για την Ελλάδα θα πρέπει να είναι λαμπρή γιορτή, όμως είναι γεγονός ντροπής για την Μεσογειακή Ελληνική πόλη την Θες/νίκη, η οποία σε παγκόσμια θεωρία και μόνο αποκαλείται και ως πρωτεύουσα των Βαλκανίων. Με τι προσόντα;;; Χωρίς καράβια στο τεράστιο λιμάνι;;;
Χωρίς ατμοπλοϊκή σύνδεση εν έτη 2006, αποκλεισμένη από την πρωτεύουσα της Ελλάδος, τα νησιά του Αιγαίου, τις πόλεις της Μεσογείου, των Βαλκανίων και γενικά με το παγκόσμιο δίκτυο;;;
Ποιά ναυτιλία γιορτάζουμε;;; Ο κάθε πικραμένος πολίτης στην Βόρεια Ελλάδα (και όχι μόνο) πληρώνει σαν σκλάβος τις υποχρεώσει απέναντι στο κράτος, έτσι ώστε να γεμίζουν τα ταμεία και να γίνονται επενδύσεις σε όλη την χώρα, προχωρώντας δυνατά στην Ευρωπαϊκή προοπτική και την παγκόσμια εξέλιξη της, όπως θα της άρμοζε.
Πέρα από τις υποχρεώσεις του πολίτη όλα τα άλλα παραπάνω είναι καραμελωμένη θεωρία. Μπροστά στις παγκόσμιες σύγχρονες τεχνολογικές εξελίξεις, το λιμάνι της Θες/νίκης είναι άδειο, χωρίς πλοία στην προβλήτα, χωρίς καμιά απολύτως κίνηση.
Το μόνο που διαθέτει ο ΟΛΘ σε μεγάλο αριθμό είναι κάθε είδους διευθυντάδες, συμβούλους και δεν συμμαζεύεται, με πόστα πλουσιοπάροχα. Αυτό καταγράφεται ως παγκόσμιο φαινόμενο για ένα νεκρό λιμάνι, όπως και η αναβάθμιση του Θερμαϊκού.
Νομοσχέδιο που ψηφίζεται αυτές τις ημέρες στην βουλή για την αναβάθμιση και διαχείριση του Θερμαϊκού, η οποία θα ανήκει μεν στο Υπουργείο Μακεδονίας ? Θράκης, αλλά η διεύθυνση θα βρίσκεται στην Αθήνα. Εδώ γελά και το παρδαλό κατσίκι, η δε τσέπη μας θα αδειάσει κι άλλο για τους καινούργιους διευθυντάδες, συμβούλους κα παρατρεχάμενους που θα στελεχώσουν αυτήν την νέα διεύθυνση.
Ντροπή και μόνο ντροπή θα πρέπει να διακατέχει τον Υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας, αλλά και τους Βορειοελλαδίτες βουλευτές όλων των κομμάτων, τους οποίους δεν είδαμε, δεν ακούσαμε ποτέ να χτυπούν το χέρι στο τραπέζι και να διεκδικούν για τον έρμο τον τόπο τους τα αυτονόητα. Διαφορετικά το τεράστιο λιμάνι της Θες/νίκης σήμερα θα έσφυζε από εμπορική κίνηση, με τα πλοία να πηγαίνουν και να έρχονται όλο το 24ωρο, είτε για εμπόριο, είτε για την μετακίνηση επιβατών, είτε για ταξίδι αναψυχής.
Εν όψει των Δημοτικών εκλογών ακόμα και από τους υποψηφίους τοπικούς άρχοντες δεν ακούσαμε να διεκδικούν κατά τις προεκλογικές τους φιέστες την άμεση επαναλειτουργία του λιμανιού και την ατμοπλοϊκή σύνδεση προς όλες τις κατευθύνσεις.
Επίσης τα Πανελλαδικά Μ.Μ.Ε τόσο καιρό δεν έδωσαν την πρέπουσα σημασία στο τεράστιο αυτό θέμα των πλοίων, που τραγουδώντας θα λέγαμε ??Τα πλοία πεθαίνουν στα λιμάνια?? Τα δε Βορειοελλαδίτικα έντυπα θα έπρεπε να έχουν πρωτοσέλιδο μια τεράστια μαύρη σελίδα εις ένδειξη πένθους,για του τόπου τους, που βαδίζει ολοταχώς προς την οπισθοδρόμηση.
Όσο για τον πρόεδρο του ΟΛΘ ο οποίος λόγω της ημέρας ενδεχομένως να δεξιωθεί, θα ήταν αποδεκτός να τον βλέπαμε από τα χαράματα με ένα κουλούρι στο ένα χέρι κα με μια μαύρη σημαία στο άλλο να διαμαρτύρεται και να διεκδικεί την επαναλειτουργία του οργανισμού στον οποίον τοποθετήθηκε για να τον διοικεί, μήπως καταλάβουμε και εμείς οι αποκλεισμένοι πολίτες και οι φαλιρημένες εταιρείες μεταφορών, εάν πράγματι αγωνίζεται να φέρει την ζωή στο λιμάνι.
Προ ημερών μια ομάδα φίλων μου Αμερικανών τουριστών που τους ξενάγησα, αρχίζοντας από το λιμάνι, οι άνθρωποι έμειναν κατάπληκτοί με το θέαμα του τεράστιου χώρου με τις άδειες προβλήτες. ?…Την νέκρωση αυτή ούτε στα Αλβανικά λιμάνια δεν είδαμε?..? μου είπαν χαρακτηριστικά και τότε τα πήρα στο κρανίο.
Τα ψέματα τελείωσαν, άλλες δικαιολογίες για το λιμάνι της Θες/νίκης δεν χωρούν. Επιτέλους να δούμε την ανάπτυξη αυτού του τόπου, όπως του αρμόζει στον παγκόσμιο χάρτη με την δεσπόζουσα θέση στην οποία βρίσκεται, όχι με θεωρίες αλλά με έργα χειροπιαστά !!!!!
ΟΛΘ/ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ…….(Αν βρείτε πλοία να μας ενημερώστε κ εμάς)