Καλύτερη διαχείριση από Μπάρακ Ομπάμα .Σε πραγματικό πρωταγωνιστή των πρόσφατων προκριματικών εκλογών στις Η.Π.Α. για την ανάδειξη του δημοκρατικού υποψηφίου προέδρου αναδείχθηκαν το διαδίκτυο και τα ψηφιακά μέσα εν γένει. Εκτεταμένες μελέτες ασχολήθηκαν τούτο τον καιρό στις ΗΠΑ με το πως αυτά επηρεάζουν τις πολιτικές απόψεις του κοινού αλλά και με τους τρόπους που το εκλογικό σώμα αντιλαμβάνεται και συν- θέτει τα πολιτικά μηνύματα των υποψηφίων.
Σύμφωνα με τις εν λόγω μελέτες, πρόκειται για την πρώτη προεκλογική καμπάνια στην οποία οι προσπάθειες εντυπωσιασμού στο διαδίκτυο για την κατάκτηση των online ψηφοφόρων δια- δέχονταν η μία την άλλη, από την κάλυψη των εκστρατειών μέχρι τα chat rooms.
Η διαδικτυακή αυτή διαμάχη καταδεικνύει σαφώς το γεγονός ότι η πολιτική διαδικασία όχι μόνο επηρεάζεται από τη λειτουργία των ψηφιακών μέσων αλλά προσαρμόζεται σ’ αυτή, δεδομένου μάλιστα ότι ο κάθε χρήστης πλέον δεν είναι απλός θεατής των πραγμάτων αλλά συμβάλλει ουσιαστικά στον καθορισμό αυτών.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί μία νέα έρευνα του Pew Research Center, η οποία καταλήγει στο ότι ο Barack Obama, παρό- λο που δεν ευνοήθηκε ιδιαίτερα από τον τύπο σε σύγκριση με την αντίπαλο του Hilary Clinton, κατάφερε να διαχειριστεί καλύτερα στα ΜΜΕ και ειδικά στο internet το μήνυμα του για ελπίδα και αλλαγή.
Πηγή:Hellenic Audiovisual Institute