Ημερολογιακά μπορεί να μας ήλθε η άνοιξη, εντούτοις, η εβδομάδα που μας πέρασε την Θεσσαλονίκη σάπισαν οι βροχές, ατέλειωτες συννεφιασμένες ημέρες και πολύ θολό τοπίο, κατεβάζοντας όλο και περισσότερο την ψυχολογία του κόσμου.
Παρ΄ όλα αυτά, εκτός από τις ημέρες Δευτέρα – Τρίτη – Τετάρτη που τα νυχτερινά κέντρα είναι νεκρά και λειτουργούν με λίγους μερακλήδες, άλλα είναι τελείως κλειστά, ωστόσο, η Πέμπτη – Παρασκευή έγηναν και αυτές κουτσές ημέρες, αν δεν υπάρχουν σχολικές εκδρομές και χοροί – συνεστιάσεις σωματείων.
Έτσι λοιπόν, η περαντζάδα την Πέμπτη ξεκίνησε από το νυχτερινό κέντρο “Μαμούνια Live” όπου εμφανίζονται οι Ανδρέας Στάμος, Γιώργος Γιασεμής και Μαρία Κίου. Το μόνο μαγαζί που ήταν ανοιχτό και γεμάτο με σχολικά εκδρομικά.
Την Παρασκευή πρώτη μου στάση ήταν στο νυχτερινό κέντρο “Fix Live” όπου ο Γιάννης Πλούταρχος είχε πρεμιέρα μαζί με τον Νίνο και την Μαρία Ιακώβου. Το μαγαζί ήταν γεμάτο εκ των οποίων το 70% ήταν σχολικά εκδρομικά,. Κάποια λίγα τραπέζια ήταν άδεια. Και πώς να γεμίσει ένας τέτοιος χώρος 2.200 καθισμάτων.
Ο Γιάννης Πλούταρχος μετά από πολύ καιρό επέστρεψε στο κοινό της πόλης που τον έχει στηρίξει για πολλά χρόνια. Γι΄ αυτό και ο καλλιτέχνης δεν σταμάτησε να χαιρετά μία – μία τις παρέες κατεβαίνοντας στα τραπέζια τους.
Ερμήνευσε πάρα πολύ παλιές και μεγάλες επιτυχίες του Ελληνικού πενταγράμμου, αλλά και δικές του μεγάλες επιτυχίες. Στο καμαρίνι γινόταν συνωστισμός, όπου ο αδελφός του ο Τάσος προσπαθούσε να εξυπηρετήσει τον κόσμο που περίμενε για ένα αυτόγραφο.
Ο Νίνο βγήκε με αέρα και το στυλ του Σταμάτη Γονίδη. Ακόμα και με τον τρόπο που μιλάει και κινείται είναι πλήρης αντιγραφή του Σ. Γονίδη.
Η δε Μαρία Ιακώβου, ενώ γνωριζόμαστε τόσα χρόνια, στις πρόβες αργά την Πέμπτη έκανε πως δεν με γνώριζε, δεν με βλέπει, τι να πω, ότι καβάλησε το καλάμι δεν θα ήταν και υπερβολή.
Το Σάββατο το Fix γέμισε ασφυχτικά. Η τιμή της φιάλης ναι μεν είναι σε λογικά πλαίσια, ωστόσο θα μπορούσε να κατέβει κι άλλο. Το δε κλειδί στην επιχείρηση βγαίνει πολύ ακριβό.
Συμφώνα με πληροφορίες που έχω η τιμή της φιάλης για τις ημέρες Παρασκευή διαμορφώνεται από 150 ευρώ σε 120 ευρώΗ μουσική σκηνή “Stage” με το πρόγραμμα του Βασίλη Παπακωνσταντίνου την Παρασκευή δεν άνοιξε, μάλλον στο εξής θα λειτουργεί μόνο το Σάββατο, μέχρι να ολοκληρώσει τις εμφανίσεις του ο καλλιτέχνης. Έπειτα την σκυτάλη θα πάρει η φωνάρα Ελένη Βιτάλη. Πάντως το Σάββατο το “Stage” ήταν γεμάτο από κόσμο.
Λίγο πιο πέρα, στην ίδια σειρά το νυχτερινό κέντρο “Hotel Live” με τον Δημήτρη Χρυσοχοΐδη το είδα για πρώτη φορά γεμάτο από κόσμο, όρθιοι και καθιστοι για ημέρα Παρασκευή, ενώ το Σάββατο περιέργως το κέντρο ήταν σχεδόν άδειο, όπως μου εξομολογήθηκε ο καλλιτέχνης, “μάλλον ο κόσμος προτίμησε άλλα σχήματα”.
Ο Δημήτρης Χρυσοχοΐδης για την καλοκαιρινή περίοδο δέχθηκε δύο προτάσεις από Θεσσαλονικιό και Αθηναίο επιχειρηματία που θέλει να δραστηριοποιηθεί στην περιοχή αεροδρομίου. Αξίζει να σημειωθεί, ότι ο Δ. Χρυσοχοΐδης είναι σταθερή αξία στην νυχτερινή διασκέδαση, έχει πάρα πολύ πιστό κοινό που τον ακολουθεί παντού. Γι΄ αυτό και επιχειρηματίες των Αθηνών και πολύ τραγουδιστές επιθυμούν διακαώς την συνεργασία του.
Παρασκευή ξαναπέρασα από τα “Μαμούνια Live” όπου οι δύο άνδρες καλλιτέχνες έδιναν το καλύτερο τους πρόγραμμα, η κίνηση στο μαγαζί ήταν χαλαρή. Το Σάββατο όμως γέμισε, εκεί διασκέδαζε η Ελεάνα Παπαϊωάννου και ο Χρήστος Κωσταράς με τις παρέες τους.
Για το σχήμα με τον Στέλιο Ρόκκο και τον Δήμο Αναστασιάδη η Παρασκευή ήταν πολύ δύσκολη, το Σάββατο ήταν κάπως καλύτερα από κίνηση. Το πρόβλημα είναι ότι το σχήμα δεν δένει μόνο με τους δυο άνδρες, ήθελε και κάτι άλλο στο πρόγραμμα. Επιπλέον και η τιμή της φιάλης θεωρείτε ακριβή. Όλα αυτά κάνουν τον κόσμο να μην τους προτιμά για την διασκέδαση του.
Τα άλλα δυο τοπικά σχήματα της πόλης στην περιοχή εκθέσεως και Πανεπιστημίου Μακεδονίας δεν είχαν την ανάλογη κίνηση.
Όμως το νυχτερινό κέντρο “Κέφια” επί της Αγίου Δημητρίου με τους τρεις παλαίμαχους λαϊκούς τραγουδιστές δουλεύει πολύ καλά, επί πέντε ημέρες την εβδομάδα.
Όσο για το νυχτερινό κέντρο “Cine Live” στην περιοχή Δελφών, δεν μπόρεσα να παρευρεθώ στην πρεμιέρα των τριών λαϊκών καλλιτεχνών Λεωνίδα Βελή, Σταύρου Φωτιάδη και Όλγας Βασιλειάδου.
Φυσικά και το ΣΔΟΕ έκανε την δική του επιλεκτική περαντζάδα την Παρασκευή σε δύο νυχτερινά κέντρα τα οποία δεν είχαν καθόλου κόσμο. Παρ΄ όλα αυτά ο αμίληκτος έλεγχος έγινε, μάλλον ύστερα από κάρφωμα αντίζηλων. Το σπορ του καρφώματος συνεχίζεται με αμείωτο ρυθμό όλες τις εποχές, μεταξύ των επιχειρηματιών όπου ο ένας θέλει να βγάλε το μάτι του άλλου.
Γι΄ αυτό και ο ουρανός κλαίει ασταμάτητα την ώρα που γράφω το ρεπορτάζ, ρίχνει τουλούμια, ενώ η υγρασία των τόσων ημερών σου τρυπάει τα κόκαλα.
Αυτά κάνουν και οι επιχειρηματίες μεταξύ τους, τρώνε το μεδούλι τους.