Παρασκευή, 5 Σεπτεμβρίου, 2025
ΑρχικήΕυρωπαϊκή ΈνωσηΗ εξαγγελίες του...

Η εξαγγελίες του κ. Μητσοτάκη από την ΔΕΘ το ΜΕΤΡΟ έχει βαλτώσει και κάθε χρόνο το πάμε πίσω να έχουμε να λέει ο κ. Μητσοτάκης για να γεμίζει το καλάθι στους θεσσαλονικιούς !!!!!

Οι πολιτικοί! Πρωθυπουργοί, υπουργοί, υφυπουργοί, ανθυποϋφυπουργοί, γενικοί γραμματείς, νεροκουβλητές, φαρισαίοι και πλήθος καλοντυμένων χαρτογιακάδων και φερέλπιδων κομματικών στελεχών.

Και διαφημίζουν έργα που ξεκίνησαν πριν από 50 χρόνια σαν να τα έκαναν τώρα,

άλλα που δεν θα γίνουν ποτέ και ακόμη κάποια άλλα που θα γίνουν μετά 40 χρόνια αλλά τα ανακοινώνουν τώρα.

Ξαφνικά Ο Άγιος Βασίλειος κ. Μητσοτάκης που θα τους μοιάσει τα δώρα στους αδαής θεσσαλονικιούς το Μετρό Θεσσαλονίκης το δημογραφικό πρόβλημα ΠΟΥ δεν το λύνει ΟΠΩΣ Ο Όρμπαν παράδειγμα» για το δημογραφικό η Ουγγαρία το θέμα το ΕΛΥΣΕ.

ΚΑΙ τα επιδόματα του ΟΠΕΚΑ ΠΟΥ τους ΕΚΟΨΑΝ ΤΟ επίδομα ΤΟΥΣ ανασφάλιστους υπερήλικας.

ΚΑΙ έρχονται και αλλά δώρα ΣΤΗΝ ΔΕΘ ΤΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ για τους αδεής θεσσαλονικιούς ,

Αυτά γράφαμε περισσή

Τα ρεπορτάζ για το Μετρό Θεσσαλονίκης – του ΝΙΚΟ ΒΑΝΗ και η υπόσχεσης της κυβέρνηση Μητσοτάκη ότι θα τελειώσουν το ΕΡΓΟ του Μετρό έχει κολλήσει και μάλλον θέλει λαδί το γρανάζι!!!!

24 Οκτωβρίου, 2023

Η κυβέρνηση μετά την εξαγορά του ΑΚΤΩΡΑ από την ΙΝΤΡΑΚΑΤ, αναμένει την διάδοχη κατάσταση προκειμένου να «ξεπαγώσει» τις χρηματοδοτήσεις. Ο όμιλος της ΙΝΤΡΑΚΑΤ αναμένεται να αναλάβει την ευθύνη των έργων από τις 11 Νοεμβρίου καθώς πλέον του ανήκουν τα έργα της Θεσσαλονίκης όπως η βασική γραμμή του Μετρό Θεσσαλονίκης, η επέκταση του Μετρό προς Καλαμαριά, η προμήθεια 15 νέων συρμών στο Μετρό Θεσσαλονίκης (με την Hitachi) και οι πρόδρομες εργασίες στα δυτικά της πόλης.
Κατά συνέπεια, αν δεν τελειώσουν όλες αυτές οι εργασίες δεν μπορεί να ξεκινήσει η λεγόμενη προπαρασκευαστική περίοδο η οποία περιλαμβάνει, την εγκατάσταση και λειτουργία του πληροφοριακού συστήματος, τις δοκιμές που πρέπει να έχουν διάρκεια τουλάχιστον 12 μηνών, την πρόσληψη και εκπαίδευση προσωπικού κ.α. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι πολύ δύσκολα το Μετρό Θεσσαλονίκης θα μπορεί παραδοθεί σε εμπορική λειτουργία στο τέλος του 2024.

Το Μετρό Θεσσαλονίκης το μεγαλύτερο σκάνδαλο της Μεταπολίτευσης μιλάμε για τρία χιλιόμετρα, που ξεκίνησε το 1986 επί δημαρχίας Σωτήρη Κούβελα και έχουν πέραση 16 πρωθυπουργοί..

Για την κατασκευή της βασική γραμμής του μετρό 9,6 χλμ. με 13 σταθμούς και αμαξοστάσιο στην Πυλαία η δημοπράτηση, έγινε το 2006 με οριστικό ανάδοχο την κοινοπραξία ΑΕΓΕΚ IMPREGILO-ANSALDO T.S.F.-SELI-ANSALDOBREDA με φορέα κατασκευής την ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. και προϋπολογισμό 1,052 δισ. €. και τα 100,000,000 ως μποναμάς στην κοινοπραξία ΆΚΤΩΡ.. το 2023 για να πάει στην μεγάλη τρύπα στον πάτο έμεινε για πάντα άδειο το Μετρό Θεσσαλονίκης ..

Η παράταση της παράδοσης του έργου στον συμβατικό χρόνο ολοκλήρωσης του έργου τον 2016 τον συμβατικό χρόνο ολοκλήρωσης του έργου 2018 που δεν τελείωσε έρχεται το Υπουργείου Υποδομών, να μετεφέρθη η ολοκλήρωση των εργασιών για το 2023 και το Υπουργείου Υποδομών αναφέρει για το 2024 η κυβέρνησης που έρχονται και φεύγουν κοροϊδεύουν τους Θεσσαλονικιούς και την Βόρεια Ελλάδα.

Τη είχε δήλωση ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ o πρόεδρος της «ΑΚΤΩΡ», Δημήτρης Κούτρας, επιβεβαιώνοντας έτσι τη πρόσφατη δέσμευση του υπ. Υποδομών Χρ. Σπίρτζη ότι η διαπραγμάτευση μεταξύ αναδόχου και υπουργείου κοντεύει να ολοκληρωθεί.

Οι διαιτητικές διαδικασίες που μένουν να γίνουν και από τις οποίες θα κριθούν οι απαιτήσεις του εργολάβου για 670 εκατ ευρώ πλέον της σύμβασης.

Έχει εκδικασθεί περίπου το 50% των αιτημάτων και από τις αποφάσεις που έχουν εκδοθεί μπορεί να συναχθεί το ποσό που τελικά θα επιδικασθεί. Μπορεί να κλείσει η συμφωνία, στην οποία θα προβλέπεται ότι θα γίνουν σε σεβαστες οι αποφάσεις των διαιτητικών δικαστηρίων. Πρέπει να προχωρήσουμε γιατί δεν υπάρχουν χρονικά περιθώρια για το έργο», είπε ο πρόεδρος του ΑΚΤΩΡΑ.

Ο κ. Κούτρας δήλωσε ότι οι πρόσθετες απαιτήσεις του αναδόχου, μπορεί να φαίνονται, στους μη γνωρίζοντες, μεγάλες (σ.σ συμβατικός προϋπολογισμός στα 900 εκατ ευρώ) αλλά το έργο είχε υποεκτιμηθεί και ξεκίνησε με πολλά προβλήματα. Το κόστος της βασικής γραμμής είναι τουλάχιστον 1,5 δισ και εκτιμάται ότι τα δικαστήρια θα ικανοποιήσουν περίπου το 30%-35% της συνολικής οικονομικής διεκδίκησης.

Σαν περάσουν πέντε χρόνια είναι ένα έργο “αναμονής” Το Μετρό της Θεσσαλονίκης και η αναγγελία  του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στην 87η Διεθνή Έκθεση, και τα 100,000,000 ως μποναμάς στην κοινοπραξία ΆΚΤΩΡ.. ΤΩΡΑ και η ΙΝΤΡΑΚΑΤ με εντολή της κυβερνώσης παράταξης τη θα έλεγε ο Εθνάρχης Κωνσταντίνος Καραμανλής για την Θεσσαλονίκη που ένα έργο που έχουν περάσει 18 πρωθυπουργοί !!!!!!!

Ο κρύος Νίκος Ταχιάος υφυπουργός στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών θα μας λύση τον γόρδιο δεσμό του ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης!!!!!!!!!

Υπ’ ατμόν για τη ΔΕΘ η κυβέρνηση μόνο μη σκόνταψει!!!-

Σχέδιο σε τρεις άξονες από τον Κ. Μητσοτάκη του δημογραφικού και στις πρωθυπουργικές εξαγγελίες από το βήμα της Διεθνούς Έκθεσης, αναμένεται ότι θα πρωταγωνιστήσει ο εκσυγχρονισμός του πλαισίου της επιδοματικής πολιτικής, μέσα από την αύξηση των επιδομάτων (για οικογένειες με ένα ή δύο παιδιά) και την επέκταση των προνομίων στους τρίτεκνους !!!

Ο Μητσοτάκης και εκσυγχρονισμός του πλαισίου της επιδοματικής πολιτικής, μέσα από την αύξηση των επιδομάτων!!!

Οι καρκινοπαθείς «ΑΝΑΠΗΡΟΙ» ανασφάλιστοι υπερήλικας που τους ΕΚΟΨΑΝ ΤΟ επίδομα και ακόμα από τον ΟΠΕΚΑ, Ερώτηση στον κ. Μητσοτάκη και στον κ. Χατζηδάκη

spot_img

Τώρα ζωντανά! Web Radio από το Ελληνικό Φαινόμενο!

 

 

Τελευταία νέα

Προσκύνημα στην Κόνιτσα, στα βήματα των Αγίων.

Του Παναγιώτη Αποστόλου Πολιτικού αναλυτή – αρθρογράφου egerssi@otenet.gr www.egerssi.gr 64 χιλιόμετρα βορειοδυτικά των Ιωαννίνων,  κοντά στα Ελληνοαλβανικά σύνορα (στην κατεχόμενη Βόρειο Ήπειρο), βρίσκεται η Κόνιτσα! Μια κωμόπολη της Περιφερειακής Ενότητας Ηπείρου, που είναι ένα περιφερειακό κέντρο του Νομού Ιωαννίνων, με τους κατοίκους πολλών ...

Ανοικτή Επιστολή Επ΄ευκαιρία της Δ.Ε.Θ. Πρὸς τον Αξιότιμο Πρωθυπουργό της Ελλάδος Κύριον Κυριάκο Μητσοτάκη και την Κυβέρνηση διά το Τάμα των Ηρώων του 1821.

«ἕως τοῦ θανάτου ἀγώνισαι περὶ τῆς ἀληθείας, καὶ Κύριος ὁ Θεὸς πολεμήσει ὑπὲρ σοῦ» (Σοφία Σειρὰχ. ΑΘΗΝΩΝ Ανοικτή Επιστολή Επ΄ευκαιρία της Δ.Ε.Θ. Πρὸς τον Αξιότιμο Πρωθυπουργό της Ελλάδος Κύριον Κυριάκο Μητσοτάκηκαι την Κυβέρνηση ... Ἐν ὄψει τῶν ἐγκαινίων τῆς 89ης...

Συγκρούσεις Τούρκων και Ελλήνων ψαράδων στο Βόρειο Αιγαίο.

Εντάσεις ξέσπασαν την Τρίτη το βράδυ στη θάλασσα μεταξύ Θάσου και Σαμοθράκης, όπου συγκρούστηκαν ελληνικά και τουρκικά αλιευτικά σκάφη. Το περιστατικό φέρεται να ξεκίνησε όταν Έλληνες ψαράδες, απογοητευμένοι από τα τουρκικά σκάφη που επιχειρούσαν μόλις λίγα μίλια από τις...

Νότια ‘Ομαχα, Νεμπράσκα: Η φοβερή, βάρβαρη ελληνική ”νύχτα κρυστάλλων” (Anti Greek Riots, 21 Φεβ. 1909)

Το άγνωστο ''πογκρόμ'' κατά Ελλήνων μεταναστών. Οταν μιά συννεφιασμένη Κυριακή, λίγο πριν το μεσημέρι (3 Αυγούστου 2025), κατεβαίνεις από το αυτοκίνητο και κοιτάς τριγύρω, σε μιά υποβαθμισμένη περιοχή στα νότια πόλης 'Ομαχα, Πολιτείας Νεμπράσκα κι έχοντας ως ''εφόδια'' μόνο δημοσιεύματα,...