Ενώ το play list της ντροπής από τα μουσικά ραδιόφωνα (και όχι μόνο) έχει καταργηθεί εδώ και καιρό, με την στήριξη τις ψεύτικες, ανύπαρκτες μετρήσεις ακροαματικότητας από μια εταιρεία φάντασμα.
Η εταιρεία αυτή ξανάρχισε την δράση της με τις δήθεν μετρήσεις ακροαματικότητας στις αναλογικές ραδιοσυχνότητες που συνάπτουν συμφωνία με την ανάλογη αμοιβή της εταιρείας δημοσκόπησης φάντασμα, αφού δεν έχει νόμιμη άδεια από το Ε.Σ.Ρ όπως ορίζει ο νόμος.
Οι εικονικές μετρήσεις στα ραδιόφωνα στοιχίζουν από 60.000 – 80.000 – 100.000 Ευρώ μηνιαίως, έτσι, ώστε, να το έχουν ως εργαλείο και να δουλεύουν τους καλλιτέχνες και επιχειρηματίες νυχτερινών κέντρων, παρά το γεγονός, πως πλέον τα αναλογικά ραδιόφωνα ελάχιστοι τα ακούν, όταν μέσα από την ψηφιακή τεχνολογία (υπολογιστές – κινητά τηλέφωνα) οι ακροατές μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα από 12.000 ραδιοφωνικούς σταθμούς ανά τον κόσμο.
Συνεπώς,γιατί να καθίσει κάποιος να ακούσει ένα ραδιόφωνο που κάθε τόσο και λιγάκι θα παίζει το ίδιο και το ίδιο ανιαρό τραγούδι.
Αυτά τα συστήματα κάποτε ήταν χρυσοφόρα για τα αναλογικά ραδιόφωνα, τότε που ακόμα η δισκογραφία καλά κρατούσε, τότε που ακόμα ο κόσμος δεν είχε καταλάβει με την μέθοδο γινόταν κάποιο τραγούδι 1ο – 5ο – 10ο και ούτω καθ΄ εξής.
Οι δε μετρήσεις ακροαματικότητας ήταν σε τελείως ψεύτικη βάση, και μόνο για τα ραδιόφωνα που πληρώνουν την εταιρεία δημοσκοπήσεων φάντασμα ήταν στιν λίστα ,φυσικά με το ανάλογο ύψος χρημάτων, τοποθετούσε το ραδιόφωνο ή το τραγούδι στην 1η – 2η – 3η θέση και ούτω καθ΄ εξής.
Επίσης, όλες οι κεραίες στο πάρκο του Χορτιάτη στο νομό Θεσσαλονίκης, σύμφωνα με παλιά απόφαση του Ε.Σ.Ρ είναι παράνομες και προς κατεδάφιση, αφού δεν έχουν άδεια από την πολεοδομία, ωστόσο, κανείς δες τις ξήλωσε ακόμα.
Επιπλέον, οι συχνότητες όπως προβλέπει το μνημόνιο πλέων ανήκουν δυστυχώς στους δανειστές μας. Αυτά υπέγραψαν οι πολιτικοί μας. Είναι θέμα χρόνου πότε θα τις ξηλώσουν όλες.
Ως τότε όμως, καλά είναι τα εν λόγω ραδιόφωνα με τους λιγοστούς ακροατές που τους έχουν απομείνει, τουλάχιστον να μην τους κοροϊδεύει με τις δήθεν μετρήσεις ακροαματικότητας τις εταιρείας φάντασμα, που ούτε την επωνυμία της αναφέρουν , όπως οφείλουν όταν πρόκειται για πραγματική δημοσκόπηση.