Έρευνα-ρεπορτάζ του Νίκου Βάνη
Ο ΔΕΔΔΗΕ Το απαρχαιωμένο δίκτυο που έγινε το 1972 και από τότε έχουν να αλλάξουν τα εναερία καλώδια.
Όπως μας δήλωσε έγκυρη πηγή στο elliniko fenomeno gr τo δίκτυο που έγινε το 1972 και από τότε έχουν να αλλάξουν τα εναερία καλώδια μόνο αν πάθουν ζημιά από την πρόσφατη κακοκαιρία, στην Δυτική Μακεδονία που είχε αρκετές περιοχές της καστόρια και της Κοινότητες της καστόριας Νεάπολη Κοζάνης.
Επιτέλους, πρέπει να γίνει κατανοητό από τους υψηλά ιστάμενους του ΔΕΔΔΗΕ, ότι έχουν υποχρέωση να μεριμνήσουν και να συντηρήσουν με κάθε τρόπο ένα δίκτυο απαρχαιωμένο, που συνεχώς δημιουργεί προβλήματα.
Επιβάλλεται να γίνει καθαρισμός και αποψίλωση δέντρων γύρω από τους στύλους.
Όταν πριν από χρόνια (50-60) φτιάχτηκε το δίκτυο, ήταν διαφορετικές οι συνθήκες στην περιοχή.
Οι ζημιές που υπέστησαν οι κάτοικοι και κυρίως οι επαγγελματίες στις κοινότητες του Δήμου από τις συνεχείς διακοπές ρεύματος, δημιουργούν απογοήτευση για τη συνεχιζόμενη επί χρόνια κατάσταση»
Όπως μας δήλωσε έγκυρη πηγή στο elliniko fenomeno gr όπως αναφέρει με τους εργαζόμενους που κατέβαλαν μεγάλη προσπάθεια να αποκαταστήσουν τις βλάβες σε πολλά σημεία του δικτύου κάτω από αντίξοες συνθήκες, σε δύσβατα μέρη εκτός και εντός των κοινοτήτων.
Στην περιοχή συνάντησαν και τον προϊστάμενο Εκμετάλλευσης Δικτύων καθώς και την προϊσταμένη Κατασκευών του ΔΕΔΔΗΕ με τους οποίους συζήτησαν για το πρόβλημα που δημιουργήθηκε.
θα αναλάβουν πρωτοβουλίες και θα καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια, ώστε να βελτιωθούν οι συνθήκες,
Γιατί οι εναπομείναντες κάτοικοι στα χωριά μας διαπιστώνουν ότι μέρα με τη μέρα υποβαθμίζεται το επίπεδο ποιότητας της ζωής τους».
Μόνο όταν έρχεται οι λογαριασμοί από τον ΔΕΔΔΗΕ πληρώνουν τα σπασμένα της ζημιές η πολίτες και δεν αποζημιώνονται από τον ΔΕΔΔΗΕ για της Βλάβες και διακοπές ρεύματος.
Οι βλάβες και οι διακοπές ρεύματος είναι κάτι σχετικά συνηθισμένο φαινόμενο για τον ΔΕΔΔΗΕ
Τη λέει ο ΔΕΔΔΗΕ για όλα αυτά.
Βλάβες στο δίκτυο ρεύματος
Βλάβες στο δίκτυο του ΔΕΔΔΗΕ μπορεί να οφείλονται σε διάφορους παράγοντες όπως ένα καλώδιο που έπεσε λόγω κακοκαιρίας ή κάποιο άλλο τεχνικό πρόβλημα. Σε κάθε περίπτωση οι καταναλωτές είναι καλό να δηλώσουν τη βλάβη ώστε η ζημιά να αποκατασταθεί το ταχύτερο δυνατόν.
Εναλλακτικά η δήλωση βλάβης μπορεί να γίνει στο τηλεφωνικό κέντρο του ΔΕΔΔΗΕ 11500 το οποίο λειτουργεί όλο το 24ωρο και η κλήση αυτή έχει χρέωση ανάλογα με τον τιμοκατάλογο που έχει ο πάροχός σας. Σε περίπτωση που θέλετε να αποφύγετε την χρέωση μπορείτε να καλέσετε στο 2111900500.