Πέμπτη, 21 Νοεμβρίου, 2024
ΑρχικήΠολιτικάΗ παραχώρηση της...

Η παραχώρηση της “Αττικής οδού” και οι 4 “μνηστήρες” που διεκδικούν την προίκα των 100 εκατ. ετησίως.

Η κυβέρνηση να κλείσει η δουλειά – μαμούθ πριν τις εκλογές!

ΤΑΙΠΕΔ την 5η Μαΐου, από τα υποψήφια σχήματα που θα διεκδικήσουν την νέα σύμβαση παραχώρησης της Αττικής οδού που θα δημοπρατηθεί, εάν όλα πάνε όπως τα έχει σχεδιάσει το Μαξίμου, στο β’ εξάμηνο (Οκτώβριος;) του 2022!

Ως γνωστόν η υπάρχουσα σύμβαση παραχώρησης θα λήξει τον Οκτώβριο του 2024 και ήδη το ΤΑΙΠΕΔ αλλά και το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης, παίζει τα ρέστα του όλα να έχουν τελειώσει πριν τις εκλογές που όλα δείχνουν ότι θα γίνουν στο τέλος του 2022

Μετά τις σχετικές αλλαγές στους όρους του διαγωνισμού, όπου επιτρέπεται η συμμετοχή τεχνικών εταιριών που έχουν εμπειρία της τάξης του 10% στο operation αυτοκινητοδρόμων και συμβάσεων παραχώρησης, από 30% που αρχικά προβλεπόταν, είναι προφανές πως στις 5 Μαΐου θα εκδηλώσει ενδιαφέρον και ο κάθε …πικραμένος! Αυτό βέβαια γίνεται για να πάρουν και οι μικροί μεροκάματο προκειμένου να μην προσφύγουν στο ΣτΕ και σημειωθούν καθυστερήσεις μηνών.

Επί του προκειμένου τώρα, οι ζυμώσεις μεταξύ ξένων επενδυτών, τραπεζιτών και εργολάβων δίνουν και παίρνουν, με αποτέλεσμα οι πρώτοι βασικοί υποψήφιοι όμιλοι να έχουν σχεδόν διαμορφωθεί!

Ο Ελλάκτωρ με την Αβαξ και την γαλλική Egis project, που έχουν την ώρα τούτη τη διαχείριση της Αττικής οδού, θα κατέβουν μαζί με σύμμαχο το επίσης γαλλικό fund Ardian που επενδύει σε υποδομές.

Ο Μυτιληναίος έχει επίσης κλείσει τη συμμετοχή του με την γαλλική Vinci, με την οποία συμμετείχε στον διαγωνισμό της Εγνατίας οδού με πρόταση – έκπληξη 495 εκατ. ευρώ!

Ο Όμιλος Κοπελούζου φέρεται να έχει κλειδώσει τη συμμετοχή του στον διαγωνισμό σε κοινοπρακτικό σχήμα με την αυστραλιανή Macquarie, το επιθετικό fund που έσπασε τα κοντέρ στον διαγωνισμό της ΔΕΗ όπου απέκτησε με τίμημα – μαμούθ το 49% του ΔΕΔΔΗΕ αντί του ποσού των 2,1 δις. ευρώ!!!

Στο ανωτέρω σχήμα ως υπεργολάβος που θα αναλάβει τις ελαφριές τεχνικές εργασίες (συντήρηση κλπ) φέρεται να είναι η Ιντρακάτ του ομίλου Σ. Κόκκαλη, η οποία ωστόσο κατά τις πληροφορίες βρίσκεται σε συζητήσεις με την πορτογαλική εταιρία διαχείρισης και κατασκευής αυτοκινητοδρόμων Brisa, για αυτόνομη κάθοδο στον σχετικό διαγωνισμό!

Η ΓΕΚ Τέρνα του Γ. Περιστέρη φέρεται να βρίσκεται σε συζητήσεις με 2 κορυφαία funds του πλανήτη για από κοινού κάθοδο στον διαγωνισμό της Αττικής οδού, με ένα εξ αυτών το περίφημο First (με το οποίο οι πληροφορίες θέλουν να είναι κοντά) που είχε κατέβει και στον διαγωνισμό για τον ΔΕΔΔΗΕ!

Τέλος, ενδιαφέρον για τη συμμετοχή στον διαγωνισμό φέρονται διατεθημένα να εκδηλώσουν μεγάλα funds του εξωτερικού όπως η CVC, η Oaktree, και η Blackstone

spot_img

Τώρα ζωντανά! Web Radio από το Ελληνικό Φαινόμενο!

 

 

Τελευταία νέα

“ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΟΙΞΗ” – Όλοι οι Έλληνες μαζί με Αντώνη Σαμαρά και Κώστα Καραμανλή για την αναγέννηση της Ελλάδας.

Από το 2021 ( είχαμε καλέσει δημόσια Σαμαρά και Καραμανλή να ρίξουν τον Μητσοτάκη, απαλλάσοντας την χώρα από τον "χώρο" των "woke" και της ερμαφρόδιτης πολιτικής στα ζωτικά εθνικά μας θέματα, ενώ το 2023 καλέσαμε στο "Ολοι Μαζί", σε...

Σε βάθος χρόνου δημιουργούνται σοβαρά ζητήματα σχετικά με τη ρύπανση Αλιάκμονα.

Σε βάθος χρόνου δημιουργούνται σοβαρά ζητήματα σχετικά με τη ρύπανση Αλιάκμονα των υδάτινων πόρων και την ποιότητα του πόσιμου νερού Αλιάκμονα, από τα τέσσερα σημεία του ποταμού Αλιάκμονα από Καστοριά Κοζάνη Γρεβενά Βέροια – Θεσσαλονίκη από τα τέσσερα σημεία...

Το σήμα του Μετρό που δεν εχει αξία ούτε 50 ευρώ!!

Το Σήμα Μετρό που δεν εχει αξία ούτε 50 ευρώ αυτά δεν έχουν γινεί ούτε σε ένα κράτος μπανανιά ΚΑΙ ΟΧΙ  βέβαια από 30.000 ζεστά ευρώ στο ταμείο μιας συγκεκριμένης εταιρείας. Ο λογότυπος του Μετρό Θεσσαλονίκης είναι μια υπόθεση που έχει...