Πέμπτη, 21 Αυγούστου, 2025

Η αναφορά του ΔΝΤ για το πρόγραμμα διαχείρισης κρίσεων σε ευρωπαϊκές χώρες

dntΤο ΔΝΤ και η ΚΡΙΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΆΔΑ, Ιρλανδία και η Πορτογαλία: αξιολόγηση από την ανεξάρτητη αξιολόγηση ΓΡΑΦΕΙΟ

ΠΕΡΙΛΗΨΗ
Μια σειρά από κρίσεις έπληξαν αρκετές χώρες της ζώνης του ευρώ από το 2010 έως το 2013. Οι κρίσεις, έρχονται τόσο σύντομα μετά την παγκόσμια χρηματοπιστωτική και οικονομική κρίση του 2007-08, και συμβαίνουν σε μια κοινή νομισματική περιοχή περιλαμβάνει προηγμένα και εξαιρετικά ολοκληρωμένη οικονομίες, που θέτει τα έκτακτα ένδικα μέσα για να ευρωπαϊκής και παγκόσμιας πολιτικής. Η αξιολόγηση αυτή αξιολογεί την εμπλοκή του ΔΝΤ με τη ζώνη του ευρώ κατά τη διάρκεια αυτών των κρίσεων, προκειμένου να αντληθούν διδάγματα και να ενισχυθεί η διαφάνεια.Ειδικότερα, από τις πέντε ρυθμίσεις χρηματοδότησης του ΔΝΤ που έχουν συναφθεί με τέσσερα μέλη της ζώνης του ευρώ, η αξιολόγηση αυτή καλύπτει το 2010 Stand-By με την Ελλάδα, το 2010 διευρυμένης συμφωνίας με την Ιρλανδία, και το 2011 διευρυμένης συμφωνίας με την Πορτογαλία.
Βασικά Ευρήματα και Μαθήματα
επιτήρησης προ της κρίσης επιτήρηση του ΔΝΤ ως επί το πλείστον ταυτοποίησης ed τα σωστά θέματα, αλλά δεν προέβλεπε το μέγεθος των κινδύνων που αργότερα θα καταστεί ύψιστης σημασίας. επιτήρηση του ΔΝΤ όσον αφορά την οικονομική ρυθμιστική αρχιτεκτονική της ζώνης του ευρώ ήταν γενικά υψηλής ποιότητας, αλλά το προσωπικό, μαζί με τους περισσότερους άλλους εμπειρογνώμονες, έχασε τη συσσώρευση των κινδύνων του τραπεζικού συστήματος σε ορισμένες χώρες.

Σε γενικές γραμμές, το ΔΝΤ μοιράστηκε την ευρέως διαδεδομένη «Η Ευρώπη είναι διαφορετική” mi ndset που ενθάρρυνε την άποψη ότι οι μεγάλες ανισορροπίες στο εθνικό τους τρεχούμενους λογαριασμούς ήταν λίγο λόγος ανησυχίας και ότι οι απότομες στάσεις δεν θα μπορούσε να συμβεί εντός της ζώνης του ευρώ. Followi ng την έναρξη της κρίσης, ωστόσο, την επιτήρηση του ΔΝΤ προσδιορίζονται με επιτυχία πολλές unaddresse δ τρωτά σημεία, πίεσε για την επιθετική δοκιμών αντοχής των τραπεζών και ανακεφαλαιοποίηση, και γα lled για το σχηματισμό μιας τραπεζικής ένωσης.
Λήψη αποφάσης

Τον Μάιο του 2010, το Εκτελεστικό Συμβούλιο του ΔΝΤ ενέκρινε μια απόφαση για την παροχή έκτακτη χρηματοδότηση πρόσβαση στην Ελλάδα χωρίς να ζητήσει αναδιάρθρωση του χρέους προτίμησης, ακόμη και αν το δημόσιο χρέος της δεν θεωρήθηκε βιώσιμη με υψηλό obability pr. Ο κίνδυνος της μετάδοσης ήταν ένα άλλο σημαντικό θέμα που έρχονται σε αυτή την απόφαση. Θ ε την πολιτική του ΔΝΤ για την έκτακτη πρόσβαση σε πόρους του Ταμείου, το οποίο εξουσιοδοτεί τη συμμετοχή αρχές του Διοικητικού Συμβουλίου, ακολούθησε μόνο σε ένα επιπόλαιο τρόπο.

Το πλαίσιο του 2002 για την έκτακτη πρόσβαση ήταν Μόδι κοινοποιηθείσα να επιτρέψει τη χρηματοδότηση έκτακτων πρόσβαση για να πάει μπροστά, αλλά η ΔΕΠΑ διαδικασία τροποποίησης rted από τη συνήθη διαδικασία διαβούλευσης του ΔΝΤ σύμφωνα με την οποία οι αποφάσεις των εν λόγω εισαγωγής λαμβάνουν φροντίδα ful επανεξέταση. Πρώιμη και ενεργό συμμετοχή Διοικητικό Συμβούλιο μπορεί ή δεν μπορεί να οδηγήσει σε διαφορετική decisi, αλλά θα έχουν ενισχύσει τη νομιμότητα οποιασδήποτε απόφασης.
Δουλεύοντας με τους ευρωπαίους εταίρους

Το ΔΝΤ, αφού εξέτασε το ενδεχόμενο δανεισμού για ένα μέλος της ζώνης του ευρώ ως απίθανο, ποτέ δεν είχε αρθρωτό πόσο καλύτερα θα μπορούσε να σχεδιάσει ένα πρόγραμμα με μια χώρα της ζώνης του ευρώ, συμπεριλαμβανομένων των προϋποθέσεων σχετικά με τις πολιτικές υπό τον έλεγχο της REGI ΔΙΕΘΝΗΣ ιδρυμάτων. Στην ου ε τις συνθήκες αυτών των προγραμμάτων, όπου υπήρχε περισσότερες από μία Condit ional δανειστή, η διάταξη τρόικα (στην οποία το Ταμείο συνεργαστεί με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα) αποδείχθηκε ότι είναι ένα αποτελεσματικό μηχανισμό στις περισσότερες περιπτώσεις για τη διεξαγωγή συζητήσεων πρόγραμμα με τις εθνικές αρχές, αλλά το ΔΝΤ έχασε χαρακτηριστική ευελιξία του ως διαχειριστής κρίσεων. Και επειδή τα viii
Ευρωπαϊκή Επιτροπή διαπραγματεύθηκε εξ ονόματος της Ευρωομάδας, η διάταξη τρόικα ενδεχομένως υποστεί τεχνικό αποφάσεις του προσωπικού του ΔΝΤ στην πολιτική πίεση από ένα πρώιμο στάδιο.
σχεδιασμό και την υλοποίηση του προγράμματος
Οι στηρίζει το ΔΝΤ προγράμματα στην Ελλάδα και Portug al ενσωματωθεί υπερβολικά αισιόδοξες προβλέψεις για την ανάπτυξη. Πιο ρεαλιστικές προβολές θα είχε καταστήσει σαφές τις πιθανές επιπτώσεις της δημοσιονομικής εξυγίανσης στη δυναμική ανάπτυξη και το χρέος, και επέτρεψε στις αρχές να προετοιμαστούν αναλόγως ή έπεισε τους Ευρωπαίους εταίρους για να εξετάσει το ενδεχόμενο πρόσθετων-και πιο ευνοϊκούς όρους χρηματοδότησης, διατηρώντας παράλληλα την αξιοπιστία του ΔΝΤ ως indepe ndent, τεχνοκρατικό inst itution. Διδάγματα από προηγούμενες κρίσεις δεν εφαρμόστηκαν πάντοτε, για την εκ των άφθονη, όταν το ΔΝΤ υποτίμησε την πιθανή αρνητική απάντηση των ιδιωτών πιστωτών σε ένα πρόγραμμα υψηλού κινδύνου. Οι επιδόσεις του ΔΝΤ ήταν άνιση, αν και υπήρξαν περιπτώσεις όπου το προσωπικό του ΔΝΤ έλαμψε τεχνικά και πολλοί αξιωματούχοι έχουν εκφράσει θετική αξιολόγηση της συνολικής συνεισφοράς του Ταμείου.

Λογοδοσία και διαφάνεια
χειρισμό του ΔΝΤ όσον αφορά την κρίση στη ζώνη του ευρώ έθεσε θέματα της λογοδοσίας και της διαφάνειας, η οποία βοήθησε να δημιουργήσει την αντίληψη ότι η treate ΔΝΤ δ Ευρώπης με διαφορετικό τρόπο. Προϋπόθεση ucting η αξιολόγηση αυτή αποδείχθηκε δύσκολο. Ορισμένα έγγραφα για τα ευαίσθητα θέματα που παρασκευάζεται εκτός των τακτικών, με έδρα τα κανάλια? ο ΟΙΕ αντιμέτωποι με την έλλειψη σαφήνειας στο πλαίσιο της εντολής της σε ό, τι θα μπορούσε ή δεν θα μπορούσε να αξιολογήσει? και δεν υπήρχε σαφής protoc όλη σχετικά με την τροπικότητα των αλληλεπιδράσεων μεταξύ του ΟΙΕ και το ΔΝΤ staff.1 Το ΔΝΤ δεν κατάφερε να ολοκληρώσει την εσωτερική EWS Revi που αφορούν τα προγράμματα της ζώνης του ευρώ για την ώρα, σύμφωνα με την εντολή, η οποία οδήγησε σε χαμένες ευκαιρίες για την έγκαιρη μαθήματα dr aw.
συστάσεις
Σύσταση 1 : Το Εκτελεστικό Συμβούλιο και η διοίκηση πρέπει να αναπτύξει διαδικασίες για την ελαχιστοποίηση του δωματίου για πολιτικούς interv ention στην τεχνική ανάλυση του ΔΝΤ.
Σύσταση 2 : Το Εκτελεστικό Συμβούλιο και ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ πρέπει να ενισχύσει τις υφιστάμενες διαδικασίες για να εξασφαλίσει ότι οι συμφωνηθείσες πολιτικές ακολουθούνται και ότι δεν έχουν αλλάξει χωρίς προσεκτική εξέταση και ψήφιση.
Σύσταση 3 : Το ΔΝΤ θα πρέπει να διευκρινίσει πώς gu idelines σχετικά με το σχεδιασμό του προγράμματος ισχύει για τα μέλη της νομισματικής ένωσης.
Σύσταση 4 : Το ΔΝΤ θα πρέπει να καθιερώσει μια πολιτική για τη συνεργασία με τις περιφερειακές συμφωνίες χρηματοδότησης.
Σύσταση 5: Το Εκτελεστικό Συμβούλιο και διαχειριστικών ement θα πρέπει να επιβεβαιώσουν τη δέσμευσή τους για τη λογοδοσία και τη διαφάνεια και το ρόλο της ανεξάρτητης αξιολόγησης για την προώθηση της χρηστής διακυβέρνησης.

antibaro

spot_img

Τώρα ζωντανά! Web Radio από το Ελληνικό Φαινόμενο!

 

 

Τελευταία νέα

H ΔΕΘ και ο Κυριάκος Μητσοτάκης που ΨΑΧΝΗ Σωσίβιο για να τον κρατήσει στην επιφάνεια.

Γραφή Ο ΝΕΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ Το ηθικό πέφτει διαρκώς και στο εσωτερικό της κυβέρνησης και στην Ν.Δ. Οι βουλευτές δεν μπορούν να υποστηρίξουν τίποτα, Η υπουργοί είναι άφαντοι και οι περιοδείες του πρωθυπουργού γίνονται πλέον σε φιλικά περιβάλλοντα, με ελεγχόμενο ΑΠΟ ΛΗΓΟΥΣ...

Η πρώτη αντίδραση Μαζωνάκη:

Σε μια ανάρτηση κόλαφο προχώρησε μόλις δύο 24ωρα μετά τον εγκλεισμό του στο Δρομοκαΐτειο ο Γιώργος Μαζωνάκης Οτραγουδιστής ανέβασε ένα βίντεο-μπηχτή με το τραγούδι «Τρελός» που είχε ερμηνεύσει ο ίδιος προς όσους ήθελαν το κακό του. Το βίντεο δείχνει...

Ο Μέγας Αλέξανδρος, ένας από τους πιο θρυλικούς της ιστορίας, δεν βασίστηκε αποκλειστικά στη στρατιωτική ισχύ και τη στρατηγική ευφυΐα για να επεκτείνει την...

Πώς ο Μέγας Αλέξανδρος χρησιμοποίησε τους μύθους για να κατακτήσει τον κόσμο. Ο Μέγας Αλέξανδρος, ένας από τους πιο θρυλικούς κατακτητές της ιστορίας, δεν βασίστηκε αποκλειστικά στη στρατιωτική ισχύ και τη στρατηγική ευφυΐα για να επεκτείνει την αυτοκρατορία του. Αναπόσπαστο...

Η κυβέρνηση, υπό του Κυριάκου Μητσοτάκη, χορήγησε δωρεές φορολογικές ελαφρύνσεις στη διαφήμιση στα μέσα ενημέρωσης τον ΜΜΕ.

Λεφτά από το υστέρημα των φορολογουμένων συνεχίζει να πετάει η ελληνική κυβέρνηση προκειμένου να εξυπηρετεί τις επικοινωνιακές της ανάγκες, δηλαδή να έχει ευχαριστημένα τα φιλικά της ΜΜΕ. Μόνο μέσα στο α΄ επτάμηνο του 2025 τα υπουργεία και οι φορείς...