Τα νυχτερινά κέντρα που λειτουργούν αυτή την περίοδο στην Θεσσαλονίκη είναι 5-6 μαγαζιά .
Ξεκίνησε το σχήμα με την Πίτσα Παπαδοπούλου, τον Χρήστο Δάντη και τον Χάρη Κωστόπουλο,ωστόσο την ημέρα της πρεμιέρας δεν είχε την ανάλογή κίνηση, Παρασκευή και Σάββατο ο κόσμος ήταν λιγοστός και δεν γνωρίζω εάν θα μπορέσει να συνεχίσει έτσι.
Ακριβώς δίπλα στα “Μαμούνια Live,” όπου εμφανίζονται η Λένα Παπαδοπούλου, ο Διονύσης Μακρής και ο Σάκης Βέρρος, αυτήν την εβδομάδα το μαγαζί Πέμπτη, Παρασκευή και Σάββατο ήταν γεμάτο, εν συγκρίσει με όλο το χρονικό διάστημα από τις αρχές Σεπτεμβρίου που ξεκίνησαν την σεζόν.
Οι “Μούσες εν χορώ” το Σάββατο είχαν μισό μαγαζί.
Όσο για το νέο νυχτερινό κέντρο , πρώην club που άνοιξε στην πόλη πήγε πολύ μέτρια, η δε γνώμη μου είναι, ότι δεν θα μπορέσει να ορθοποδήσει. Εάν και ο χώρος είναι καταπληκτικός εντούτοις η συμμετοχή του κόσμου είναι λιγοστή.
Το “Άστρα Live” με τους Δημήτρη Χρυσοχοΐδη, Κωνσταντίνα Σαμαρά, και Χρήστο Δαναό, σταμάτησε να λειτουργεί την Πέμπτη και δουλεύει πλέον μόνο τις ημέρες Παρασκευή και Σάββατο, λόγω της λιγοστής συμμετοχής του κόσμου.
Το νυχτερινό κέντρο “Cine Live” με τον Δημάκη την Όλγα Βασιλειάδου και τον Κωνσταντίνο Σερέτη το Σάββατο ήταν μεν γεμάτο, αλλά είχε γύρω στα δέκα άδεια τραπέζια.
Σε γενικές γραμμές τα νυχτερινά κέντρα της Θεσσαλονίκης από θέμα κοινού -θαμώνες αντιμετωπίζουν σοβαρά πρόβλημα και όπως έλεγα και παλαιότερα για το θέμα της διασκέδασης, στην Θεσσαλονίκη θα μείνουν ελάχιστα κέντρα.
Όλα αυτά τα χρόνια με τα γραφόμενα μου δικαιώθηκα. Πέρασαν μεγάλες δόξες τα νυχτερινά κέντρα, αλλά οι επιχειρηματίες το έβλεπαν ως αρπαχτή.
Στις 30 Νοεμβρίου στο “Fix Live” ξεκινά ο Γιάννης Πλούταρχος,,πληροφορούμεδε ότι το μαγαζί από ρεζερβέ πάει καλά.
Μας έρχεται και η Πέγκυ Ζήνα για εμφανίσει πριν από τα Χριστούγεννα στην μουσική σκηνή “Stage”, μια και στην Αθήνα το σχήμα παρουσίασε πολλά προβλήματα.
Για την Πέγκυ, πιστεύω ότι γυρνά και πάλι στην Θεσσαλονίκη, απ΄ όπου ξεκίνησε την καριέρα της για να μπορέσει να έλθει στα ίσια.
Εδώ αξίζει να αναφερθούμε ότι στον συγκεκριμένο χώρο προβλήθηκε η μουσικοθεατρική παράσταση Rock Όpera “ALEXANDER”, με πάνω από 24 ταλαντούχους νέους καλλιτέχνες , αλλά την μεγάλη ορχήστρα που παρακολούθησα, παρόλα που για μένα αυτό το είδος είναι άγνωστο,κι όμως, μ΄ άρεσε πάρα πολύ.
Στην πολύ αξιόλογη αυτή μουσικοθεατρική παράσταση οι νέοι καλλιτέχνες συμμετείχαν εθελοντικά, χωρίς να αμείβονται, χωρίς καμιά υποστήριξη από το Υπουργείο Πολιτισμού, και των τοπικών φορέων.
Οι νέοι αυτοί επισκέφθηκαν τον Δήμαρχο Θεσσαλονίκης Γιάννη Μπουτάρη για να ζητήσουν την στήριξη του Δήμου Θεσσαλονίκης , αλλά ο δήμαρχος τους έδωσε την εξής κουφή απάντηση: “ σε ότι αναφέρεται για την Ελλάδα εμένα δεν μ΄ ενδιαφέρει. Ο Εθνικισμός δεν πρέπει να αναπαράγεται”.
Δηλαδή ο πολιτισμός της Ελλάδας για τον κ.Μπουτάρη είναι εθνικισμός;;;
Τον κακό του τον καιρό, ο Μέγας Αλέξανδρος ήταν ένας και μοναδικός εκπολιτιστής που ένωσε όλον τον κόσμο, τώρα ο κύριος Μπουτάρης τον αποκαλεί Εθνικιστή, εάν είναι δυνατόν!!!.
Μ΄ αυτόν τον τρόπο και με αυτά τα μυαλά σταματά την εθελοντική προσπάθεια των νέων μαζί και το άριστο αυτό έργο.
Πάντως , για την Rock Όpera “ALEXANDER”, υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον από την Αμερική και συγκεκριμένα από το Μπρόντγουεϊ της Νέας Υόρκης, αλλά και από την Σκάλα του Μιλάνου της Ιταλίας.
Η μουσικοθεατρική παράσταση γυρίστηκε και σε ντοκιμαντέρ το οποίο θα δοθεί σε εταιρείες του εξωτερικού.
Ο Γιώργος Μαργαρίτης που εμφανίστηκε στο νυχτερινό κέντρο “Focus”, Παρασκευή και Σάββατο δεν είχε την ανάλογη κίνηση, διότι το μαγαζί βρίσκεται στην περιοχή αεροδρομίου.
Ο Νίκος Ζωιδάκης που έπαιξε Κρητική μουσική την Κυριακή στο μπαρ “Μαρκίζ” (περιοχή του λιμανιού) όπου ο χώρος γέμισε ασφυχτικά, το 80 % των θαμώνων ήταν γυναίκες,ενώ ο κόσμος υπήρχε μέχρι τον έξω χώρο, παρ΄ όλο το κρύο. Είναι γεγονός πως ο καλλιτέχνης όπου κι αν εμφανιστεί διασκεδάζει τους θαμώνες με το παραπάνω, του αξίζει ένα μεγάλο μπράβο.
Σε γενικές γραμμές στον χώρο της διασκέδασης έχουμε να δούμε πολλά ακόμα.