Η ιστορική Βορειοελλαδίτικη ημερήσια εφημερίδα “Μακεδονία” ξεκίνησε μεγάλη διαφημιστική καμπάνια σε TV και ραδιόφωνα.
Στην αγορά της Θεσσαλονίκης κυκλοφόρησε η φήμη πως η ιστορική εφημερίδα μετά την δραματική μείωση από διαφημιστικά έσοδα, πάει για φούντο, με κίνδυνο δεκάδες εργαζόμενοι να βρεθούν άνεργοι,
Ωστόσο η εφημερίδα “Μακεδονία” με την νέα διοίκηση που ανέλαβε άλλαξε προς το καλύτερο, διαβάζεται ευχάριστα, και είναι ευκολόχρηστη για τον αναγνώστη.
Αναμφίβολα ο αρχισυντάκτης της εφημερίδας έχει κάνει καλή δουλειά, αναβάθμισε τα θέματα που είναι και το ζητούμενο, για μια ιστορική εφημερίδα όπως είναι η “Μακεδονία”, και έτσι θα πρέπει να παραμείνει.