Έρευνα-ρεπορτάζ του Νίκου Βάνη
Η άφιξη του Κυριάκου Μητσοτάκη στο Βελλίδειο Συνεδριακό Κέντρο, όπου διεξάγεται το προσυνέδριο της Νέας Δημοκρατίας είχε και συνθήματα που φώναζαν «κάτω η χούντα του Μητσοτάκη»
Ένα από τα συνθήματα που ακούστηκε έντονα την ώρα που έφτασε ο Πρωθυπουργός στο Βελλίδειο, ήταν το «κάτω η χούντα του Μητσοτάκη», ενώ προχωρώντας ο Κυριάκος Μητσοτάκης άκουγε τα στελέχη του κόμματός του να τον παροτρύνουν λέγοντας «προεδράρα μη μασάς τίποτα» όμως όταν έρθει η ώρα τον εκλογών όλη αυτή η λεγομένη γλυψηματιες της γενιάς τους που απλά κατέστρεψαν αυτή τη χώρα, θα φεύγουν από τον Κυριάκο Μητσοτάκη Νέας Δημοκρατίας,, και θα πάνε σε αλλά μερί και άλλους τόπους, όπως λείε και το τραγούδι.
Με συγκεντρωμένους υγειονομικούς να διαμαρτύρονται για τις αναστολές εργασίας και την ανύπαρκτη κυβερνητική πολιτική στήριξης του ΕΣΥ.
Η Αστυνομία, πάντως, είχε από νωρίς δημιουργήσει ένα «τοίχος» γύρω από τους διαδηλωτές, εμποδίζοντάς τους να πλησιάσουν περισσότερο προς το Συνεδριακό Κέντρο.
Ώμος την πλάτη γυρίσαν η Θεσσαλονίκης τον Κυριάκο Μητσοτάκη όχι μόνο ότι δεν έχει γινεί τίποτα στην πόλη της Θεσσαλονίκη αλλά και το κλίμα με τον πόλεμο στην Ουκρανία και που η Ελλάδα έστειλε όπλα στην Ουκρανία που ενίσχυσαν φασιστοειδή στην Ουκρανία.
Τώρα όσο αναφορά με το Μετρό Θεσσαλονίκης έχω γράψει πολλές φορές.
Το Μετρό Θεσσαλονίκης το μεγαλύτερο σκάνδαλο της Μεταπολίτευσης μιλάμε για τρία χιλιόμετρα, που ξεκίνησε το 1986 επί δημαρχίας Σωτήρη Κούβελα και έχουν πέραση 16 πρωθυπουργοί..
Η πρώτη απόπειρα κατασκευής μετρό στη Θεσσαλονίκης ξεκίνησε το 1986 επί δημαρχίας Σωτήρη Κούβελα.
Η κατασκευή αυτή που ονομάστηκε από τους Θεσσαλονικείς «τρύπα του Κούβελα», κρίθηκε άσκοπη από το νέο σχεδιασμό του Μετρό .
Λόγω της ύπαρξης της σήραγγας όμως αυξήθηκε η στάθμη των υδάτων στα θεμέλια της Πολυτεχνικής Σχολής του ΑΠΘ στα οποία εντοπίστηκε σκουριά. Από τότε ως σήμερα λειτουργούν καθημερινά αντλίες που απομακρύνουν τα νερά.
Αλλά φαίνεται αυτή δεν είναι η μόνη αρνητική επίπτωση. Η μοίρα της τρύπας του Κούβελα φαίνεται ότι ακολουθεί και την δεύτερη απόπειρα δημιουργίας Μετρο στη Θεσσαλονίκη.
ια την κατασκευή της βασική γραμμής του μετρό 9,6 χλμ. με 13 σταθμούς και αμαξοστάσιο στην Πυλαία η δημοπράτηση, έγινε το 2006 με οριστικό ανάδοχο την κοινοπραξία ΑΕΓΕΚ IMPREGILO-ANSALDO T.S.F.-SELI-ANSALDOBREDA με φορέα κατασκευής την ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. και προϋπολογισμό 1,052 δισ. €.
Και γράφω αναλυτικά για κάθε “καλοπροαίρετο” πολιτικό τα παράκτο.
Το Μετρό Θεσσαλονίκης το μεγαλύτερο σκάνδαλο της Μεταπολίτευσης μιλάμε για τρία χιλιόμετρα, που ξεκίνησε το 1986 επί δημαρχίας Σωτήρη Κούβελα και έχουν πέραση 16 πρωθυπουργοί..
Πάντος το μεγάλο πρόβλημα για Νέας Δημοκρατίας, θα είναι για την κυβέρνηση είναι η Μακεδονία και η Θράκη, ειδικά στην Μακεδονία όπου η ΝΔ δεν πιάνει ούτε το 20% με τελική αναγωγή επί των αναποφάσιστων, τώρα είναι περί του 15%.
Αυτό σημαίνει ότι όσο «καλά» και εάν πάει σε περιοχές όπως η Α’ Αθηνών και Β’ Θεσσαλονίκης ο Κόσμος της Θεσσαλονίκης γρύζει την πλατύ στην Νέα Δημοκρατία που στηρίζαν για Πολλές Δεκαετίες
Η ΝΔ δεν είναι ίδια με την Παλιά ΝΔ του Κωνσταντίνου Καραμανλή….
Θα γίνει της… ΝΔ το κάγκελο όταν θα έρθει η ώρα των εκλογών;
Η Νέα Δημοκρατία και η Συντριβή της στην Μακεδονία και στην Θράκη με ποσοστά που δεν ξεπερνούν το 15%.