de facto, δηλ. χωρίς να υπάρχουν οι προϋποθέσεις, έβαλε την εταιρεία στα αεροδρόμια.

Επίσης, όπως είπε ο κ.Αλεβιζόπουλος, μετά από προσφυγή στο ΣτΕ της ΟΣΥΠΑ και τοπικών φορέων της χώρας -μεταξύ των οποίων και η ΠΙΝ- για την υπογραφή μεταξύ κυβέρνησης, ΤΑΙΠΕΔ και κοινοπραξίας της σύμβασης παραχώρησης των 14 περιφερειακών αεροδρομίων τον Δεκέμβριο του 2015, το ανώτατο δικαστήριο της χώρας απεφάνθη ότι δεν υφίσταται εκτελεστική πράξη (δηλ. υπογραφή σύμβασης) αλλά πολιτική βούληση. Όπως ανέφερε, «αν και πρόκειται για μια διαφωνία εκτελεστικής και δικαστικής εξουσίας, η απόφαση που ελήφθη ήταν ένα τέχνασμα του ΣτΕ για να αποφύγει να δικάσει την ουσία του ζητήματος, δηλαδή εάν είναι συμφέρουσα ή όχι η σύμβαση παραχώρησης». Επειδή, όπως εκτίμησε, πρόκειται για αρνησιδικία του ΣτΕ κατατίθεται προσφυγή στο Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων με την οποία θα ζητείται η αναθεώρηση εκδίκασης της υπόθεσης.

Ακολούθως, ο κ. Αλεβιζόπουλος κατέθεσε στοιχεία βάσει των οποίων, μετά την ιδιωτικοποίηση των αεροδρομίων, οι μισθώσεις για τις αεροπορικές εταιρείες ή για κάποιον που θέλει να κάνει μια επιχείρηση μέσα στα αεροδρόμια θα είναι από τετραπλάσιες μέχρι και δεκαπλάσιες, ενώ, αναφέρθηκε και στις συνέπειες διεύρυνσης του τουρισμού με το «βραχιολάκι» (all inclusive). Για παράδειγμα, ανέφερε τη Ρόδο, όπου φέτος ενώ σημειώθηκε αύξηση τουριστών 7,5% – 8% υπήρξε μείωση στο εμπορικό και επαγγελματικό ισοζύγιο του νησιού, λόγω του ελεγχόμενου τουρισμού. Σύμφωνα με τον ίδιο, οι μόνοι που θα επωφεληθούν από τον έλεγχο του πακέτου της τουριστικής βιομηχανίας που επιχειρεί η Γερμανία μέσω της ιδιωτικοποίησης των περιφερειακών αεροδρομίων είναι η γερμανική κρατική εταιρεία Fraport, η κρατική γερμανική αεροπορική εταιρεία Lufthansa- η οποία είναι και μέτοχος της Fraport – η TUI που θα αναλάβει το all inclusive στα συνεργαζόμενα με αυτήν ξενοδοχεία και τα τραστ συνεργασίας Ελλήνων ξενοδόχων με αντίστοιχους Γερμανούς συναδέλφους τους. Ο πρόεδρος της ΟΣΥΠΑ σημειώνοντας ότι, η συμβολή του τουριστικού τομέα στην ελληνική οικονομία που επιδιώκεται να ανέλθει στο 22% του ΑΕΠ της χώρας, τελικά, θα μεταφερθεί στον γερμανικό προϋπολογισμό και όχι τον ελληνικό, κατέληξε λέγοντας ότι, πρόκειται για επιχειρούμενο ολοκληρωτικό έλεγχο του τουριστικού προϊόντος που ουσιαστικά θα επιφέρει ζημιές στον κρατικό προϋπολογισμό αλλά και τις τοπικές τουριστικές οικονομίες, όπως της Ζακύνθου…

 

Γράφει ο Παναγιώτης Αποστόλου

Επικεφαλής Στρατηγικής Πολιτικής

της “Ελλήνων Πολιτείας” – αρθρογράφος

Οι καταδότεςχωρίς κουκούλα…Τον Όμιλο Κοπελούζου όμως, τον βρίσκουμε και στην Fraport AG (σ.σ. κρατική γερμανική εταιρεία).

Τον Όμιλο Κοπελούζου όμως, τον βρίσκουμε και στην Fraport AG (σ.σ. κρατική γερμανική εταιρεία). Αφού συμμετέχουν στην Fraport Greece που αγόρασε τα 14 αεροδρόμια της Ελλάδος από την κυβέρνηση των Ελλήνων Μπολσεβίκων!

Που όμως έχουν προβλήματα με την Fraport Greece και έχουν προσφύγει στην Επιτροπή Επίλυσης Τεχνικών Διαφορών, αφού αυτό προβλέπεται στη σύμβαση παραχώρησης, με στόχο να υπολογιστούν οι τυχόν υποαξίες που προέκυψαν στα περίπου 2,5 χρόνια, τα οποία μεσολάβησαν μεταξύ της υποβολής δεσμευτικών προσφορών γι΄ αυτά τα αεροδρόμια, αλλά και της παραλαβής τους από το επενδυτικό σχήμα!

Έτσι, αναμένεται να ενταθεί ο πόλεμος και μεταξύ της κυβέρνησης και της Fraport, για τις επισκευές των φθορών που υποστηρίζεται πως βρέθηκαν στα 14 αεροδρόμια! Το Δημόσιο λοιπόν, ζητάει την κατάθεση των τιμολογίων από τη Fraport προκειμένου να την αποζημιώσει! Αυτή η διαμάχη θα κριθεί στο Διεθνές Διαιτητικό Δικαστήριο, όπου έχουν προσφύγει και τα δυο μέρη!

Η αξία της αποζημίωσης που ζητάει η Fraport αγγίζει τα 27,5 εκατομμύριο ευρώ! Δηλαδή, μιλάμε για …”ψίχουλα” σε μια πτωχευμένη χώρα!

Σε μια χώρα τριτοκοσμικής μπανανίας! Που εκποιεί τη δημόσια περιουσία της για ένα καρβέλι ψωμί στους νέους Γερμανούς κατακτητές του Δ΄ Ράιχ!

Που έχουν την ίδια θρασύτητα και τον κυνισμό με τους Ναζί προγόνους τους!

Που κάνουν ότι και οι Ναζί του Χίτλερ! Δημιουργούν ολοκαυτώματα, βιάζοντας και σκοτώνοντας άμαχο πληθυσμό!

Χωρίς ντροπή, χωρίς οίκτο! Έχοντας για “καταδότες” χωρίς κουκούλα τις κυβερνήσεις του Γιώργου Παπανδρέου, του Λουκά Παπαδήμου, των Σαμαρά – Βενιζέλου- Καρατζαφέρη και των Τσίπρα – Καμμένου!

Και συ λαέ βασανισμένε…

Πότε θα βάλλεις μυαλό; Θυμάσαι νεοέλληνα του καναπέ και της καλοπέρασης, όταν γεννήθηκε το ζήτημα της εκποίησης – παραχώρησης των 14 αεροδρομίων στους Γερμανούς της Fraport τι έλεγες;

Τόσα χρόνια σ΄ αυτά τα αεροδρόμια μας εκμεταλλεύονταν, δεν είχαμε καλό service, ήταν τα αεροδρόμια αχούρι!

Ενώ τώρα σε υπολογίζουν Ελληνάκο!

Σου παρέχουν “άριστες υπηρεσίες” και σου ζητούν τα ρέστα κι από πάνω!

Δηλαδή, εκεί που μας χρωστούσαν, μας πήραν και το βόδι!

Θα πρέπει να καταλάβουμε, πως για να λήξει η νέα Γερμανική και Οθωμανική Κατοχή, θα πρέπει να αλλάξουμε εμείς! Εμείς, ο ελληνικός λαός!

Που δείχνει να αφυπνίζεται, μπροστά στην αρπαγή της Μακεδονίας μας!

Ωστόσο, ο αγώνας είναι μακρύς και δεν πρέπει να τελειώσει γρήγορα!

Η “πληγή” του Συστήματος ήδη μάτωσε, θα πρέπει να αιμορραγήσει!!

 

spot_img

Τώρα ζωντανά! Web Radio από το Ελληνικό Φαινόμενο!

 

 

Τελευταία νέα

Πολιτικά χαρακτηριστικά Η δίωξη κατά Βαγγέλη Μαρινάκη. 

Τι λέει η ΠΑΕ Ολυμπιακός για τη δίωξη κατά Βαγγέλη Μαρινάκη και της διοικησης της ομάδας. Στην άσκηση ποινικής δίωξης σε βάρος του προέδρου της ΠΑΕ Ολυμπιακός και τεσσάρων ακόμη στελεχών της, για τα αδικήματα της υποστήριξης και χρηματοδότησης εγκληματικής...

Η Ελλάδα παραβιάζει τα ανθρώπινα δικαιώματα της παλαιά Μονής Εσφιγμένου και προσέφυγε στον ΟΗΕ.  

Άγιο Όρος: Η Μονή Εσφιγμένου προσέφυγε στον ΟΗΕ για καταπάτηση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Η παλαιά  Μονή Εσφιγμένου του Αγίου Όρους, έπειτα από χρόνια αντιπαράθεσης με την ελληνική πολιτεία και το Οικουμενικό Πατριαρχείο προσφεύγει για πρώτη φορά στην Επιτροπή Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων του ΟΗΕ,...

“ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΟΙΞΗ” – Όλοι οι Έλληνες μαζί με Αντώνη Σαμαρά και Κώστα Καραμανλή για την αναγέννηση της Ελλάδας.

Από το 2021 ( είχαμε καλέσει δημόσια Σαμαρά και Καραμανλή να ρίξουν τον Μητσοτάκη, απαλλάσοντας την χώρα από τον "χώρο" των "woke" και της ερμαφρόδιτης πολιτικής στα ζωτικά εθνικά μας θέματα, ενώ το 2023 καλέσαμε στο "Ολοι Μαζί", σε...