Ξεκίνησε στα νυχτερινά κέντρα από την ημέρα της Τρίτης, και από τις «Μούσες εν χορώ» επί της Αγγελάκη. Είναι το μοναδικό νυχτερινό κέντρο που λειτουργεί, αυτήν την ημέρα . Η Βασιλική Νταντά έδινε ρεσιτάλ ερμηνείας στα λαϊκά άσματα,η καλλιτέχνιδα η οποία φέτος συμπληρώνει την 4η σεζόν της στην πόλη δείχνει ότι εγκλιματίστηκε για τα καλά.Έπειτα απόλαυσα την Άννα Στεφανίδου. Το λαϊκό πρόγραμμα άνοιξε ο Νίκος Χαλβατζής που είναι και ο επικεφαλής του σχήματος, με σημαντικά βήματα στο λαϊκό, και μετά ο Παύλος Παούνης από τα παλιά με το γνωστό σουξέ του “κομμάτια έχω γίνει” που ακούγεται από τα ραδιόφωνα, και ο κόσμος δεν γνωρίζει φατσικά τον ερμηνευτή του.
Η διασκέδαση θα τραβούσε ακόμα μαζί με τον γλεντζέ κόσμο, εάν δεν έσκαζε μύτη η Αστυνομία στις 03:20 διώχνοντας με αυστηρές εντολές τον κόσμο ,λέγοντας στο αφεντικό και το προσωπικό “… γρήγορα – γρήγορα κλείστε, αλλιώς θα πάτε αυτόφωρο..” Αυτή η απαράδεκτη, απολίτιστη κατάσταση είναι εξοργιστική, με τον κόσμο να διασκεδάζει και να ξοδεύει τα χρήματα του, και η Αστυνομία να τους πετά έξω. Έλεος!!!!
Οι Βαλκάνιοι θα γελούν με τα χάλια μας, αφού στις πατρίδες τους δεν υπάρχει ωράριο στον χώρο της διασκέδασης, και τους φαίνεται αστείο σε μια δυτική χώρα να συμβαίνει το αντίθετο , με το ρολόι στο χέρι τα κέντρα να κλείνουν από νωρίς.
Το φαινόμενο αυτό, μόνο στην Θεσσαλονίκη εφαρμόζεται, άσχετα εάν ο νόμος αυτός ισχύει για όλα τα κέντρα διασκέδασης τις Ελλάδος. Η όλη κατάσταση με εκνεύρισε αφάνταστα και έφυγα κατευθείαν για υπνοθεραπεία .
Όταν ξημέρωσε η Τετάρτη ακόμα θυμόμουν έντονα όσο συνέβησαν την προηγούμενη νύχτα, αλλά είπα σήμερα είναι άλλη μέρα, και ξεκίνησα για το νυχτερινό κέντρο “Μαμούνια live” όπου εμφανίζονται η Λένα Παπαδόπουλου με τον Γιώργο Γιασεμή. Πρόλαβα να δω λίγο προς το τέλος το πρόγραμμα της Λένας Παπαδοπούλου, ήταν όμως αρκετός χρόνος για να αντιληφθώ την ορχήστρα να παίζει play back. Έπειτα ο Γιώργος Γιασεμής όταν βγήκε στο πρώτο τραγούδι η ορχήστρα συνεχίζει να παίζει play back.
Τα πήρα στο κρανίο, σηκώθηκα να φύγω γιατί η κατάσταση ήταν απαράδεκτη. Δεν πρόλαβα όμως να φτάσω στη εξώπορτα όταν ακούω να γυρνάει στο δεύτερο τραγούδι η ορχήστρα από play back σε ζωντανό ήχο που διαφέρει όσο η νύχτα με την μέρα. Ξαναγύρισα στο τραπέζι να απολαύσω τον, Γιώργο Γιασεμή ο οποίος είναι πάρα πολύ καλός ερμηνευτής στα λαϊκά τραγούδια, άλλα τα μοντέρνα τραγούδια, δεν είναι το αντικείμενό του, είναι σαν να φορά ξένο πουκάμισο επάνω του .
Εν πάσει περιπτώσει με τα λαϊκά του φτιάχτηκα, ώσπου μου την έσπασε πάλι η εμφάνιση της αστυνομίας επί τω έργω, για να εφαρμόσει το γράμμα του νόμου για το ωράριο λειτουργίας. Καλά κάνει αλλά ,όταν ο νομοθέτης μεριμνά για την ισονομία- ισοπολιτεία να μην είναι μόνο στην θεωρεία, διότι περί αυτού πρόκειται.Δικαίως θεωρείτε και παγκόσμιο φαινόμενο, αφού ούτε στην Ταγκανίκα δεν γίνονται αυτά τα πράγματα ,δηλαδή ο νόμος εφαρμόζεται μόνο εκεί που γουστάρουμε.Οι Βαλκάνιοι συνεχίζουν να γελούν μαζί μας , και εκμεταλλεύονται καταστάσεις όπου μπορούν ελεύθερα να αλωνίζουν και να παρανομούν στην χώρα μας με τα γνωστά αποτελέσματα.
Έτσι λοιπόν για άλλη μια νύχτα έπεσα εκνευρισμένος για ύπνο .
Ξημέρωσε η Πέμπτη και ήμουν σίγουρος ότι αυτήν την φορά θα ξημέρωνε μια άλλη μέρα . Ξεκίνησα να πάω στο νυχτερινό κέντρο “Έρως Live” όπου είχα ραντεβού με τον λαϊκό καλλιτέχνη τον Χάρη Κωστόπουλο , ο οποίος εγκαίρως πρόλαβε να με ενημερώσει ,ότι από το κέντρο έφυγε άρον – άρον ,καθως το αφεντικό λόγω οικονομικών του προβλημάτων ζήτησε από τον Χάρη Κωστόπουλο να συναινέσει στο ψαλίδισμα του μεροκάματο του, παρ΄ όλο που το κέντρο δούλευε πολύ καλά.
“…Για το λόγο αυτό έφυγα Βάνη μου και ξεκίνησα τις 35 προγραμματισμένες μου έξτρα εμφανίσεις σ΄ όλη την Μακεδονία (Κοζάνη, Καβάλα, καθώς και Ήπειρο όπως Γιάννενα και λοιπά.)..”
Έτσι έφυγα προς το νυχτερινό κέντρο ”Πύλη Αξιού” στον Πάνο Κιάμο και την Νάνσυ Αλεξιάδη .Βρήκα ένα μαγαζί γεμάτο από κοριτσόπουλα, ο δε Πάνος Κιάμος να τα έχει πάνω στα τραπέζι και να χορεύουν. Το σέρβις πολύ ικανοποιητικό και αφού είδα μέρος του προγράμματος και τους επιχειρηματίες, βρέθηκα στο καμαρίνι του Πάνου, όπου συνάντησα και τον πατέρα Βασίλη. Μετά το κουτσομπολιά που ανταλλάξαμε ο Πάνος με πληροφόρησε πως τέλη Μαρτίου τελειώνει τις εμφανίσεις του στην “Πύλη Αξιού” και το Πάσχα ξεκινά στο νυκτερινό κέντρο “Αστέρια” της Γλυφάδας, και ότι φέτος δεν θα κάνει έξτρα εμφανίσεις, θέλει να είναι κοντά στην 14 μηνών κορούλα του, την οποία το καλοκαίρι θα βαφτίσει και θα της δώσει το όνομα της γιαγιάς .
Τσουγκρίσαμε τα ποτήρια μας, του έδωσα τις ευχές μου, για τυχερό το όνομα που θα πάρει η μικρή ,και να σου πάλι η Αστυνομία μπούκαρε για να διώξει και να τον στείλει τον κόσμο με το ζόρι για ύπνο, ήμαρτον!!!!
Παραπονέθηκα στο όργανα της τάξης λέγοντας “…κύριε αστυνόμε τέτοια ώρα δεν με πιάνει ο ύπνος , αλλά και αν παρ΄ ελπίδα κοιμηθώ βλέπω εφιάλτες, βλέπω και ακούω μπουζούκια να βγάζουν ήχο σειρήνας από περιπολικό…”
“…Λυπάμαι…”.Μου απάντησε και συνέχισε
“..Έχω διαταγή από τον Υπουργό να σας στείλω ειδικά εσάς νωρίς – νωρίς για ξεκούραση, γιατί το πρωί σας θέλουμε δυναμικό να τα χώνεις από το ψηφιακό σου ραδιόφωνο elliniko-fenomeno.com, όπου συνεχίζεις να μας έχεις συντονισμένους όλους… “
Πέρα από τα αστεία η κατάσταση με το ωράριο και την εφαρμογή του νόμου μόνο στην Θεσσαλονίκη δεν πάει άλλο !!!
Επιτέλους μας ήλθε η Παρασκευή και 13 , αυτή την φορά σίγουρα θα είναι μια άλλη μέρα. Έσπασε ο τσαμπουκάς με τις μαύρες γάτες και τους προληπτικούς στην πρεμιέρα του Νίκου Κουρκούλη στο “FIX live” η οποία στέφτηκε με μεγάλη επιτυχία και γι΄ αυτό ήμουνα σίγουρος, μετά και τις πρόβες που παρακολουθούσα, με το μαέστρο τον Κυριάκο Παπαδόπουλο να δένει πάρα πολλά παλιά λαϊκά κομμάτια τα όποια σπάνια ακούγονται στα νυχτερινά κέντρα με τα νέα τραγούδια από τις δισκογραφίες του Νίκο Κουρκούλη και ειδικά από την τελευταία, από την οποία εγώ τουλάχιστον 8 κομμάτια εντόπισα ως διαχρονικά σουξέ.
Το νυχτερινό κέντρο ήταν φίσκα ,μου θύμισε εποχές Πάνου Κιάμο όταν είχε βγάλει το Live cd και έσπασε όλα τα ρεκόρ σε κόσμο στο εν λόγω κέντρο .Το πρόγραμμα στο “FIX Live” είναι καταπληκτικό, έχει τα πάντα για όλα τα γούστα, από τα καλύτερα που έχω ακούσει τον τελευταίο καιρό και αυτό φάνηκε και απ΄ τον κόσμο, μικρούς και μεγάλους να το γλεντάνε με τα λαϊκά, δημοτικά, Ποντιακά ως και νησιώτικα πολύ καλά δεμένα μεταξύ τους, γι΄ αυτό και δεν εντόπισα κοιλιά στο όλο πρόγραμμα. Μεγάλη υπόθεση αυτή η λεπτομέρεια.
Το σέρβις πάρα πολύ καλά στημένο σε όλα τα σημεία του κέντρου ,απο το προσωπικό δεν του ξεφεύγει τίποτα ,με τους παλιούς και μεστωμένους μετρ να είναι πλήρως συγχρονισμένοι μεταξύ τους. Αυτά μόνο σε ελάχιστα νυχτερινά κέντρα τα συναντά κανείς . Η εντολή από τον επιχειρηματία “να ρολάρει το μαγαζί από το πρώτο ως το τελευταίο λεπτό του προγράμματος” στέφθηκε με επιτυχία.
Τον δε Νίκο Κουρκούλη τον είδα να πετά στην κυριολεξία.
Βλέπω να συνεχιστεί ο χαμός στο κέντρο και ο μαέστρος Κυριάκος Παπαδόπουλος με τα χρυσά δάχτυλα, να υπερβαίνει τον εαυτό του, απαλλαγμένος από όλα τα βάσανα τις πρόβες , όπου για τρεις ημέρες τον έβλεπα να αγχώνεται ακόμα και με τις ασήμαντες λεπτομέρειες, όμως έφερε το επιθυμητό αποτέλεσμα. Στην πρεμιέρα τα είπαμε τετ –α -τετ με τον μαέστρο όπου μου ζήτησε να του αναφέρω με κάθε ειλικρίνεια τα υπέρ και τα κατά του προγράμματος λέγοντας μου,
“…. .Βασίζομαι στο έμπειρο αυτί σου και στην γνησιότητα του λόγο σου, ανεπηρέαστος, δεν καταλαβαίνεις κανέναν, και τα χώνεις στα ίσια……”.
“..Η αλήθεια είναι ότι δεν είδα τίποτα το αρνητικό η κάτι για να πω ότι θα πρέπει να διορθωθεί. Το πρόγραμμα σου είναι όλα τα λεφτά , έχει ποιότητα και σεβασμό θα έλεγα ,χρόνια έχω να απολαύσω τέτοιο πλούσιο ρεπερτόριο, συνάμα πολύ κεφάτο, λίγο απ΄ όλα από την παράδοση μας, και το Ελληνικό πενταγράμμο , όλα τα έχεις, έπραξες πολύ σωστά, άλλωστε το βλέπεις κι εσύ, από την ανταπόκριση του κοινού… “ Ήταν η απάντηση μου και η ειλικρινής διαπίστωση όλων μας, όσοι κυκλοφορούμε καθημερινά στα στέκια των μαγαζιών.
Πάντως όσοι κάνουν επιλεγμένα προγράμματα και καλή επιλογή καλλιτεχνών διαθέτοντας φωνή και ερμηνεία , αναμφίβολα θα δικαιωθούν στα μέγιστα. Αυτό έγινε και στην προκειμένη περίπτωση του FIX όπου ο χαμός συνεχίστηκε και το Σαββατόβραδο, αλλά με μεγαλύτερη ένταση.
Η πρόγνωση μου για άλλη μια φορά δικαιώθηκε , κόντρα σ΄ όλους αυτούς που διαλαλούσαν το αντίθετο .
Και ναι, η ημέρα της Παρασκευής, όπως και το Σαββατόβραδο πράγματι ήταν μια άλλη ημέρα. Δεν συνάντησα τα όργανα της τάξης για την εφαρμογή του ωραρίου, όμως κάθε μέρα δεν είναι Πασχαλιά. Η χαρά της ατέλειωτης διασκέδασης μετά τις τρεις διακόπηκε και πάλι την Κυριακή και ούτω καθεξής για το επόμενο διάστημα.
Όσο για την κρίση, που θέλουν να μας παρουσιάσουν οι παίκτες της Νέας τάξης πραγμάτων που είναι καλά χωμένοι σε όλα τα πόστα και τους τομείς της πατρίδας μας είναι τεχνητή, με σκοπό να ρίξει το ηθικό των Ελλήνων, να του αλλάξει όλα τα χούγια και τα γούστα που τον χαρακτηρίζουν ,ακόμα και στο DNA μας προσπαθούν να επέμβουν, όμως δεν θα τους περάσει. Απόδειξη είναι ότι η νυχτερινή ζωή αλλά και η ημέρα δεν πάει πίσω.
Για παράδειγμα το Σάββατο το μεσημέρι ξεκίνησα για την παραλία να πιω τον καφέ μου, αλλά όλες οι καφετέριες ήταν φισκαρισμένες. Έτσι επέλεξα να πάω πιο κεντρικά στην πόλη σε ένα καφέ restaurant ,αλλά και εκεί τα ίδια συνάντησα. Έπαθα πλάκα με τον πλήθος κόσμου που περίμενε με 3-5 σακούλες ψώνια στα χέρια ένα τραπέζι για να γευματίσει.
Η δήθεν κρίση και ο πανικός που την συνοδεύει, είναι καλά σερβιρισμένος στην ανθρωπότητα που τους υπολογίζουν ως όντα ηλίθια, το πως κατασκευάζεται, πως στήνεται από τα διάφορα Global Lobby του εξωτερικού, από τα λεγόμενα οικονομικά φαντ ανά τον κόσμο, τις μυστικές οργανώσεις που πειραματίζονται με την επιβίωση της ανθρωπότητας , τα λαμόγια του τύπου golden boyς κα πράσινα άλογα, οι οποίοι λιάζονται στις εξωτικές παραλίες περιμένοντας εντολές για νέα δράση από τα παραπάνω αφεντικά,για όλα αυτά θα αναφερθώ με κάθε λεπτομέρεια σε ένα άλλο κεφάλαιο.
Στην κατοχή με τα φοβερά προβλήματα επιβίωσης των Ελλήνων η διασκέδασή ποτέ δεν έπαψε να υπάρχει με τα λεγόμενα κουτούκια στην Αθήνα, και Σαλλονίκη όπως και τα κρυφά γλέντια με παρέες στα σπίτια . Έτσι μπόρεσε ο Έλληνας να μείνει όρθιος, πιο δυνατός, πιο εμψυχωμένος πιστός στην παράδοση και την κουλτούρα.
Έτσι θα γίνει σήμερα, αύριο και πάντα, όσο θα παραμείνουμε γνήσιοι Έλληνες και όχι ιμιτασιόν όπως κατάντησαν ορισμένοι παραδόπιστοι, αχόρταγοι, φαταούλες.